Goede digitale camera.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede digitale camera.
Iemand die me advies kan geven voor een goede digitale camera? Ik wil eigenlijk vanmiddag nog een nieuwe kopen zodat
we fatsoenlijke foto's kunnen maken als de baby wordt geboren.
Ik heb helemaal geen verstand van deze dingen dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
In principe kan ik wel een 'gewone' hebben zonder allemaal toeters en bellen, zolang het maar mooie scherpe en duidelijke foto's maakt.
we fatsoenlijke foto's kunnen maken als de baby wordt geboren.
Ik heb helemaal geen verstand van deze dingen dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
In principe kan ik wel een 'gewone' hebben zonder allemaal toeters en bellen, zolang het maar mooie scherpe en duidelijke foto's maakt.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Goede digitale camera.
Een Canon Ixus is een prima camera, ook niet al te duur. Of een Panasonic Lumix, ook niks mis mee.
Wellicht is het een idee om eens naar de Media Markt te gaan en te kijken wat ze daar allemaal aanbieden. Namen opschrijven van toestellen die je wel aanspreken en dan op internet reviews gaan lezen/bekijken op bijvoorbeeld kieskeurig.nl En dan online bekijken waar de camera het goedkoopste is. Kan soms veel schelen!
Wellicht is het een idee om eens naar de Media Markt te gaan en te kijken wat ze daar allemaal aanbieden. Namen opschrijven van toestellen die je wel aanspreken en dan op internet reviews gaan lezen/bekijken op bijvoorbeeld kieskeurig.nl En dan online bekijken waar de camera het goedkoopste is. Kan soms veel schelen!
Gast- Gast
Bedankt. Ik ga die van Canon en Panasonic onthouden. Een vriendin van mij heeft een sony cybershot en is daar ook wel tevreden over.
Ik ga wel even reviews lezen op kieskeurig, dat zal me vast helpen.
Didi- Prater
Didi schreef:Bedankt. Ik ga die van Canon en Panasonic onthouden. Een vriendin van mij heeft een sony cybershot en is daar ook wel tevreden over.