Kinder EHBO
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kinder EHBO
Mijn vriend en/of ik willen graag een korte cursus kinder ehbo volgen.
Ik ben al 2 avonden aan het Googelen, maar kom alleen échte cursussen tegen van 8 weken lang 1 avond per week ofzo.
Door werk is dit helaas geen optie.
Het gaat ons vooral om echte basisdingen, zoals drukverbanden, Heimlich greep enzo.
Het fijnste zou zijn als we in 1 dag de meeste basisdingen zouden kunnen 'leren', maar zoiets kan ik nergens vinden.
Iemand van hier die zoiets wel eens gedaan heeft of weet waar ik dat zou kunnen doen?
Ik ben al 2 avonden aan het Googelen, maar kom alleen échte cursussen tegen van 8 weken lang 1 avond per week ofzo.
Door werk is dit helaas geen optie.
Het gaat ons vooral om echte basisdingen, zoals drukverbanden, Heimlich greep enzo.
Het fijnste zou zijn als we in 1 dag de meeste basisdingen zouden kunnen 'leren', maar zoiets kan ik nergens vinden.
Iemand van hier die zoiets wel eens gedaan heeft of weet waar ik dat zou kunnen doen?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kinder EHBO
Ja, ik heb het gedaan! De organisatie waar ik het heb gedaan had op dat moment keuze uit 3 avonden (is dus al een stuk minder dan de 8 waar je het over had) of één hele dag. Ik heb het zelf in 1 dag gedaan. Was wel een lange zit met een hoop informatie en dingen te verwerken en oefenen, maar het was te doen. Ze hebben een site: http://www.ttc-opleidingen.nl/index.html
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Je kan ook kijken op vakantieveilingen.nl
http://www.vakantieveilingen.nl/dagje-weg/cursussen/ehbo-cursus_aukes-training-en-advies.html
http://www.vakantieveilingen.nl/dagje-weg/cursussen/ehbo-cursus_aukes-training-en-advies.html
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb even snel gekeken. Ben nu aan het werk, dus kijk vanavond beter.
Zie iig wel dat ze beiden in de omgeving van mijn woonplaats zijn.
Bedankt meiden!
Zie iig wel dat ze beiden in de omgeving van mijn woonplaats zijn.
Bedankt meiden!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb mijn kinder EHBO diploma op één ochtend gehaald. Het bedrijf zit in Gorinchem, weet niet of dat bij jou in de buurt is? Die man kwam bij mij thuis (toch zon 50 km van G. vandaan)
Alleen is dat natuurlijk wel een stuk duurder, omdat je echt een diploma krijgt. Dat was rond de 150 euro ofzo. Ik kan wel even op zijn site kijken of er ook andere opties zijn?
Alleen is dat natuurlijk wel een stuk duurder, omdat je echt een diploma krijgt. Dat was rond de 150 euro ofzo. Ik kan wel even op zijn site kijken of er ook andere opties zijn?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Ik heb mijn kinder EHBO diploma op één ochtend gehaald. Het bedrijf zit in Gorinchem, weet niet of dat bij jou in de buurt is? Die man kwam bij mij thuis (toch zon 50 km van G. vandaan)
Hee dan hebben wij waarschijnlijk dezelfde gehad haha!
Het was inderdaad best prijzig, maar ik heb het geluk gehad dat mijn verzekering bijna alles vergoedde.
Anousch91- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11
Nouja ik vond het opzich niet duur, ik had het diploma toch nodig. MAar als je het diploma niet nodig hebt is dat misschien best duur voor een cursus. Ik vond die man trouwens echt een tjappie hahaha
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: