Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moet NL kappen met het songfestival?

+13
boekenwurm83
SuperGrover
Happydobby
SoGood
Minx
Ugly Betty
Sterre
Bruintje Beer
Spring
Annoek
Zwerver
Kaboutertje
Jeanette
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Moet NL kappen met het songfestival? Empty Moet NL kappen met het songfestival?

Bericht  Jeanette do 12 mei 2011 - 23:12

Moet Nederland kappen met het songfestival? Wat vinden jullie?

Ik snap uberhaupt niet waarom Nederland nog mee doet de laatste jaren. Er is altijd die ijdele hoop, maar je kan bij voorbaat al zeggen dat ze er niet door heen komen. Ik vind het net wat teveel vriendjespolitiek.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet NL kappen met het songfestival? Empty Re: Moet NL kappen met het songfestival?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:14

Ik vind dat het songfestival in de oude opzet terug moet komen, was veel leuker. Nu volg ik het sowieso niet meer. Van mij mogen ze meedoen, prima, maar ik volg het dus niet.

Gast
Gast

Moet NL kappen met het songfestival? Empty Re: Moet NL kappen met het songfestival?

Bericht  Kaboutertje do 12 mei 2011 - 23:36

Ik volg het niet echt eigenlijk...
Maar volgens mij is Nederland niet al te best, toch?
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:37

Kaboutertje schreef:Ik volg het niet echt eigenlijk...
We zijn de slechtst presterende deelnemer van de afgelopen jaren.... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:37

Het lijkt het beste om er mee te kappen, iedreen denkt bij voorbaat al van NL wint toch niet, ondanks we best een goed nummer hadden vonden..ik denk dat ze er de komende jaren maar eens moeten stoppen, de festivals in de gaten houden en dan woppa in 1x goed terug komen over een paar jaar met een knaller!

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje do 12 mei 2011 - 23:38

Persephone schreef:
Kaboutertje schreef:Ik volg het niet echt eigenlijk...
We zijn de slechtst presterende deelnemer van de afgelopen jaren.... Very Happy

Haha, Laughing ik wilde het netjes verwoorden..
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:48

Hahahah dat is niet zo moeilijk. JA. Punt. Wat ik in het andere topic ook al zei, ik snap echt niet dat er 2 miljoen mensen naar hebben gekeken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zwerver do 12 mei 2011 - 23:48

Ja, ze moeten kappen. Per direct
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:49

Absoluut. Nooit meer doen!

Het is iedere keer weer een afgang...

Gast
Gast

Bericht  Annoek vr 13 mei 2011 - 0:17

Ik vond het een harstikke leuk nummer alleen is er coruptie ofzo want ieder jaar zitten dezelfde kandidaten in de finale moldavië Servië oekranie al die Oostblok landen zowat :s zielig

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Spring vr 13 mei 2011 - 0:22

Annoek schreef:Ik vond het een harstikke leuk nummer alleen is er coruptie ofzo want ieder jaar zitten dezelfde kandidaten in de finale moldavië Servië oekranie al die Oostblok landen zowat :s zielig

Dat klopt dit jaar niet, wat je zegt. Duitsland en Frankrijk zijn ook door.

Ik vind het een flop van een programma.
Vaak slechte nummers en niemand die er echt blij van wordt volgens mij. Heb het zelf niet gekeken.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 0:23

dit jaar was de opzet al anders, 50% publiek 50% vakjury

En ik vind ook dat we gewoon een paar jaar moeten stoppen en dan terugkomen met een kneiter van een liedje. Of we moeten volgend jaar gewoon Within Temptation sturen of iets. Iets met een show er rond.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 13 mei 2011 - 0:23

Punt erachter zetten!!!
Een paar hebben het al gezegd maar ik vindt het ook vriendjespolitiek. En de landen die het meeste betalen eraan. Zijn al door die hoeven niet die voorrondes te doen.

Kappen ermee! Scheelt weer geld!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Sterre vr 13 mei 2011 - 0:24

Ik vind de grootste afgang eigenlijk dat er zoveel mensen oprecht teleurgesteld zijn dat NL niet door is laughcry . Stoppen, of in elk geval verwachtingen bijstellen lijkt me keen kwaad kunnen!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Ugly Betty vr 13 mei 2011 - 0:25

Ik vond het nummer van de 3j's erg goed. Maar het is inderdaad vriendjes politiek en ik denk dat we niet snel zullen winnen. Volgens mij kunnen we Marco Borsato erheen sturen en nog niet in de finale komen...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Minx vr 13 mei 2011 - 0:26

Ik wil volgend jaar heen ik heb het al helemaal bedacht. Ik begin met een stel dansers op massagetafels waar ik dan wat massageolie overheen gooi terwijl ik aan het zingen ben. Vervolgens doen we een leuk dansje. Ik draag een enorme jurk van een hele stijve stof. Halverwege het nummer word ik aan mijn enkels opgetakeld zodat ik op de kop hang en de rest van het liedje afzing terwijl de jurk gewoon goed blijft zitten door de stijve stof. 1 detail ik kan niet zingen maar dat maakt volgens mij niet veel uit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  SoGood vr 13 mei 2011 - 0:29

Fairytale schreef:Ik wil volgend jaar heen ik heb het al helemaal bedacht. Ik begin met een stel dansers op massagetafels waar ik dan wat massageolie overheen gooi terwijl ik aan het zingen ben. Vervolgens doen we een leuk dansje. Ik draag een enorme jurk van een hele stijve stof. Halverwege het nummer word ik aan mijn enkels opgetakeld zodat ik op de kop hang en de rest van het liedje afzing terwijl de jurk gewoon goed blijft zitten door de stijve stof. 1 detail ik kan niet zingen maar dat maakt volgens mij niet veel uit.

Nog een klein detailtje, je komt uit Nederland, dus doe geen moeite. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Happydobby vr 13 mei 2011 - 0:32

We hoeven echt niet meer mee te doen, het is allemaal vriendjespolitiek.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 0:33

Fairytale schreef:Ik wil volgend jaar heen ik heb het al helemaal bedacht. Ik begin met een stel dansers op massagetafels waar ik dan wat massageolie overheen gooi terwijl ik aan het zingen ben. Vervolgens doen we een leuk dansje. Ik draag een enorme jurk van een hele stijve stof. Halverwege het nummer word ik aan mijn enkels opgetakeld zodat ik op de kop hang en de rest van het liedje afzing terwijl de jurk gewoon goed blijft zitten door de stijve stof. 1 detail ik kan niet zingen maar dat maakt volgens mij niet veel uit.
lol!

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 13 mei 2011 - 0:42

Het interesseert me geen zak, dus wat mij betreft mag het weg.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  boekenwurm83 vr 13 mei 2011 - 1:11

tuurlijk moet Nederland niet stoppen met meedoen!
er kijken 2 miljoen mensen en de deelnemers vinden het altijd prachtig om mee te doen.
de 3j's geven zelf aan dat ze een enorm mooie tijd hebben gehad.
Dus waarom zou je stoppen?!
De verwachtingen moeten gewoon enorm bijgesteld worden. We moeten er gewoon niet vanuit gaan dat Nederland doorgaat en gewoon genieten van de halve finale. En mochten we dan toch ooit nog een keer doorgaan, dan is dat mooi meegenomen.

Ik vind het songfestival sowieso tof om te kijken, of Nederland nu doorgaat of niet.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  boekenwurm83 vr 13 mei 2011 - 1:12

ProudMama schreef:Absoluut. Nooit meer doen!

Het is iedere keer weer een afgang...
waarom is het een afgang?
de 3j's hebben het toch prima gedaan, ze hebben helemaal niks om zich voor te schamen!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 1:16

Nee, de 3j's niet inderdaad.. Maar het Songfestival als fenomeen. Wil je daar als Nederland zijnde wel aan mee blijven doen? Ik zeg NEE!

Gast
Gast

Bericht  boekenwurm83 vr 13 mei 2011 - 1:29

waarom niet, je moet er gewoon niet te zwaar aan tillen.
zolang er een nederlandse act is die het leuk vindt om mee te doen en zolang er 2 miljoen mensen zijn die het leuk vinden om ernaar te kijken moet je gewoon blijven meedoen.

er zijn genoeg programma's die nergens op slaan, zoals oh oh tirol, dames in de jungle (of zoiets). daar kijken ook zoveel mensen naar. amusement hoeft niet perse kwaliteit te zijn.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Suus vr 13 mei 2011 - 1:38

Misschien een stomme vraag, want ik heb het al jaren niet gezien (minstens 10 jaar :P ), maar wat is er tegenwoordig dan anders dan vroeger/
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: