Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

5 plaatsers

Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:01

Vanavond viel de programmagids van een theater hier in de buurt in de bus. In november hebben ze daar een kindervoorstelling van Woezel en Pip. Dan is onze dochter 1 jaar en 3 maanden, zou dat nog te jong zijn? Vanaf hoe oud zouden jullie zoiets aan durven? Wachten tot november gaat niet lukken, want ik denk dat alle kaartjes in de voorverkoop wel verkocht zullen worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:03

Ja dat zou voor onze kinderen wel te jong geweest zijn. Met de jongste (20 maanden) zou ik het nog niet aandurven. De oudste is voor het eerst geweest toen hij 2,5 was, dat ging heel goed. Jonger had bij hem ook wel gekund maar voor zn 2e verjaardag toch niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  pantuf wo 11 mei 2011 - 8:10

Dat zou hier ook nog te vroeg zijn. Zou ze doodeng vinden.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  Susan wo 11 mei 2011 - 8:11

Stond er niet bij wat de doelgroep is? Ik kan me best voorstellen dat een toneelvoorstelling voor dreumesjes wel kan, als het in een redelijk kleine zaal is, het niet te lang duurt, niet per se op dezelfde plek hoeft te blijven zitten en je makkelijk even weg kan lopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:13

Ik denk dat ze daar nog te jong voor is.
Ik zou zo iets pas doen vanaf een jaar of 2,5/3. Als ze lang genoeg kunnen blijven zitten en het ook leuk vinden om naar te kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  Liadan wo 11 mei 2011 - 8:14

Dat zou hier nog niet hebben gewerkt. Mijn dochter had een toen een spanningsboog van 1 minuut, haha. Ik denk dat we na 10 minuten weg hadden kunnen gaan. Televisie vond ze toen ook totaal nog niet boeiend. Ik denk dat ze het nu wel heel leuk zou vinden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:22

dan gaan we het maar niet doen, het is sowieso een druktemaker zonder spanningsboog, dus dat zal over een goed half jaar vast niet heel anders zijn. Ik vind het zo lastig om dat op deze leeftijd al te beoordelen, er kan natuurlijk veel veranderen in een half jaar op deze leeftijd. Hopelijk is deze voorstelling er volgend jaar weer, lijkt me namelijk wel een leuke.

Ik zie nu trouwens dat er 2+ bij staat, nog een jaartje geduld dus

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  PiP wo 11 mei 2011 - 8:23

Ik denk dat F dat helemaal geweldig zou vinden!
Ze is nu 1 jaar en 4,5 maand. Met een jaar vond ze de voorstelling op dvd al geweldig.
Nu is een echte voorstelling natuurlijk wel anders en moet ze wel op haar plek blijven zitten.
Denk dat het heel erg per kind verschilt, als het hier nu was geweest was ik absoluut gegaan!


PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:23

Jij kent je kind het beste maar ik denk zelf dat het nog iets te jong is. In de tijd dat ik nog in een theater werkte waren de kindjes minimaal 2 jaar oud bij zulke voorstellingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  _Jet vr 13 mei 2011 - 7:38

Ik heb ook al allerlei voorstellingen gezien waar ik heen wil met S.anne als ze ouder is. Dat lijkt me zo leuk en je hebt idd al voorstellingen voor kinderen vanaf 2 jaar. Maar goed, ik moet nog een tijd geduld hebben Wink


Laatst aangepast door _Jet op vr 13 mei 2011 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : puntje vergeten bij de naam)
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:42

Ik denk ook dat het vanaf 2 jaar pas echt leuk is smile Dan snappen ze het beter en hebben ze er "waarschijnlijk" wat meer geduld voor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud Empty Re: kinder toneelvoorstelling, vanaf hoe oud

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum