Digitale camera gezocht (rond de 100-150 euro)
+7
Zwerver
Minx
Jeanette
Niekske
blondje1313
Inge
Blond
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Digitale camera gezocht (rond de 100-150 euro)
Okee ik ben in staat op mijn huidige camera het raam uit te gooien, ik heb echt een nieuwe nodig!
Ik zoek een compacte camera rond de 100-150 euro. Ik gebruik hem vooral om foto's te maken tijdens het stappen, vakantie, dagje weg, etc. Ik maak mijn foto's nu meestal op 3 megapixel (zodat ik ze gewoon kan mailen). Mijn huidige camera zuipt batterijen, en wil nu een camera die zuinig is en waar ik niet na 5 foto's gemaakt te hebben nieuwe batterijen in hoeven.
Ik heb nu een Samsung, en dat wil ik dus niet meer. Ik denk meer aan Sony, Canon, Casio, Fuijfilm.
Iemand een goede aanrader?
Ik zoek een compacte camera rond de 100-150 euro. Ik gebruik hem vooral om foto's te maken tijdens het stappen, vakantie, dagje weg, etc. Ik maak mijn foto's nu meestal op 3 megapixel (zodat ik ze gewoon kan mailen). Mijn huidige camera zuipt batterijen, en wil nu een camera die zuinig is en waar ik niet na 5 foto's gemaakt te hebben nieuwe batterijen in hoeven.
Ik heb nu een Samsung, en dat wil ik dus niet meer. Ik denk meer aan Sony, Canon, Casio, Fuijfilm.
Iemand een goede aanrader?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Digitale camera gezocht (rond de 100-150 euro)
Ik ben erg fan van Canon.
Voor die prijsklasse is de canon ixus wel een erg handig en fijn model, maakt goede foto's
Voor die prijsklasse is de canon ixus wel een erg handig en fijn model, maakt goede foto's
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zoek ook een fototoestel, wil er eentje die een beetje snel foto's kan maken, dus dat je op het knopje drukt en hij maakt meteen een foto en snel erna ook nog een tweede als je dat wilt. Iemand tips hiervoor?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
bv de canon ixus 120 IS (online voor 140,-)
Inge- Ratel
blondje1313 schreef:Ik zoek ook een fototoestel, wil er eentje die een beetje snel foto's kan maken, dus dat je op het knopje drukt en hij maakt meteen een foto en snel erna ook nog een tweede als je dat wilt. Iemand tips hiervoor?
Welke prijsklasse?
Wij hebben bv de Canon powershot S95, die is snel, maakt goede foto's. Maar is wel iets duurder (350,- ongeveer)
Anders de canon ixus, die is wat goedkoper en ook goed en snel
Inge- Ratel
Ik heb deze:
Heb em al twee jaar en hij werkt nog steeds prima! Ik gebruik em voor dezelfde doeleinden als jij (ik heb dat ding eigenlijk altijd in mijn tas zitten) en ik maak foto's altijd met de hoogst mogelijke kwaliteit. Mijn batterij gaat bij intensief gebruik (dus tijdens vakantie ofzo, als ik em dagelijks gebruik) een dag of 4 mee.
Hij kostte toen 100 euro, dat vond ike rg meevallen. het was toen al niet meer de meeste hippe (deze is 8.2 megapixel en je had er toen ook van 12) maar voor waar ik wilde gebruiken was het meer dan goed genoeg. Ik heb veel foto's thuis afgedrukt hangen, van standaard formaat tot 30x40 en de kwailteit is erg goed.
Heb em al twee jaar en hij werkt nog steeds prima! Ik gebruik em voor dezelfde doeleinden als jij (ik heb dat ding eigenlijk altijd in mijn tas zitten) en ik maak foto's altijd met de hoogst mogelijke kwaliteit. Mijn batterij gaat bij intensief gebruik (dus tijdens vakantie ofzo, als ik em dagelijks gebruik) een dag of 4 mee.
Hij kostte toen 100 euro, dat vond ike rg meevallen. het was toen al niet meer de meeste hippe (deze is 8.2 megapixel en je had er toen ook van 12) maar voor waar ik wilde gebruiken was het meer dan goed genoeg. Ik heb veel foto's thuis afgedrukt hangen, van standaard formaat tot 30x40 en de kwailteit is erg goed.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb een Sony en heb hem al zo'n 3 jaar, maar hij werkt nog steeds super.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben ook fan van de ixus. Die van mij is inmiddels iets minder aan het worden maar ben er ook niet bepaald zuinig mee omgegaan. Camera is inmiddels 5 jaar oud. Dus mij hoor je niet klagen. Ik ken mensen met een eerdere versie van de ixus die er wel zuinig mee om zijn gegaan en dat zijn gewoon nog topcameraatjes.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Okee top! Dan ga ik van het weekend eens naar de Mediamarkt om te kijken naar een Canon Ixus.
De batterijen gaan ook lang mee van deze camera's?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Yupz... 2jaar geleden had ik een ixus (ben die helaas verloren begin dit jaar) en meegenomen op vakantie naar Tanzania. Intensief gebruikt en niet elke dag de mogelijkheid om op te laten... maar kon meerdere dagen met de batterij doen._Chance schreef:Okee top! Dan ga ik van het weekend eens naar de Mediamarkt om te kijken naar een Canon Ixus.
Inge- Ratel
Ik heb ook een Canon Ixus, ik ben er nog steeds super blij mee. Ik heb al een oudje, 2 jaar oud en ding maakt mooie foto's! Alleen maakt mijne in het donker geen mooie foto's.
Accu van mijne gaat ook lang mee, opladen duurt een half uurtje en je kan zo weer een aantal uur foto's maken
Accu van mijne gaat ook lang mee, opladen duurt een half uurtje en je kan zo weer een aantal uur foto's maken
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Hier ook een Ixus fan. Ik heb de mijne anderhalf jaar en als hij nu stuk zou gaan zou ik weer een Ixus kopen. Hij maakt mooie foto's, is handig in het gebruik en de batterij gaat best een tijd mee.
Succes!
Succes!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb een Sony cyber shot en ben daar zeer tevreden over. Je kunt goede close-up foto's maken, hij heeft een snelle reactie snelheid en de batterij gaat echt lang mee(ik heb een extra accu gekocht voor de zekerheid en dat werkt helemaal perfect)
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb een Sony cybershot en de kwaliteit ben ik zeer tevreden over Wat ik wel een nadeel vind is de zoom, deze is maar 3. Maar als het is voor vriendenkiekjes is dat perfect Toen ik hem kocht was hij geloof ik 120 euro, maar dat is ook alweer 2 jaar terug..
Gast- Gast
Wil je een sterke batterij? Daar heb ik mijn camera juist op uitgezocht!
ik heb deze (Casio Exilim Ex-h15):
Ik heb mijn camera eind december gekocht en hoefde pas vorige maand mijn camera weer op te laden. En nee, ik heb hem écht veel gebruikt, ik heb bijna 900 foto's op één batterij gemaakt.
Ik heb geloof ik 155 euro betaald voor mijn camera, zo stondie aangeprijst bij de Saturn destijds en BCC (waar ik m vandaan heb) had toen de prijs aangepast.
Edit: Ik vind het een heerlijke camera, foto's worden echt supermooi en je kunt best ver optisch inzoomen.
ik heb deze (Casio Exilim Ex-h15):
Ik heb mijn camera eind december gekocht en hoefde pas vorige maand mijn camera weer op te laden. En nee, ik heb hem écht veel gebruikt, ik heb bijna 900 foto's op één batterij gemaakt.
Ik heb geloof ik 155 euro betaald voor mijn camera, zo stondie aangeprijst bij de Saturn destijds en BCC (waar ik m vandaan heb) had toen de prijs aangepast.
Edit: Ik vind het een heerlijke camera, foto's worden echt supermooi en je kunt best ver optisch inzoomen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben ook ontzettend Canon fan, maar de forummer voor me komt hier met het beste alternatief. 10 x optische zoom en een sterke accu - voor die prijsklasse kun je meer met die casio. Hij is alleen iets groter dan een gemiddelde ixus.
Gast- Gast
Ik heb deze (Sony DSC W510) sinds een paar weken en ik ben er heel blij mee!
Hij is in het echt niet zo roze, meer een zachte zalmkleur. Je hebt hem ook in het zwart, of rood. Hij is tussen de 100 en 109 euro in de winkel.
Hij is in het echt niet zo roze, meer een zachte zalmkleur. Je hebt hem ook in het zwart, of rood. Hij is tussen de 100 en 109 euro in de winkel.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Soortgelijke onderwerpen
» Digitale Camera
» Welke digitale camera?
» Goede digitale camera.
» welke digitale camera kopen??
» Welke digitale camera raden jullie aan?
» Welke digitale camera?
» Goede digitale camera.
» welke digitale camera kopen??
» Welke digitale camera raden jullie aan?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: