Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Oeh, ik ben blij met m'n nieuwe nagellakjes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:Hoe durftie Abe, zomaar vastlopen terwijl je aan het forummen bent
Nou precies! Het lef!
Gast- Gast
En hoe is het met je haar?VeryCherry schreef:Oeh, ik ben blij met m'n nieuwe nagellakjes
Gast- Gast
Nog steeds zwart Maar ik hoor mijn haar de hele tijd in mijn oren tetteren dat ze rood geverfd willen worden
Uhu, ik wil het heel graag, moet alleen even kijken wanneer ik het doe, want ik wil niet met half gebleekt haar op het schoolplein staan en ik moet er echt een dag voor uittrekken vrees ik.
Ik word een beetje doodziek van een vriend van mij. Sinds er iets is voorgevallen bemoeid hij zich op een negatieve manier met mijn leven.
"Wat ben je aan het doen?" "Ben je alweer ziek?" "Je kunt beter gaan werken". "Al bij de HA geweest?" "Zou je niet eens naar de HA gaan". "Ja, dat is dom". "Alweer aan het werk?" En nu ik hem heb verteld een Prednisonol kuur te hebben gekregen:"Weet je wel zeker dat je kunt werken?"
Fuck off... Serieus, word alleen maar pissig van hem!
"Wat ben je aan het doen?" "Ben je alweer ziek?" "Je kunt beter gaan werken". "Al bij de HA geweest?" "Zou je niet eens naar de HA gaan". "Ja, dat is dom". "Alweer aan het werk?" En nu ik hem heb verteld een Prednisonol kuur te hebben gekregen:"Weet je wel zeker dat je kunt werken?"
Fuck off... Serieus, word alleen maar pissig van hem!
Gast- Gast
Misschien kan het morgen, als N. toch niet mag afzwemmen
wanneer hoor je of ie mag afzwemmen?
Abe, kan je dat niet gewoon tegen `m zeggen.
Gast- Gast
Nou, vanmiddag heeft ie nog zwemles en daarna horen we het. Ik had deze week geen geld om nog een keer met hem te oefenen, dus het hangt echt van vandaag af. Die badmuts beweerd nu ineens dat hij met de schoolslag met kleding aan als een potlood in het water hangt.
Lily schreef:
Dat ga ik binnenkort ook doen. Nog even en ik ben er klaar mee.
Net stuurde hij mij of ik wel kon werken. Waarop ik teruggestuurd heb dat, dat wel zal moeten, wil ik een contractsverlenging in Okt. Dat contract onafhankelijk maakt. Hij reageert niet, maar weet dat ik hierop binnen een paar uur een nieuwe sneer krijg. En dan zal ik hem heel duidelijk maken dat ie moet kappen.
Gast- Gast
Kun je niet beter dat geld voor de haarverf bewaren voor als N. toch mag afzwemmen?
Gast- Gast
Ja doe ik ook, ik heb de verf nog niet gekocht hoor Lief dat je er aan denkt Storm
Storm schreef:Bahhh, ABE, wat vervelend. Lijkt mijn vader wel.
Nou, hij kon mijn vader wel zijn. Alleen is hij erger. Stuurde een paar dagen geleden dat ik me verveelde, kreeg terug:"Wat dacht je ervan om je tijd nuttig te besteden? De deuren moet nog geverfd worden en de vloer mag ook wel eens gestofzuigt worden". WTF????
Gast- Gast
Ja echt sorry ik wil niet overkomen als een bemoeial. Ik vind het namelijk zelf erg vervelend als mensen zeggen of ik geld niet moet bewaren/ergens anders voor gebruiken.VeryCherry schreef:Ja doe ik ook, ik heb de verf nog niet gekocht hoor Lief dat je er aan denkt Storm
Gast- Gast
MY God! Waar bemoeit hij zich mee :oABE schreef:Storm schreef:Bahhh, ABE, wat vervelend. Lijkt mijn vader wel.
Nou, hij kon mijn vader wel zijn. Alleen is hij erger. Stuurde een paar dagen geleden dat ik me verveelde, kreeg terug:"Wat dacht je ervan om je tijd nuttig te besteden? De deuren moet nog geverfd worden en de vloer mag ook wel eens gestofzuigt worden". WTF????
Gast- Gast
Storm schreef:Ja echt sorry ik wil niet overkomen als een bemoeial. Ik vind het namelijk zelf erg vervelend als mensen zeggen of ik geld niet moet bewaren/ergens anders voor gebruiken.VeryCherry schreef:Ja doe ik ook, ik heb de verf nog niet gekocht hoor Lief dat je er aan denkt Storm
Oh, ik vind je helemaal geen bemoeial joh Ik vind het al heel wat dat ik net €2,29 heb uitgeven aan nagellakjes
Storm schreef:MY God! Waar bemoeit hij zich mee :oABE schreef:Storm schreef:Bahhh, ABE, wat vervelend. Lijkt mijn vader wel.
inderdaad. Bemoeial.
Gast- Gast
Ow trouwens, die actionrokjes waar iedereen het hier over heeft zijn geloof ik in de aanbieding. Tenminste in onze vestiging wel, en hadden ze ook weer de effen rokjes.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: