Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is voor jou een ''echte'' man

+9
Melis_je
BJA
Jordana
TGR
SoGood
Chocoholic
Flippin' Bitch
RYW
Mari
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is voor jou een ''echte'' man - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou een ''echte'' man

Bericht  Batwen vr 13 mei 2011 - 19:38

Een man die geen half uur voor de spiegel staat om zijn haar perfect te stijlen, niet veel verzorgins spullen gebruikt (lees: creme etc), een man die niet alles scheert (lees: oksels, schaamhaar, benen, armen), want zulke mannen..vind ik walgelijk. smile
Batwen
Batwen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 24
Registratiedatum : 13-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou een ''echte'' man - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jou een ''echte'' man

Bericht  TGR vr 13 mei 2011 - 19:58

Persephone schreef:
TGR schreef:Mijn ex was meer t meisje in de relatie (gillen door spinnen, Disney-films t einde vinden, horrorfilms eng vinden, tenger gebouwd) Mijn ex daarvoor was toch wel meer van. Wat meer t type waar je achter weg kan kruipen omdat hij niet zoveel eng vindt en waar je je veilig bij voelt als je in het donker door een eng steegje loopt.

Een echte man voor mij is een man die gewoon voor me kan zorgen en me een veilig en beschermd gevoel geeft. Niet iemand die achter mij weg moet kruipen en mij altijd maar naar voren schuift bij lastige situaties.

Maar een echte man voor mij is ook een man die zich een beetje durft over te geven aan mij zonder mij alles te laten doen/beslissen.

Een gezonde balans tussen lief en stoer. Dat bedoel ik dus.

Jij kent mijn man, waar valt hij onder? Very Happy

Onder "hij heeft een piemel". :P

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 20:06

Een echte man is voor mij iemand waarbij ik me veilig en beschermd voel, zijn verantwoordelijkheden neemt en dingen op orde heeft. Hij is ook niet bang om een eigen mening te hebben en is zelfverzekerd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 20:21

Voor mij is een echte kerel ook iemand die mans genoeg is om z'n vrouwelijke en creatieve kanten te erkennen en ontplooien.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:20

RYW schreef:Haha nou, mijn vriend is ook het type 'echte man' en voor mij houdt dat in dat hij mannelijke trekken heeft als, bijvoorbeeld, zijn lengte (bijna 1.90) en dat hij atletisch, breed en sterk is. Of zijn baardgroei bijvoorbeeld. Mijn vriend heeft al heel snel zo'n sexy stoppelbaardje en mijn ex bijvoorbeeld hoefde zich maar eens in de week te scheren.

Maar ook karaktertrekken. Dat hij soms een tikkeltje ouderwets is. Dat hij bijvoorbeeld zich heel beschermend op kan stellen, ik voel me echt veilig bij hem en mijn zoons ook. Hij doet aan vechtsporten en is heel goed (zwarte band), en dus ook fysiek in staat om te beschermen. Hij is gewoon stoer, qua uiterlijk en qua innerlijk.

Zo zie ik een echte man ook. (Vooral fysiek)

Mentaal ook sterk maar inderdaad wel beschermend. Een echte man is in mijn ogen ook sociaal en een allermansvriend. Kan met iedereen goed overweg en laat mensen in hun waarde. Zal altijd even vriendelijk een praatje maken en respect tonen omdat hij dat ook ontvangt van andere.

Als mijn vriend nou iets langer was en vaker zou fitnessen zou hij al wat meer in de buurt komen :P

Gast
Gast

Bericht  M-G za 14 mei 2011 - 13:50

Tja wat is een echte man... voor mij is dat een man waarbij ik me veilig voel, een man die op en top man is door zijn karakter, uitstraling en houding. Dus geen vrouwelijke trekjes, geen onnodig emotioneel gedoe, niet teveel onzekerheid, niet te bang aangelegd en niet te bekakt in omgang en uitspraak. Maar hij hoeft nou ook weer niet vol te zitten met borsthaar, alleen maar bier te zuipen en voetbal te kijken... Gewoon een lieve, goede vent waar ik op kan vertrouwen, die er voor me is, af en toe tegengas geeft en er ook nog een beetje goed uit ziet!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 14:49

Een echte man is voor mij een man waarbij ik mij geborgen voel. Een man die het niet mannelijk vindt om zichzelf niet te verzorgen. Een man met gevoel en dit ook uit. Ik val niet op de man-man, maar op een iets wat ik in mezelf kan herkennen. Als hij zichzelf durft te zijn en toch anders, dan is hij voor mij een echte man.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:14

RYW schreef:Haha nou, mijn vriend is ook het type 'echte man' en voor mij houdt dat in dat hij mannelijke trekken heeft als, bijvoorbeeld, zijn lengte (bijna 1.90) en dat hij atletisch, breed en sterk is. Of zijn baardgroei bijvoorbeeld. Mijn vriend heeft al heel snel zo'n sexy stoppelbaardje en mijn ex bijvoorbeeld hoefde zich maar eens in de week te scheren.

Maar ook karaktertrekken. Dat hij soms een tikkeltje ouderwets is. Dat hij bijvoorbeeld zich heel beschermend op kan stellen, ik voel me echt veilig bij hem en mijn zoons ook. Hij doet aan vechtsporten en is heel goed (zwarte band), en dus ook fysiek in staat om te beschermen. Hij is gewoon stoer, qua uiterlijk en qua innerlijk.

Op die man van jou zou ik wel kunnen vallen, zo op papier Very Happy Ik val op mannelijke mannen.
Edit: de omschrijving komt overeen met mijn vriend. Alleen vechtsporten doet hij niet meer (krav maga) vanwege een schouderblessure.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 3:23

Pff, da's nog best een lastige vraag, want ik neem aan dat je bedoelt wat je aan mannelijkheid linkt? Ik vind de man met wie ik aan het daten ben wel veel overeenkomsten vertonen met mijn idee van mannelijkheid: hij is beschermend, onafhankelijk, succesvol, stabiel, rationeel als het hem zelf betreft maar is wel in staat gevoelens te tonen als het om anderen gaat, fysiek is hij sterk, respectvol naar anderen toe, maar heeft wel bepaalde ideeën over wat zijn rol zou moeten zijn en die van een vrouw in bijvoorbeeld een relatie en dan gaat met name wederom om het beschermende aspect.

Gast
Gast

Bericht  CaptainSpectacular do 19 mei 2011 - 7:32

RYW schreef:Waar moet ik zijn om een piemel aan te vragen? Wink
Hier.

Wink
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 7:37

Ik geloof toch niet dat ik heel veel zie in dat plaatje van 'echte man'. Ik kan wat vrouwelijkere mannen ook erg aantrekkelijk vinden bijvoorbeeld. Niet zo heel gek, want ik kan vrouwen ook heel aantrekkelijk vinden smile Het maakt voor mij niet zoveel uit of iemand nou heel mannelijk is of juist niet, soms vind ik iemand leuk, soms niet, dat heeft maar zelden met geslacht te maken.

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 20 mei 2011 - 11:34

Jen_ schreef:

Op die man van jou zou ik wel kunnen vallen, zo op papier Very Happy Ik val op mannelijke mannen.
Edit: de omschrijving komt overeen met mijn vriend. Alleen vechtsporten doet hij niet meer (krav maga) vanwege een schouderblessure.

Wij begrijpen elkaar Wink mijn vriend doet voornamelijk jiu jitsu smile

Captain S Very Happy Very Happy Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: