Miracle of Love
+4
NoorA
Lindsya
Tiara
Le Chat Noir
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Miracle of Love
Wie heeft er gister ook op sbs6 gekeken naar het undercoverprogramma over de sekte Miracle of Love?
Ik vond het best wel schokkend om te zien. Hoe ze mensen als het ware brainwashen, zodat ze uiteindelijk naakt door een zaal dansen en dingen als 'buttfuck' schreeuwen..hyperventilatie aanvallen opwekken door bepaalde meditatie, zich helemaal laten gaan, laten vernederen.. En dat ze die mensen uiteindelijk zover krijgen dat ze alles opgeven en hun geld (en leven) geven aan de organisatie.
80% van die mensen is vroeger gewoon misbruikt of heeft andere trauma's, zijn gewoon heel kwetsbaar om in dit soort dingen meegesleurd te worden.
Vind het heel erg dat er zulke dingen gebeuren, maar goed vraag me af of een overheid hier iets aan moet doen? Wat vinden jullie?
Ik vond het best wel schokkend om te zien. Hoe ze mensen als het ware brainwashen, zodat ze uiteindelijk naakt door een zaal dansen en dingen als 'buttfuck' schreeuwen..hyperventilatie aanvallen opwekken door bepaalde meditatie, zich helemaal laten gaan, laten vernederen.. En dat ze die mensen uiteindelijk zover krijgen dat ze alles opgeven en hun geld (en leven) geven aan de organisatie.
80% van die mensen is vroeger gewoon misbruikt of heeft andere trauma's, zijn gewoon heel kwetsbaar om in dit soort dingen meegesleurd te worden.
Vind het heel erg dat er zulke dingen gebeuren, maar goed vraag me af of een overheid hier iets aan moet doen? Wat vinden jullie?
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Miracle of Love
Ja ik vond het ook echt vreselijk om naar te kijken, echt te erg. Ben benieuwd of ze hier iets aan kunnen doen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Le Chat Noir schreef:Wie heeft er gister ook op sbs6 gekeken naar het undercoverprogramma over de sekte Miracle of Love?
Ik ben normaal niet zo van de Alberto Stegeman programma's maar heb dit diep onder de indruk zitten kijken. Wat erg dat dit kan en mag in Nederland. Ze kiezen ook gewoon echt de zwakke mensen uit, mensen met een heftig verleden. Zo erg vond ik het! Hopelijk wordt er iets aan gedaan.. De politiek roept dan meteen hard dat het onderzocht moet worden maar ik denk dat dat zo moeilijk is, die sekte's laten gewoon niks los..
Gast- Gast
BUTTFUCK!
Ik vind het zo ziek dat ik er de helft van de tijd om heb moeten lachen..
Ik vind het zo ziek dat ik er de helft van de tijd om heb moeten lachen..
Gast- Gast
Ik vond het vreselijk op te zien. Dat het allemaal mag hier in Nederland en het buitenland, vreselijk.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Het is de eerste sekte waarbij ik me niet kan voorstellen dat mensen zich voor dit soort onzin lenen. Dan moet je je wel erg eenzaam en verdrietig voelen, wil je jezelf bij deze groep aansluiten.
Gast- Gast
Ik ben er echt van geschrokken, dat dit kan. Mensen inpalmen die zich emotioneel niet stabiel voelen, vreselijk.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben er echt van geschrokken, dat dit kan. Mensen inpalmen die zich emotioneel niet stabiel voelen, vreselijk.
Eens. Ik vond het zo sneu hoe die 'charlotte' Alberto opbelde, ze klonk zó bang.
Donna; kon je er serieus om lachen? Ik was echt flabbergasted van al die beelden en geluiden.
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Donnaa, heb je Buttfuck op Google afbeeldingen ingetikt voor je nieuwe avatar?
Gast- Gast
Ik heb gisteren een deel van de aflevering gezien en heb echt met walging zitten kijken. Ik vind wel dat de overheid hier maatregelen tegen moet treffen, maar ik denk dat het heel lastig is om zulke groepen te stoppen.
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Ik ben het nu aan het kijken en zit echt met verbazing te luisteren en te kijken..
Ik vind het heel erg dat dit soort dingen gebeuren.. Helemaal gehersenspoeld worden doordat je niet helemaal mee kunt doen, door moeheid ook nog wel te verstaan.. Hoe minder rust je krijgt, hoe gekker je eigenlijk in je hoofd word.. Dat vind ik echt heel ver gaan.. Walgelijk is een beter woord..
Ik baal alleen van die stomme advertenties/reclames die er steeds weer tussendoor komen..
Ik vind het heel erg dat dit soort dingen gebeuren.. Helemaal gehersenspoeld worden doordat je niet helemaal mee kunt doen, door moeheid ook nog wel te verstaan.. Hoe minder rust je krijgt, hoe gekker je eigenlijk in je hoofd word.. Dat vind ik echt heel ver gaan.. Walgelijk is een beter woord..
Ik baal alleen van die stomme advertenties/reclames die er steeds weer tussendoor komen..
Gast- Gast
ik heb het ook vol verbazing zitten te kijken.. wat indrukwekkend. Bestaat hun website eigenlijk nog?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Shopelle schreef:ik heb het ook vol verbazing zitten te kijken.. wat indrukwekkend. Bestaat hun website eigenlijk nog?
Ja hoor die site bestaat nog..
Gast- Gast
Ik heb met grote verbazing zitten kijken dat dit gebeurt in nederland!!
Verschrikkelijk.
Vond wel dat alberto stegeman een bar slechte verkleding had je zag echt dat hij een nep baard en pruik op had, bij de tv kantine zijn ze beter... maar goed dat was niet het onderwerp van het programma... en ik vond de reactie van die sekte op het laatst nog wel het schokkends! dat ze mensen gewoon nog oproepen en dat deze aflevering niet klopte!!
Verschrikkelijk.
Vond wel dat alberto stegeman een bar slechte verkleding had je zag echt dat hij een nep baard en pruik op had, bij de tv kantine zijn ze beter... maar goed dat was niet het onderwerp van het programma... en ik vond de reactie van die sekte op het laatst nog wel het schokkends! dat ze mensen gewoon nog oproepen en dat deze aflevering niet klopte!!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Ik heb met grote verbazing zitten kijken dat dit gebeurt in nederland!!
Verschrikkelijk.
Dat vind ik dus ook..
Gast- Gast
Ja, het is toch fucking sick? Als ik al die lui naakt zie dansen omdat ze zo brainwashed zijn dan moest ik wel even lachen hoor..NoorA schreef:
Donna; kon je er serieus om lachen? Ik was echt flabbergasted van al die beelden en geluiden.
Zeker toen ze begonnen over het sucken van God`s cock. Ik heb altijd geleerd dat nooit bewezen is of God nou een man of een vrouw was. Als dit zo`n goed geloof is, hoe kan je dan God`s cock sucken?
Gast- Gast
Nee die had ik al voordat het buttfucken aan bod kwam..Purple schreef:Donnaa, heb je Buttfuck op Google afbeeldingen ingetikt voor je nieuwe avatar?
Gast- Gast
Purple schreef:Ik kijk het nu.
Ik ga het nu kijken, we hebben interactieve tv met uitzendinggemist. Gisteren kleine stukjes van gezien, die ik nogal schokkend vond. Toch wil ik het helemaal zien, omdat ik Undercover NL een goed initiatief vind. Van sommige dingen heb je echt geen weet. Niet dat je er zelf wat aan kan doen, maar bewustwording is altijd al een stap vooruit.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee die had ik al voordat het buttfucken aan bod kwam..Purple schreef:Donnaa, heb je Buttfuck op Google afbeeldingen ingetikt voor je nieuwe avatar?
Ik vind de avatar van Donnaa wel sexy
Gast- Gast
Nou ben ik ook erg benieuwd, ga het ook terugkijken.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ja mijn man moest er eerlijk gezegd ook om lachen, vooral om dat 'buttfuck' en dat ze de grond moest n*ken...
Ik moest zelf wel lachen om Alberto als vader, dat hij op een gegeven moment zei: wat zijn ze op dit moment aan het doen? 'Ja er is een dance event op het moment'(terwijl er naakte mensen door de ruimte aan het springen waren) 'Dus er dansen geen naakte mensen rond op dit moment?' 'Nee hoor.." Als sekteleider/medewerker zou ik dan toch echt wel argwaan krijgen jegens die Charlotte, want een normaal mens verzint toch niet dat mensen naakt rond dansen door een ruimte.
Ik vraag me ook af wat zij gedaan heeft, om toch als medewerker op te klimmen. Misschien heeft ze toch wel een keer naakt door de ruimte gedanst om er bij te horen . Het leek mij eerlijk gezegd best eng om daar met een cameraatje rond te lopen en elk moment betrapt te kunnen worden.
Eigenlijk denk ik dat ze misschien nog wel meer aanhangers krijgen nu. Er zijn echt wel mensen die zich juist aangetrokken voelen en heel graag alles opgeven om bij zo'n groep te horen en helemaal vrij willen zijn, in de zin van naakt lopen en al je emoties laten gaan. Ze bellen je ook steeds, je voelt je echt ergens bij horen... Ja het zou mij niet verbazen.
Ik weet niet of de overheid er iets aan moet of kan doen... Er zijn veel bewegingen, ook een soort van geloofsgemeenschappen/kerken, waarbij je alles inzet, geld geeft en je eigen identiteit voor een groot deel opzij zet. Waar trek je de grens??
Ik moest zelf wel lachen om Alberto als vader, dat hij op een gegeven moment zei: wat zijn ze op dit moment aan het doen? 'Ja er is een dance event op het moment'(terwijl er naakte mensen door de ruimte aan het springen waren) 'Dus er dansen geen naakte mensen rond op dit moment?' 'Nee hoor.." Als sekteleider/medewerker zou ik dan toch echt wel argwaan krijgen jegens die Charlotte, want een normaal mens verzint toch niet dat mensen naakt rond dansen door een ruimte.
Ik vraag me ook af wat zij gedaan heeft, om toch als medewerker op te klimmen. Misschien heeft ze toch wel een keer naakt door de ruimte gedanst om er bij te horen . Het leek mij eerlijk gezegd best eng om daar met een cameraatje rond te lopen en elk moment betrapt te kunnen worden.
Eigenlijk denk ik dat ze misschien nog wel meer aanhangers krijgen nu. Er zijn echt wel mensen die zich juist aangetrokken voelen en heel graag alles opgeven om bij zo'n groep te horen en helemaal vrij willen zijn, in de zin van naakt lopen en al je emoties laten gaan. Ze bellen je ook steeds, je voelt je echt ergens bij horen... Ja het zou mij niet verbazen.
Ik weet niet of de overheid er iets aan moet of kan doen... Er zijn veel bewegingen, ook een soort van geloofsgemeenschappen/kerken, waarbij je alles inzet, geld geeft en je eigen identiteit voor een groot deel opzij zet. Waar trek je de grens??
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik vond het heel ziek. Dat dat kan..ze huren/ kopen een gebouw en ze hersenspoelen een berg mensen. Neem aan dat de overheid het hier toch niet mee eens is dat dit gebeurt!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Love is in the Air
» Herhaling All you need is love?
» In Love With Sterretje
» All you need is Love!!!
» All you need is love down under
» Herhaling All you need is love?