Goede digitale camera.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede digitale camera.
Iemand die me advies kan geven voor een goede digitale camera? Ik wil eigenlijk vanmiddag nog een nieuwe kopen zodat
we fatsoenlijke foto's kunnen maken als de baby wordt geboren.
Ik heb helemaal geen verstand van deze dingen dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
In principe kan ik wel een 'gewone' hebben zonder allemaal toeters en bellen, zolang het maar mooie scherpe en duidelijke foto's maakt.
we fatsoenlijke foto's kunnen maken als de baby wordt geboren.
Ik heb helemaal geen verstand van deze dingen dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
In principe kan ik wel een 'gewone' hebben zonder allemaal toeters en bellen, zolang het maar mooie scherpe en duidelijke foto's maakt.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Goede digitale camera.
Een Canon Ixus is een prima camera, ook niet al te duur. Of een Panasonic Lumix, ook niks mis mee.
Wellicht is het een idee om eens naar de Media Markt te gaan en te kijken wat ze daar allemaal aanbieden. Namen opschrijven van toestellen die je wel aanspreken en dan op internet reviews gaan lezen/bekijken op bijvoorbeeld kieskeurig.nl En dan online bekijken waar de camera het goedkoopste is. Kan soms veel schelen!
Wellicht is het een idee om eens naar de Media Markt te gaan en te kijken wat ze daar allemaal aanbieden. Namen opschrijven van toestellen die je wel aanspreken en dan op internet reviews gaan lezen/bekijken op bijvoorbeeld kieskeurig.nl En dan online bekijken waar de camera het goedkoopste is. Kan soms veel schelen!
Gast- Gast
Bedankt. Ik ga die van Canon en Panasonic onthouden. Een vriendin van mij heeft een sony cybershot en is daar ook wel tevreden over.
Ik ga wel even reviews lezen op kieskeurig, dat zal me vast helpen.
Didi- Prater
Didi schreef:Bedankt. Ik ga die van Canon en Panasonic onthouden. Een vriendin van mij heeft een sony cybershot en is daar ook wel tevreden over.
Panasonic en Canon heb ik ook hele goede ervaringen mee. Let vooral eventjes op de ooptische zoom, je wilt wss wle een beetje kunnen inzoomen. En wat ook handig is om te vragen of er een goede automatische kiezer opzit zodat je gelijk goede instellingen hebt voor bijv de hoevelheid belichting enzo.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb ook een cybershot met panorama functie en ben er super blij mee voor wat hij kan. Afgelopen week ook gemerkt dat hij meer kan dan wat ik dacht. Belichting etc. vanaf een ander punt pakken. Dus niet alleen volledig beeld, maar alleen in het midden en aan de hand daarvan berekend hij welke belichting het beste is. Hierdoor veel verschil in kleuren van de foto.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Hou het op canon, nikon of panasonic met een leica lens. Dan is de kans groter dat je niet na twee jaar een nieuwe camera hoeft te kopen. Die lenzen zijn beduidend beter.
Gast- Gast
Bedankt voor jullie adviezen. Ik ben vanmiddag op pad geweest en heb een Olympus xz1 gekocht. ( als ik het goed heb)
De man van de winkel zei dat dit een goede was, dus dan ga ik daar maar van uit.
De man van de winkel zei dat dit een goede was, dus dan ga ik daar maar van uit.
Didi- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Digitale Camera
» Welke digitale camera?
» welke digitale camera kopen??
» Digitale camera gezocht (rond de 100-150 euro)
» Welke digitale camera raden jullie aan?
» Welke digitale camera?
» welke digitale camera kopen??
» Digitale camera gezocht (rond de 100-150 euro)
» Welke digitale camera raden jullie aan?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: