Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe schoon ben jij?

+17
Bliss
SoGood
Spring
Parisienne
Sterre
Ugly Betty
mosio
Caroow
Suus
Susan
Natural
minoessepoes
Beachgirl
RioolSpook
smooch
rapa nui
Mari
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Parisienne do 12 mei 2011 - 3:45

Purple schreef:Ik denk dat ik wel eens te schoon ben.
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 3:52

Ik ben te schoon. Het liefst wil ik dat alles glad en strak is. Ik woon sinds een half jaar samen en heb van mijn vriend geleerd om eens iets te laten liggen. Daar heb ik nog wel moeite mee, maar het scheelt me wel veel tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Spring do 12 mei 2011 - 4:02

@Susan, stofzuig en dweil je ook twee keer per dag?

Wij zijn vrij schoon maar het kan beter denk ik. Stofzuigen is hier dagelijks nodig ivm katten maar zo vaak doen we het niet.
Bed verschonen bijv. mag ook vaker. Ik wil het 1x per week doen, eveneens dweilen en de douche en wc schoon maken.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  SoGood do 12 mei 2011 - 4:07

Het is hier altijd opgeruimd, het toilet is schoon maar op donderdag is het hier erg stoffig. :d
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Bliss do 12 mei 2011 - 5:08

Ik ben totáál niet netjes en schoon. Niet dat het hier één gore bende is, maar echt schoonmaken doe ik niet vaak. Ik ben idd ook meer van "voor het oog schoon". Vorige week was mn moeder hier, die overigens ook niet echt netjes was, en toen kreeg ik op mn donder omdat ze de keuken zo vies vond :shock: Ik was ff weg en toen ik terug kwam, stond ze te poetsen. Ahum. Nu is het zo dat ik binnenkort ga verhuizen en ein-de-lijk weg kan uit dit rottige studiootje. Ik ben nu dus al helemaal niet meer gemotiveerd om er iets aan te doen!

Maar net kwam er een vrouw kijken die de studio gaat verhuren, dus ik had van tevoren nog ff snel opgeruimd en de afwas gedaan. Zegt ze op t eind nog dat ze blij is dat het hier schoon is, want dat verhuurt toch wel een stuk makkelijker Wink De meningen zijn dus verdeeld, haha.

Ik denk/hoop dat ik het in mn nieuwe, eigen huis iets beter bij zal gaan houden. Ik werk nu ook fulltime en heb er geen puf voor, maar na de zomervakantie ga ik als t goed is een dag minder werken. Heb dan dus ook meer tijd voor het huishouden.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  JD do 12 mei 2011 - 5:18

ik was altijd héél erg schoonmakerig, maar sinds we die hond hebben moet ik me er helaas wat vaker bij neer leggen dat het huis mét hond gewoon niet schoon te maken is. Althans...dat het zonde van mijn tijd is om een paar keer per week te stofzuigen... zit ik na het stofzuigen en dweilen moe en voldaan op de bank, komt die hond weer met zn baggerpoten en haren....al het werk voor niks.

Maar moet zeggen dat ik wel erg netjes ben. kan die haren en pootafdrukken dan ook niet uitstaan, en als mn vriend me niet tegenhoud loop ik 3x per dag met de swiffer door het huis haha.

Als ik weet dat er visite komt loop ik ook als een gek het hele huis door te werken, dus voor mensen van buitenaf lijkt het hier altijd supernetjes.

Moet zeggen dat ik stofzuigen meestal 2x per week doe, bijna elke dag de woonkamer even snel met een swiffer zodat de ergste haren weg zijn, maar het dweilen.... daar ben ik na het stofzuigen altijd te moe voor haha...dus dat schiet er nog wel eens bij in.

dus om na dit lange verhaal terug te komen op je vraag: ik ben "gematigd schoon"
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:30

Ik ben een groot chaootje. Laat alles slingeren, of het valt voortdurend op de grond, gaat stuk, of kwijt. Schoonmaken doe ik wel, maar ook niet super grondig ofzo. Ik zorg er wel voor dat alles gewoon redelijk schoon blijft en heb mezelf aangeleerd direct na het eten even snel af te wassen. Maar alles moet voor mij wel echt snel gaan, want ik heb zooooooo'n grandioze hekel aan opruimen!! Toch zeggen mensen als ze bij mij thuis komen wel vaak: wat is het netjes, maar dat komt omdat ik weinig spullen heb en alles wat ik heb douw ik snel in een kast Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:45

Ik ben heel schoon en opgeruimd! smile
Eigenlijk altijd al geweest, ik hou niet van troep en rommel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 5:52

Parisienne schreef:
Purple schreef:Ik denk dat ik wel eens te schoon ben.
+2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Flinder do 12 mei 2011 - 6:12

Ik ben voor het oog heel schoon. Ik maak 1x per week schoon en de wc en keuken doe ik vaker. Als er visite komt maak ik ook extra schoon. Maar ik vergeet heel vaak hoekjes, plintjes en dat soort plekjes. Toen we verhuisden kwam er een enorme stofwolk onder de bank vandaan Embarassed
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Zonnetje do 12 mei 2011 - 8:01

Ik ben heel netjes, mijn vriend wat minder, die maakt makkelijker rommel. We houden het huis redelijk schoon. We werken allebei de hele week en hebben geen kinderen of huisdieren. Ieder weekend maken we het samen schoon, maar het is maar 50 vierkante meter, dus niet super veel werk. Op woensdag stofzuig ik en haal ik wel eens een doekje over de wc en wastafel. De keuken en eettafel maken we altijd schoon na het koken. We wassen ook altijd af na het koken, want ik vind het echt niet fijn als het hele aanrecht vol staat. Als de was droog is, vouwen we die zo snel mogelijk op en strijk ik wat gestreken moet worden, want het wasrek staat hier in de kamer. Als er bezoek komt, zorg ik dat het er niet staat. Mijn vriend is daar wat minder precies in dan ik, maar ik vind dat niet zo gezellig staan.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Sarah1985 do 12 mei 2011 - 9:07

ik ben wel schoon
Maar zoals deze week heb ik veel gewerkt dan gebeurt hier weinig. Dan ga ik snel even met een doekje overal langs en moet de vloerwisser. Normaal zuig ik om de dag ongeveer. Boven blijft het nogal eens liggen maar probeer toch 1 keer per week daar te stofzuigen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schoon ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe schoon ben jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum