Nationaal Songfestival - 3J's
+5
Kqip
boekenwurm83
LoveMusic
Melis1985
JD
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nationaal Songfestival - 3J's
Wat vinden jullie van het liedje???
Ik vind het een leuk liedje, vind Jan Dulles echt een geweldige zanger...maar ik vrees toch dat e er in de halve finale gewoon weer uitvliegen eigenlijk....
o en wat is die yolanthe toch verschrikkelijk irritant....bah
Ik vind het een leuk liedje, vind Jan Dulles echt een geweldige zanger...maar ik vrees toch dat e er in de halve finale gewoon weer uitvliegen eigenlijk....
o en wat is die yolanthe toch verschrikkelijk irritant....bah
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Nationaal Songfestival - 3J's
Ik vond Stroom leuker en vind dat de jury eigenlijk van te voren al te duidelijk laat merken waar de voorkeur naar uit gaat. Ik kon de helft van wat er gezongen werd trouwens helemaal niet verstaan en dan zingen ze NL, kun je nagaan.
Gast- Gast
Ik vond het gewonnen nummer het leukst van allemaal. Vooral de tekst sprak me aan.
Gast- Gast
Ik vind het een super nummer.
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
ik vind het ook en heel leuk nummer, en jan zingt super...
maar ben echt bang dat het zo gaat als voorgaande jaren.
t maakt niet uit hoe goed het liedje is, t is en blijft vriendjespolitiek denk ik.... maar we zullen zien!
maar ben echt bang dat het zo gaat als voorgaande jaren.
t maakt niet uit hoe goed het liedje is, t is en blijft vriendjespolitiek denk ik.... maar we zullen zien!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Jan kan heel mooi zingen, maar ik was voor nummer 2 gegaan. Ik gok erop dat het dit jaar weer niets gaat worden. Heel jammer maar volgens mij geven ze op het Songfestival niet zoveel om een echt goede stem. Je kunt beter jong, knap en een hele harde dance beat nemen dan maak je meer kans
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
op zich is dat wel onzin, als je bekijkt welke liedjes de laatste jaren hebben gewonnen en in de top 5 zijn geeindigd.LoveMusic schreef:Jan kan heel mooi zingen, maar ik was voor nummer 2 gegaan. Ik gok erop dat het dit jaar weer niets gaat worden. Heel jammer maar volgens mij geven ze op het Songfestival niet zoveel om een echt goede stem. Je kunt beter jong, knap en een hele harde dance beat nemen dan maak je meer kans
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
boekenwurm83 schreef:op zich is dat wel onzin, als je bekijkt welke liedjes de laatste jaren hebben gewonnen en in de top 5 zijn geeindigd.LoveMusic schreef:Jan kan heel mooi zingen, maar ik was voor nummer 2 gegaan. Ik gok erop dat het dit jaar weer niets gaat worden. Heel jammer maar volgens mij geven ze op het Songfestival niet zoveel om een echt goede stem. Je kunt beter jong, knap en een hele harde dance beat nemen dan maak je meer kans
Dat is geen onzin, vorig jaar dat Duitse meisje dat won, is een jong iemand, het jaar daarvoor, die Noorse jongen, ook een jong iemand met een vrolijk nummer. Ik denk echt niet dat al zingen de 3J's nog zo mooi, of zelfs met dit nummer, meer kans maken dan bijvoorbeeld een Thomas Berge of Jan Smit, die er jong en fris uitzien.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Birgit schreef:Ik vond Stroom leuker en vind dat de jury eigenlijk van te voren al te duidelijk laat merken waar de voorkeur naar uit gaat. Ik kon de helft van wat er gezongen werd trouwens helemaal niet verstaan en dan zingen ze NL, kun je nagaan.
Geluid was niet helemaal optimaal. Je moet echt goed luisteren, maar zal heus binnekort wel ergens beter ingezongen worden
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik snap eigenlijk niet waarom Nederland zich nog vertegenwoordigd voor het SongFestival.
We komen nog tot de halve finale en daarna worden we er uit geknikkerd. Het is 1 en al vriendjespolitiek.
Italië doet om deze redenen al niet eens meer mee en terecht!
We komen nog tot de halve finale en daarna worden we er uit geknikkerd. Het is 1 en al vriendjespolitiek.
Gast- Gast
Dat het vriendjespolitiek is vind ik ondertussen wel een beetje achterhaalt, toen er ieder jaar een oost europees land won vond ik dat ook ja, maar dat vind ik de afgelopen twee jaar wel verbeterd. Duitsland, Noorwegen, heel veel ''andere'' europese landen in de finale. Het is geen oostblok party meer.
Heavenly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11
Ik vond dit ook het mooiste liedje voor het songfestival.
Maar het liedje weeldering waardeloos vond ik ook heel erg mooi!
Maar het liedje weeldering waardeloos vond ik ook heel erg mooi!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vond dit nummer ook het meeste geschikt voor het songfestival.
Eigenlijk vond ik ook wel dat dit het enige nummer was wat een beetje geschikt zou zijn..
Vorig weekend heb ik de 3j's bij Vrienden van Amstel Live gezien en daar speelden ze het nummer Rood van Marco Borsato.
Met zo'n soort nummer zouden we echt wel meer kans maken! Klinkt veel internationaler!
Eigenlijk vond ik ook wel dat dit het enige nummer was wat een beetje geschikt zou zijn..
Vorig weekend heb ik de 3j's bij Vrienden van Amstel Live gezien en daar speelden ze het nummer Rood van Marco Borsato.
Met zo'n soort nummer zouden we echt wel meer kans maken! Klinkt veel internationaler!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
+ 1plumke schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom Nederland zich nog vertegenwoordigd voor het SongFestival.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» nationaal songfestival
» Het nationaal verkeersexamen 2012!
» Songfestival
» "Blue" naar Songfestival
» Songfestival online kijken?
» Het nationaal verkeersexamen 2012!
» Songfestival