Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

+12
Twellie
bolus26
PiP
Parisienne
Liadan
maiadebij
meisje
-Ieniemienie-
Lejow
Flower_L
Annemie
Printje
16 plaatsers

Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 7:50

Zoals iedereen vast wel weet werk ik op school en de Sinterklaas die daar komt heeft al gezegd dat hij het ook leuk vindt om bij ons thuis langs te komen. Nu twijfel ik of ik R daar nog te jong voor vindt, hij is dan bijna 3. Misschien vindt hij het wel allemaal te spannend dan...misschien is het jaar erop leuker, dan is ook zijn zusje erbij natuurlijk.

Wat zouden jullie doen? pakjesavond met echte Sinterklaas of gewoon normaal.. liedjes zingen en zak in de gang zeg maar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Annemie wo 3 okt 2012 - 7:52

Mij lijkt het wel gezellig met een echte sinterklaas of hij het nu snapt of niet, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij het nog niet echt snapt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Printje wo 3 okt 2012 - 7:54

Hij snapt het al wel; er was op tv die reclame over dat feest van Sinterklaas en hij gilde; jaaaaa klaas van de dootjes.....

tsja...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 7:54

ik denk dat onze dochter heel hard zou gaan huilen, die zou dat echt niet leuk vinden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Flower_L wo 3 okt 2012 - 7:54

Het lijkt mij juist gezellig met meerdere kindjes, dus met neefjes nichtjes of kindjes van vrienden erbij. Hier komt voorlopig geen Sint. We gaan we naar intocht, naar beide vieringen op het werk en thuis doen we een zak voor de deur.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Annemie wo 3 okt 2012 - 7:55

Printje schreef:Hij snapt het al wel; er was op tv die reclame over dat feest van Sinterklaas en hij gilde; jaaaaa klaas van de dootjes.....

tsja...

Ohw haha, nou dan is het wel leuk toch.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Lejow wo 3 okt 2012 - 8:00

Jaaaaa doen doen!!!
Hier komt bij mijn schoonouders ook weer een echte sint.. ik ben benieuwd I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  -Ieniemienie- wo 3 okt 2012 - 8:01

Wij hadden vorig jaar een piet laten komen.
Ze was toen ruim 2.5 en vond het niks haha.
Ik zou nog een jaartje wachten
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  meisje wo 3 okt 2012 - 8:02

Hier is vorig jaar een piet geweest en S. vond het geweldig.
Dit jaar vraag ik haar waarschijnlijk weer..
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  maiadebij wo 3 okt 2012 - 8:03

Rejoy. schreef:ik denk dat onze dochter heel hard zou gaan huilen, die zou dat echt niet leuk vinden

+1, J zou daar ook erg van schrikken. N zal zich denk ik achter mij of onder tafel verstoppen, die is helemaal niet van onverwachte acties Wink

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Liadan wo 3 okt 2012 - 8:04

Mijn dochter zou dat niet leuk vinden, zij vindt ze leuk vanaf een afstand maar ze moeten niet heel dichtbij komen. Ik zou het dus niet doen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Parisienne wo 3 okt 2012 - 8:06

Dit jaar zou ik het voor N. nog niet willen, maar volgend jaar denk ik wel. Straks gaat ze hem ook op de basisschool in het echt zien, dus heb ik liever dat ze hem eerst een keertje bij ons thuis 'ontmoet' Wink Dan is ze al enigszins voorbereid. Ik zou het in jullie geval dit jaar dus al wel doen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  PiP wo 3 okt 2012 - 9:02

F snapt wie Sinterklaas is en na alleen de naam genoemd te hebben vroeg ze `s avonds met naar bed gaan wanneer we naar Sinterklaas gaan.
Maar toch denk ik dat het volgend jaar leuker zal zijn.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  bolus26 wo 3 okt 2012 - 9:14

Ik ben als piet met sint veel bij mensen thuis geweest. Vaak vinden kinderen vanaf 5 en soms 4 het gelojk leuk.jongere kinderen vonden het vaak eng en kwamen pas "los" als de oudere kinderen geweest waren. Maar t scheelt natuurlojk per kind. Ikzelf was als peuter al dol.op sinterklaas en.mn broertje ook.mn zusje krijste alles bij elkaar.( behalve bij 1 piet want dat was ik smile )
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Twellie wo 3 okt 2012 - 9:41

Mijn dochter zou het niet leuk vinden, ze heeft een hekel aan alles wat met verkleden / schminken te maken heeft, ze wordt er bang van.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Tania wo 3 okt 2012 - 9:43

Mijn zoontje is altijd best wel dapper maar mensen die verkleed zijn vindt hij helemaal niks. In Plopsaland wilde hij ook echt niet in de buurt komen bij die figuren. Denk dat ik nog een jaartje zou wachten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 9:48

Twellie schreef:Mijn dochter zou het niet leuk vinden, ze heeft een hekel aan alles wat met verkleden / schminken te maken heeft, ze wordt er bang van.

Ik zelf ook.Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) 394967

Ik heb daar zo'n ontzettende hekel aan, aan verklede mensen, altijd al gehad. Ik wil de persoon zelf kunnen zien. Hoe erg...Embarassed

Mijn kinderen vinden het al spannend genoeg bij de intocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  kwak wo 3 okt 2012 - 9:52

Ik denk dat jij je zoon het beste kent met wat hij leuk zou vinden en wat niet.
mijn dochter is totaal niet verlegen maar ik denk dat ze een sinterklaas niks zou vinden dit jaar, veel te spannend.
misschien vind ze het wel erg leuk als ze 3 is. Ik ga dit jaar wel proberen om naar de intocht te gaan en met 5 dec mag ze sinterklaas kijken met sesamstraat.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 10:18

Liadan schreef:Mijn dochter zou dat niet leuk vinden, zij vindt ze leuk vanaf een afstand maar ze moeten niet heel dichtbij komen. Ik zou het dus niet doen.
Bij mijn zoon precies hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  M@niek wo 3 okt 2012 - 10:24

Elodie schreef:
Liadan schreef:Mijn dochter zou dat niet leuk vinden, zij vindt ze leuk vanaf een afstand maar ze moeten niet heel dichtbij komen. Ik zou het dus niet doen.
Bij mijn zoon precies hetzelfde.

Hier ook. Mijn dochter gaat dat echt niet leuk vinden.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  RYW wo 3 okt 2012 - 10:36

Wij hadden de plaatselijke Sinterklaas binnen toen mijn oudste 3 was, en hij vond het eng maar achteraf, toen we de Sint alweer op straat hadden gebonjourd, toch wel enorm cool en spannend, hij werd er helemaal druk en wild van. Het had zelfs zoveel indruk gemaakt dat hij hem zelfs een beetje herkende! Het was namelijk de voorzitter van de oranjevereniging en die heeft een wat hoog stemmetje (is raar joh, een Sinterklaas met een hoog stemmetje) en toen hij met koninginnedag stond te speechen in zijn kostuum met oranje stropdas zei mijn zoon 'mama, die meneer klinkt net als Sinterklaas...' vond ik wel apart, want koninginnedag, nou, dat is toch zo'n 4,5 maand later. Het had kennelijk wel indruk gemaakt dus. Hij is overigens nooit bang geweest van sinterklazen en zwarte pieten.

Edit: ik ben ook wel eens in het sinterklaashuis geweest met mijn jongens, en de Sinterklaas van dienst was een oud-collega van mij. Die gaf ze helemaal een speciale behandeling, wist heel veel dingen van ze, en zei zelfs 'mama mag ook wel op schoot komen zitten hoor, dat vindt de Sint wel leuk' Embarassed En dat vonden ze ook totaal niet eng, zo intensief bij sinterklaas te zijn.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 18:36

Ik zou denk ik nog een jaar wachten. Mijn schoonfamilie vond het ook leuk om een Sinterklaas en twee pieten uit te nodigen. Nou, de mannen hebben alleen maar gehuild.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Printje do 4 okt 2012 - 8:29

Ik heb vandaag Sinterklaas wederom gesproken en afgesproken dat hij gewoon eventjes langskomt als hij in de buurt is, we moeten het dus nog concreet even afspreken omdat hij nu nog niet weet waar hij allemaal geboekt wordt. R is wel een 'kat uit de boom' kijker maar is daar wel vaak snel overheen en anders nou ja dan gaat de beste man weer verder met zijn pieten.

Het is trouwens dezelfde Sint als ook bij ons op school komt en omdat ik op dinsdagen vrij ben, en het dan Sinterklaas is, gaan we gewoon ook lekker de hele dag naar school samen.

Edit; ter verduidelijking, onze kleuters zijn iedere woensdag vrij en daarom is de Sinterklaasviering dus op dinsdag.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis) Empty Re: Zou hij hier te jong voor zijn? (echte Sinterklaas thuis)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum