Hoe combineren?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe combineren?
Ik heb vanmorgen deze jurk besteld bij de H&M:
Ik heb de jurk aan op een bruiloft en nu ben ik benieuwd wat voor soort schoenen onder de jurk zouden kunnen? De schoenen op het rechter plaatje vind ik er trouwens niet leuk onder staan.. Verder wil ik ook mijn schouders kunnen bedekken, omdat ze in de kerk trouwen. Zou ik een lang vest kunnen dragen?
Ik heb de jurk aan op een bruiloft en nu ben ik benieuwd wat voor soort schoenen onder de jurk zouden kunnen? De schoenen op het rechter plaatje vind ik er trouwens niet leuk onder staan.. Verder wil ik ook mijn schouders kunnen bedekken, omdat ze in de kerk trouwen. Zou ik een lang vest kunnen dragen?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe combineren?
Ik vind de jurk leuk, (al zou ik het nooit dragen met m'n 1.62) maar als je er een lang vest op draagt ben ik een beetje bang voor het ''non'' effect. Ik vind hem denk ik alleen leuk zonder vest of iets.
Ik zou er zwarte hoge open hakken onder dragen met steentjes (beetje liefelijk vrouwelijke schoenen)
Ik zou er zwarte hoge open hakken onder dragen met steentjes (beetje liefelijk vrouwelijke schoenen)
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik denk ook dat een vest niet mooi staat. Dan zou ik eerder een mooie sjaal of stola van dunne stof om je schouders doen. Met een vest doe je de jurk teniet.
Qua schoenen zou ik mooie pumps of sandaal-pumps (?) aandoen.
Qua schoenen zou ik mooie pumps of sandaal-pumps (?) aandoen.
Gast- Gast
Ik denk dat hij met een kort spijkerjasje heel leuk is, maar dat is niks voor een bruiloft.
Tot zover mijn nutteloze toevoeging aan dit topic.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jullie hebben wel gelijk wat het vest betreft. Inderdaad een sjaal of misschien een colbert?
Ik zat zelf te denken aan bruine schoenen, omdat ik bang ben dat zwart een beetje 'hard' staat. Zouden sleehakken ook kunnen?
Ik zat zelf te denken aan bruine schoenen, omdat ik bang ben dat zwart een beetje 'hard' staat. Zouden sleehakken ook kunnen?
TNMN- Kletskop
Sogood schreef:Ik denk dat hij met een kort spijkerjasje heel leuk is, maar dat is niks voor een bruiloft.
Hehe dankjewel Kan hem wel zo dragen na de bruiloft natuurlijk!
TNMN- Kletskop
Trouwens, ik heb ongeveer dezelfde kleur jurk, iets lichter misschien. Daaronder draag ik donkergrijze pumps.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Grijze of creme-kleurige blazer met dezelfde kleur pumps eronder. Bij Steps hebben ze nu ook leuke bolerotjes. Dat zou er ook leuk bij staan, vooral gebroken wit, maar dan zou ik ook pumps met gebroken wit eronder doen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook voor een bolero kiezen, en dan schoenen in dezelfde kleur als de bolero.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Nee geen lang vest! Je kunt ook zo'n jasje kopen met alleen mouwen (en verder heel kort).. Of een jasje wat eindigd op die streep van die jurk (waar hij wijder uit gaat lopen).
Verder zou ik kiezen voor een zwart jasje en zwarte schoentjes. Ik denk dat dat een chique contrast is.
Verder zou ik kiezen voor een zwart jasje en zwarte schoentjes. Ik denk dat dat een chique contrast is.
Gast- Gast
Ik bedoel zo'n soortje jasje/blazertje. Ik zou hem persoonlijk echt niet langer doen, want dan valt je hele taille weg.
(ik vind die jurk op het plaatje hierboven niets hoor, maar het gaat om het jasje haha)
(ik vind die jurk op het plaatje hierboven niets hoor, maar het gaat om het jasje haha)
Gast- Gast
Dankjewel voor jullie ideeen! Ik vind het jasje wat Punk'D liet zien erg leuk! Ik denk dat ik voor zo'n jasje ga of een pashmina. Eerst maar eens kijken of de jurk mij staat
TNMN- Kletskop
Zoiets als dit: En ik zou 'm dan gewoon lekker uitdoen op het feest enzo, maar meer meenemen voor de warmte, of als je even wat netter moet/in de kerk.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» hoe te combineren?
» Hoe combineren?
» Hoe zou jij dit combineren?
» Hoe combineren?
» Hoe te combineren?
» Hoe combineren?
» Hoe zou jij dit combineren?
» Hoe combineren?
» Hoe te combineren?
Pagina 1 van 1