Nav - Hoeveel eet jij?
+11
Verde
Caroow
TNMN
Silver
Racinda
Suus
Sterre
Arwyn
Atelier Madame
teletascha
minoessepoes
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nav - Hoeveel eet jij?
Ontbijt: (Bananen) cereal met halfvolle melk + water/thee
Tussendoor: water of thee
Lunch: 2 boterhammen met tonijnsalade/ei/humous/tomaat, kaas en komkommer/salami met olijven. Soms ook soep, een tosti met parma ham en kaas of een salade met walnoten, olijven en tomaat. + water
Tussendoor: Fruit + water, soms ook snoepjes of een handje noten/fruit
's Avonds: verschillend, probeer wel altijd veel groenten te eten en eet altijd volkoren pasta/rijst/couscous/noodles etc. + water
Tussendoor: yogurt en soms slechte dingen + water/thee
De tijden dat ik ga snoepen zijn dus 's middags of 's avonds. Misschien als ik meer brood zou eten dat de trek in de middag zou verdwijnen?
Tussendoor: water of thee
Lunch: 2 boterhammen met tonijnsalade/ei/humous/tomaat, kaas en komkommer/salami met olijven. Soms ook soep, een tosti met parma ham en kaas of een salade met walnoten, olijven en tomaat. + water
Tussendoor: Fruit + water, soms ook snoepjes of een handje noten/fruit
's Avonds: verschillend, probeer wel altijd veel groenten te eten en eet altijd volkoren pasta/rijst/couscous/noodles etc. + water
Tussendoor: yogurt en soms slechte dingen + water/thee
De tijden dat ik ga snoepen zijn dus 's middags of 's avonds. Misschien als ik meer brood zou eten dat de trek in de middag zou verdwijnen?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Voor het ontbijt: Kiwi
Ontbijt: Brinta met sojamelk/Ontbijtkoek
Tussendoor: Fruit
Tussendoor: Lu continue/sultana/soepstengel
Lunch: 2 volkorenboterhammen met kaas, kipfilet of salami/groenteomelet
Tussendoor: Koekje/dropje/soepstengel
Avondeten: Dat kan van alles zijn, wel altijd met groente
Tussendoor: Brinta/soepstengel/koekje
En ik drink ongeveer 2,5 liter water, 3 koppen koffie, 1 flesje fruitdrank en 2 á 3 glazen spa rood.
Ontbijt: Brinta met sojamelk/Ontbijtkoek
Tussendoor: Lu continue/sultana/soepstengel
Lunch: 2 volkorenboterhammen met kaas, kipfilet of salami/groenteomelet
Tussendoor: Koekje/dropje/soepstengel
Avondeten: Dat kan van alles zijn, wel altijd met groente
Tussendoor: Brinta/soepstengel/koekje
En ik drink ongeveer 2,5 liter water, 3 koppen koffie, 1 flesje fruitdrank en 2 á 3 glazen spa rood.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
O: Magere yoghurt met 3 eetlepels krokante muesli kokos/hazelnoten van de biowinkel met vers fruit erin. 1 glas versgeperste jus en 1 kop kruidenthee ochtendmelange
T: Kop koffie verkeerd met plak volkoren ontbijtkoek
L: 3 volkoren boterhammen met wisselend beleg: bijv. rookvlees, smeerkaas+komkommer, appelstroop, avocado+sla+tomaat. 1 kop karnemelk
T: Stuk fruit (wisselend) en later in de middag een paar paranoten of een speltcracker met zaden van de biowinkel en kruidenthee
A: Heel verschillend, maar altijd rauwe én warme groenten, vlees/vis/vega afgewisseld en volkoren pasta/zilvervliesrijst.
T: Meestal niets, soms een handje rozijnen of weer een paar paranoten. Meerdere koppen kruidenthee
En natuurlijk drink ik de hele dag door water.
T: Kop koffie verkeerd met plak volkoren ontbijtkoek
L: 3 volkoren boterhammen met wisselend beleg: bijv. rookvlees, smeerkaas+komkommer, appelstroop, avocado+sla+tomaat. 1 kop karnemelk
T: Stuk fruit (wisselend) en later in de middag een paar paranoten of een speltcracker met zaden van de biowinkel en kruidenthee
A: Heel verschillend, maar altijd rauwe én warme groenten, vlees/vis/vega afgewisseld en volkoren pasta/zilvervliesrijst.
T: Meestal niets, soms een handje rozijnen of weer een paar paranoten. Meerdere koppen kruidenthee
En natuurlijk drink ik de hele dag door water.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Ontbijt: 1 boterham met jam/hagelslag en 1 kopje thee
Tussendoor: fruit of sultana of 1 boterham en thee
Lunch: 3 boterhammen met vlees/vis/kaas/ei/tomaat met sinaasappelsap of appelsap
Tussendoor: fruit of groente (zoals komkommer,worteltjes,cherrytomaatjes) en thee
Tussendoor: een handje noten
Diner: aardappels/pasta/rijst, vlees/vis/ei/vegetarisch, groente en magere yoghurt als toetje en een beetje water
Tussendoor: een koekje of chocolaatje met 1 of 2 koppen thee
Als ik heb gesport, vervang ik dit vaak door wat noten, zoute stokjes, crackertjes met vis/kaas.
In het weekend eet ik wat ongezonder. Op zondagochtend vaak afbakbroodjes of croissants of worstenbroodjes. Op feestjes of thuis vaak wat wijntjes en chips, soms gebak en/of snacks.
Ik zit op een normaal gewicht waar ik tevreden mee ben. Sommige mensen vinden dat ik weinig weeg, maar het past wel bij mijn lichaamsbouw.
Tussendoor: fruit of sultana of 1 boterham en thee
Lunch: 3 boterhammen met vlees/vis/kaas/ei/tomaat met sinaasappelsap of appelsap
Tussendoor: fruit of groente (zoals komkommer,worteltjes,cherrytomaatjes) en thee
Tussendoor: een handje noten
Diner: aardappels/pasta/rijst, vlees/vis/ei/vegetarisch, groente en magere yoghurt als toetje en een beetje water
Tussendoor: een koekje of chocolaatje met 1 of 2 koppen thee
Als ik heb gesport, vervang ik dit vaak door wat noten, zoute stokjes, crackertjes met vis/kaas.
In het weekend eet ik wat ongezonder. Op zondagochtend vaak afbakbroodjes of croissants of worstenbroodjes. Op feestjes of thuis vaak wat wijntjes en chips, soms gebak en/of snacks.
Ik zit op een normaal gewicht waar ik tevreden mee ben. Sommige mensen vinden dat ik weinig weeg, maar het past wel bij mijn lichaamsbouw.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Daar is bij mij echt geen touw aan vast te knopen, want ik eet zeer onregelmatig.
Over het algemeen 2-4 broodjes/boterhammen, de ene keer is dit er maar 1 de andere keer 7. Dan eet ik nog vaak noodles en andere tussendoortjes. En 's avonds als ik niet hoef te werken normaal avondeten (met te weinig groente) Als ik wel moet werken eet ik vaak alleen een pistoletje of tosti. Dan drink ik ongeveer een liter water/limonade, 2-4 kopjes koffie/thee en twee blikjes redbull per dag.
Ik eet eigenlijk dus super ongezond en wanneer ik er zin in heb, mag nog van geluk spreken dat ik geen 100 kilo weeg.
Over het algemeen 2-4 broodjes/boterhammen, de ene keer is dit er maar 1 de andere keer 7. Dan eet ik nog vaak noodles en andere tussendoortjes. En 's avonds als ik niet hoef te werken normaal avondeten (met te weinig groente) Als ik wel moet werken eet ik vaak alleen een pistoletje of tosti. Dan drink ik ongeveer een liter water/limonade, 2-4 kopjes koffie/thee en twee blikjes redbull per dag.
Ik eet eigenlijk dus super ongezond en wanneer ik er zin in heb, mag nog van geluk spreken dat ik geen 100 kilo weeg.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ontbijt: 2 crackers met smeerkaas.
Lunch: 2 sneetjes bruin brood met kaas.
Tussendoor: cherry tomaatjes
Avond eten: wat de pot schaft (behalve frietjes en pizza, dan eet ik soep)
Lunch: 2 sneetjes bruin brood met kaas.
Tussendoor: cherry tomaatjes
Avond eten: wat de pot schaft (behalve frietjes en pizza, dan eet ik soep)
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
gister:
Ontbijt: 1 sneetje spelt brood met kaas, sla tomaat en een chocokoekje. 1 koffie en 1 beker sojamelk
Tussendoor: Niks
Lunch: Vers fruit en klein kommetje met spaghetti
Tussendoor: 2 stukjes ontbijtkoek met boter
Avondeten: Gewokte groente en wit vis. Koffie met slagroom en chocokoekje
avondsnack: Zalmrolletjes met roomkaas en sla en 2 rode wijntjes
Tussendoor drink ik thee en water de hele dag
Ontbijt: 1 sneetje spelt brood met kaas, sla tomaat en een chocokoekje. 1 koffie en 1 beker sojamelk
Tussendoor: Niks
Lunch: Vers fruit en klein kommetje met spaghetti
Tussendoor: 2 stukjes ontbijtkoek met boter
Avondeten: Gewokte groente en wit vis. Koffie met slagroom en chocokoekje
avondsnack: Zalmrolletjes met roomkaas en sla en 2 rode wijntjes
Tussendoor drink ik thee en water de hele dag
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel bh's heb jij?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Hoeveel?
» Hoeveel kg....
» Hoeveel bh's heb jij?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Hoeveel?
» Hoeveel kg....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: