Hoge Noorden meeting
+9
Caramba
Zwerver
Phileine
Elsje
Zwoesj
Arwyn
Suus
Mida4you
Burn
13 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Welke plaats heeft je voorkeur?
Re: Hoge Noorden meeting
Juni ben ik niet heel veel vrij, want ik moet mijn vrije dagen inleveren voor een week vakantie..
Maar ik heb geen idee hoe ze dat op mijn stage gaan regelen!
Wat gaan we doen?
Maar ik heb geen idee hoe ze dat op mijn stage gaan regelen!
Wat gaan we doen?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Juli is nog wel heel ver weg, maar we kunnen ook begin juli doen Willen jullie echt iets ondernemen of gewoon lekker op een terrasje zitten??
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik kan in juni of de eerste week van juli, daarna ben ik op vakantie
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Het lijkt mij ook wel een keer leuk een meeting, maar ook spannend. Als ik mee zou gaan zou ik niet in Juni Juli kunnen, Juni veel werken, en Juli met vakantie.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Juni ben ik nog wel in het Noorden, half Juli is het zomervakantie en ben ik wat minder aanwezig.
Misschien is een picknick in het plantsoen/een park leuk? Dan kan iedereen wat lekkers meenemen en is het ook geen probleem als er iemand extra meekomt/plotseling niet kan. Daarbij blijven de kosten dan ook wat lager per persoon ipv dat we een bepaalde betaald uitje doen. Het is dan vast ook lekker weer! Maar misschien dat er meerdere ideeën zijn?!?
Groningen heeft een aantal leuke plantsoenen.
Assen kan ik niet zo 123 wat leuke zitplekjes bedenken, misschien de Gouverneurstuin, hoewel ze hier vlakbij wel hard bezig zijn met het bouwen van het museum. Ik weet niet of er nog specifieke events daar staan gepland in de zomer?
Emmen ken ik niet zo goed om er een oordeel over te geven.
Eerlijk gezegd denk ik dat Assen of Groningen het meest ideaal zijn voor de meeste mensen, qua bereikbaarheid met OV. Assen en Emmen zijn ongeveer even ver reizen met de trein vanaf Zwolle. Iedereen die boven Groningen vandaan komt en naar Emmen zou moeten, zou dan de bus moeten pakken. Daarbij is met de auto naar Emmen niet echt efficiënt, aangezien je via Hoogeveen moet rijden (lijkt me). Assen is eigenlijk het meest centraal in de noordelijke regio, de vraag is of er een leuk plekje/uitje geregeld kan worden. Ik ben benieuwd en wacht met spanning af!
Misschien is een picknick in het plantsoen/een park leuk? Dan kan iedereen wat lekkers meenemen en is het ook geen probleem als er iemand extra meekomt/plotseling niet kan. Daarbij blijven de kosten dan ook wat lager per persoon ipv dat we een bepaalde betaald uitje doen. Het is dan vast ook lekker weer! Maar misschien dat er meerdere ideeën zijn?!?
Groningen heeft een aantal leuke plantsoenen.
Assen kan ik niet zo 123 wat leuke zitplekjes bedenken, misschien de Gouverneurstuin, hoewel ze hier vlakbij wel hard bezig zijn met het bouwen van het museum. Ik weet niet of er nog specifieke events daar staan gepland in de zomer?
Emmen ken ik niet zo goed om er een oordeel over te geven.
Eerlijk gezegd denk ik dat Assen of Groningen het meest ideaal zijn voor de meeste mensen, qua bereikbaarheid met OV. Assen en Emmen zijn ongeveer even ver reizen met de trein vanaf Zwolle. Iedereen die boven Groningen vandaan komt en naar Emmen zou moeten, zou dan de bus moeten pakken. Daarbij is met de auto naar Emmen niet echt efficiënt, aangezien je via Hoogeveen moet rijden (lijkt me). Assen is eigenlijk het meest centraal in de noordelijke regio, de vraag is of er een leuk plekje/uitje geregeld kan worden. Ik ben benieuwd en wacht met spanning af!
Gast- Gast
Toevallig ken ik Emmen weer op mijn duimpje. Maar we hebben Emmen in deze al laten vallen, omdat het gewoon niet handig is voor de meesten. En dat kan ik me ook goed voorstellen. Heb ik eindelijk een voordeel dat ik voor alle drie de steden vrij centraal woon.
Picknicken vind ik een ontzettend leuk idee. Maar parken in Assen zijn volgens mij zeer schaars. We neigen volgens mij allemaal het meeste naar Assen. Althans, het aantal stemmen zegt toch echt Assen.
Misschien is het een leuk idee om eerst een terrasje met zijn allen te pakken om vervolgens een hapje te gaan eten? Of enkel eten en wellicht daarna een kroeg in? Zoiets?
Picknicken vind ik een ontzettend leuk idee. Maar parken in Assen zijn volgens mij zeer schaars. We neigen volgens mij allemaal het meeste naar Assen. Althans, het aantal stemmen zegt toch echt Assen.
Misschien is het een leuk idee om eerst een terrasje met zijn allen te pakken om vervolgens een hapje te gaan eten? Of enkel eten en wellicht daarna een kroeg in? Zoiets?
Gast- Gast
De Gouverneurstuin kan wel toch?
Ze zijn bij het museum wel bezig, maar zou je daar echt last van hebben? Wij wonen er niet in de buurt, dus geen idee of ze aan het heien zijn of zo.. Zo niet, dan heb je er niet echt last van toch?
En het is ook maar afwachten wat voor weer het is die dag! Als het slecht weer is, moeten we toch ergens binnen zitten. Dan kunnen we misschien bij De Jonge of Zusjes gaan zitten, dat is ook wel gezellig.
G. is natuurlijk wel gewoon groter, heeft meer opties qua kroegen en zo, dus is wat dat betreft misschien wel zo logisch. Voor de mensen uit A. en omstreken maakt die 20minuutjes niet echt uit denk ik, het is eerder voor meiden die van ver komen, of die die 20minuten extra er voor over hebben! Voor eten is G. misschien wel zo handig, in A. heb je niet echt studentenprijzen in de restaurants, haha.
Mij maakt het iig niet uit of het A. of G. wordt, is voor mij allebei prima te doen
Ze zijn bij het museum wel bezig, maar zou je daar echt last van hebben? Wij wonen er niet in de buurt, dus geen idee of ze aan het heien zijn of zo.. Zo niet, dan heb je er niet echt last van toch?
En het is ook maar afwachten wat voor weer het is die dag! Als het slecht weer is, moeten we toch ergens binnen zitten. Dan kunnen we misschien bij De Jonge of Zusjes gaan zitten, dat is ook wel gezellig.
G. is natuurlijk wel gewoon groter, heeft meer opties qua kroegen en zo, dus is wat dat betreft misschien wel zo logisch. Voor de mensen uit A. en omstreken maakt die 20minuutjes niet echt uit denk ik, het is eerder voor meiden die van ver komen, of die die 20minuten extra er voor over hebben! Voor eten is G. misschien wel zo handig, in A. heb je niet echt studentenprijzen in de restaurants, haha.
Mij maakt het iig niet uit of het A. of G. wordt, is voor mij allebei prima te doen
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Om precies dezelfde reden zeg ik ook G.
Ik zeg juni.
Ik zeg juni.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Mocht ik meegaan ABE, heb jij dan nog een bedje vrij als het de kroeg wordt?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Mocht ik meegaan ABE, heb jij dan nog een bedje vrij als het de kroeg wordt?
Nou ehmz... Ik heb een bank. Ligt heel lekker. Of je moet bij me in bed, lijkt me niet zo handig
Gast- Gast
Stappen in Groningen is veel leuker dan in Assen Had ik al gezegd dat ik voor Groningen ben?
Suus- Lady Post-a-lot
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Mocht ik meegaan ABE, heb jij dan nog een bedje vrij als het de kroeg wordt?
Nou ehmz... Ik heb een bank. Ligt heel lekker. Of je moet bij me in bed, lijkt me niet zo handig
Nee misschien niet, dalijk zakken we er nog doorheen
Zwoesj- Ratel
Haha, wat zijn jullie van plan?Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Mocht ik meegaan ABE, heb jij dan nog een bedje vrij als het de kroeg wordt?
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Haha, wat zijn jullie van plan?Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Mocht ik meegaan ABE, heb jij dan nog een bedje vrij als het de kroeg wordt?
Ja, Zwoesj. Wat zijn wij van plan?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Suus schreef:Haha, wat zijn jullie van plan?Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Mocht ik meegaan ABE, heb jij dan nog een bedje vrij als het de kroeg wordt?
Slapen
Wat denk je wel niet van mij! Zo slecht..
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Suus schreef:Haha, wat zijn jullie van plan?Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Mocht ik meegaan ABE, heb jij dan nog een bedje vrij als het de kroeg wordt?
Slapen
Wat denk je wel niet van mij! Zo slecht..
Dan vraag ik me af hoe wild jij slaapt, als je bang bent om door het bed te zakken met ABE
Suus- Lady Post-a-lot
Ach ik zou niet de eerste zijn die met haar door dr bed zakt, dat scheelt
Maar goed, ontopic maar weer, dit loopt uit de hand
Maar goed, ontopic maar weer, dit loopt uit de hand
Zwoesj- Ratel
Je hebt gelijk, dit belooft nog wat voor de meeting
Suus- Lady Post-a-lot
Zal eens kijken of ik dan inderdaad die kant op kom, is nog wel een eindje reizen..
Als jullie me er natuurlijk bij willen hebben he, stelletje boeren
Edit: Sorry, ik ben echt niet aardig vandaag...
Als jullie me er natuurlijk bij willen hebben he, stelletje boeren
Edit: Sorry, ik ben echt niet aardig vandaag...
Zwoesj- Ratel
Nee ik neem mijn woorden terug, heb respect voor jullie 'boeren' echt waar!
Zwoesj- Ratel
"Zwoesj schreef:Nee ik neem mijn woorden terug, heb respect voor jullie 'boeren' echt waar!
Gast- Gast
In A.ssen heb je ook nog B.aggelhuizerplas ofzoiets.. Weet niet als dat wat is..
Ik ben wel voor een picknick ofzo!
Ik ben wel voor een picknick ofzo!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik vind Groningen ook wel leuker dan Assen uitgaan. Daarbij vind ik de zusjes wel wat meer sfeer hebben dan de Jonge, daar zit je zo statische om een tafel... En uit eten kan natuurlijk wel in Assen, maarja wel wat duurder inderdaad. Maar eens kijken wat de rest wil!
Gast- Gast
Mij maakt het niet zoveel uit. Assen is wel dichterbij voor mij maar als we uit eten gaan is het veel gezelliger in Groningen. Groningen is nu eenmaal een leuke stad
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Korte tuin op het noorden, en zon???
» Aardbeving noorden Italie
» Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht
» Hoge pols
» Hoge koorts
» Aardbeving noorden Italie