Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

All you need is love & Songfestival

3 plaatsers

Ga naar beneden

All you need is love & Songfestival Empty All you need is love & Songfestival

Bericht  girli vr 24 feb 2012 - 11:42

Wie heeft die aflevering gezien begin februari van All you need is love met dat meisje dat verliefd was op Tim Douwsma?

Ik zag net namelijk dat hij mee doet aan het nationale Songfestival dit weekend, maar volgens mij bood hij haar kaartjes aan om hem te gaan zien in het buitenland (geen flauw idee waar het Songfestival is dit jaar). Dat zou betekenen dat de zaak gespeeld is a.s. weekend en ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n grote blunder zouden maken. Toch blijf ik er aan denken.

Helaas is all you need is love niet terug te zien via rtlgemist tenzij er betaalt wordt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

All you need is love & Songfestival Empty Re: All you need is love & Songfestival

Bericht  ekiaam87 vr 24 feb 2012 - 11:49

https://www.dailymotion.com/video/xofxrq_tim-douwsma-verrast-jedidja-all-you-need-is-love-04-02-2012_music smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

All you need is love & Songfestival Empty Re: All you need is love & Songfestival

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 11:49

Ik mag toch aannemen dat die jongen wel meerdere optredens per jaar heeft, ook internationaal.
België en Duitsland zijn natuurlijk net zo goed buitenland hehe. Is Anousch niet fan van die jongen? Dan kan ze het vast vertellen.

Gast
Gast

Bericht  girli vr 24 feb 2012 - 12:00

ekiaam87 schreef:https://www.dailymotion.com/video/xofxrq_tim-douwsma-verrast-jedidja-all-you-need-is-love-04-02-2012_music All you need is love & Songfestival 561177
Dat filmpje heb ik ook gevonden inderdaad. Echter, het moment was nadat ze die kamer uit zijn gekomen vlak voordat het optreden was, iedereen stond al op de dansvloer.

@ Megara heb ik inderdaad ook aan gedacht. Ik meen me echter te herinneren dat hij het specifiek over het Songfestival had. Vandaar dat ik gaan zoeken ben. Echter, ik verwacht ook niet dat ik iets schokkends heb ontdekt ofzo haha.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 23:17

Het gaat natuurlijk gewoon om kaarten voor het nationaal songfestival, morgen :-)
Verder denk en hoop ik dat Tim het niet gaat worden.

Gast
Gast

Bericht  Gigi_ za 25 feb 2012 - 6:07

Ze kreeg kaartjes voor het Nationale Songfestival.. voor morgen dus! smile
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: