Welk boek lees jij nu?
+199
Kreeftje
Enelya
Bay
Ellusss
ladycat
Davinia
M@niek
Minniemeisje
boekenwurm83
Miss_Jessii
Starla
Salander
Coco
Parisienne
litllejoy
SleepingBeauty
Shanna
Pipsqueak
anne87
dolfijntje24
Ifrah
sporty33
Happinaz
Kamperseboekenwurm
Chocoholic
Ooh La La!
Buddha88
M_as
Ziva
Joontjuh
Caro
Hoochie
Sushi
Pandora
Monte
dr_oupy
Kaboutertje
rapa nui
SoGood
Theezakje13
ThinkPink
Sorella
Jules
SarahKey
Jezzie
Burn
Sneeuwvlok
psv-forever
Lynn_
Carmen
Phileine
Summerlovin
Aziraphale
Nietjuuh
Inge
ixis
Oasis
Zininzon
Dennenappel
Cow
Marie
Printje
Vlinderjoy
Lindsya
Zora
ForeverLove
klavertje
May
Olijfje
Huppekee
Error
Pien
Verde
Baby
VeryCherry
bolus26
Melis1985
kimz
Kqip
SuperGrover
Juul
JD
annetje
Bolleke
Dikkie Dik
BJA
mzcharlotte
aniet
Chocolate Cookie
Shopelle
Lonne
Filoria
waterkers
Middleme
Heavenly
Guus
Tinus
PrimaBella
Lise_E
Cheesegirl
Goudlokje
Polly
Lavendel
Flippin' Bitch
Niki
sterrenmeisje
LoveMusic
studiebol
ShallY
sawasdee
girli
Droopy28
Nala
Carra
Eris
Benthe
leeuw
applestar
Pepper
Sterre
Happydobby
Tyrael
Glitter
Tullow
_DoI
Mysterious
Happy
nina
Japie
Zonnetje
Janelie
Yvonne30
Gigi_
Suus
Belle1985
Fayebella
Cha0s
Frappuccino
Sweety
Vanillivi
Mizzie
Blond
mosio
Winegum
SnowWhite
Caroow
Bliss
Novalee
mo-lola
Roxy89
Rovine
Blair
Tiana
Catootje
Zwoesj
Ilona
JoyceVL
_Lacey_
Susan
Makamba
Lady4
sanne-84
Effie_O
Coccinelle
jacje
Labeendje
Arwyn
Eliesje
Shisha
Raindrop
aardbeitje
Earane
Mermaid
Caresses
SparklingEyes
Sugarfall
me-girl
Jeanette
tayce
Kabouter
Maaike
Puk
Lion87
Roze Roos
Lotus
Beachgirl
Eva
smooch
Serena
patjuhhh
silly-one
Shy
Krullebol
Pannetoet
TNMN
xxDila
Fearie
Petteflet
Ugly Betty
203 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Welk boek lees jij nu?
Tijd om te sterven van Cody McFadyen.
Sugarfall: ken je de boeken van Karin Slaughter al?
Sugarfall: ken je de boeken van Karin Slaughter al?
Gast- Gast
Nee die ken ik nog niet, maar ik wil ze wel graag nog lezen! Wat is nou precies deel 1?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Nachtschade.
Zie hier voor hele volgore:
http://artikelen.foobie.nl/vrije-tijd/karin-slaughter/
Geweldige boeken.
Zie hier voor hele volgore:
http://artikelen.foobie.nl/vrije-tijd/karin-slaughter/
Geweldige boeken.
Gast- Gast
Sugerfall: Blauwe maandag de nieuwe van Nicci French
De nieuwe van Karin Slaughter, lees dat je er nog geen 1 gelezen heb... dan zou ik idd het eerste deel kopen... gelijk verslaafd :p
Verder boeken van Harlan Coben en Joy Fielding vind ik ook erg goed en spannend
De nieuwe van Karin Slaughter, lees dat je er nog geen 1 gelezen heb... dan zou ik idd het eerste deel kopen... gelijk verslaafd :p
Verder boeken van Harlan Coben en Joy Fielding vind ik ook erg goed en spannend
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Die nieuwe wil ik ook graag lezen, maa heb eigenlijk met mezelf afgesproken om alleen nog digitaal te lezen. En daar is hij nog niet uit :face:
Gast- Gast
Ik lees nu 'De hele wereld' van Carolijn Visser.
Ik ben er nog steeds niet doorheen. Aan de ene kant is er moeilijk doorheen te komen, maar als ik dan eenmaal weer aan het lezen ben, is het ook wel weer leuk..
Ik ben er nog steeds niet doorheen. Aan de ene kant is er moeilijk doorheen te komen, maar als ik dan eenmaal weer aan het lezen ben, is het ook wel weer leuk..
Laatst aangepast door Break Of Day op wo 13 jul 2011 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Inge schreef:Nicci French - Blauwe maandag
De 1e 3 hoofdstukken was even doorzetten want vond het nog wat verwarrend, maar wat een goed boek!
Wauw die was goed he! Vond de laatste 2 boeken van Nicci French erg tegenvallen, maar dit is weer echt een goede! Vooral het einde, wauw, dat zie je echt niet aankomen
De nieuwe Karen Slaughter ga ik morgen kopen! Heb van mijn vriend speciaal daarvoor een boekenbon gekregen
Gast- Gast
Deze heb ik net uit en nu ben ik aan deze begonnen:
Ik lees eigenlijk nooit nederlandse boeken, want ik houd enorm van boeken die zich ergens anders afspelen. Zoals Chololat en stranddieven van Joanne Harris(mijn favoriete boeken), en nog andere. Ook de vreemdeling(die ik net uit heb) ging over het buitenland, het speelde zich af in de amish gemeenschap in amerika.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Jen_ schreef:Inge schreef:Nicci French - Blauwe maandag
De 1e 3 hoofdstukken was even doorzetten want vond het nog wat verwarrend, maar wat een goed boek!
Wauw die was goed he! Vond de laatste 2 boeken van Nicci French erg tegenvallen, maar dit is weer echt een goede! Vooral het einde, wauw, dat zie je echt niet aankomen
De nieuwe Karen Slaughter ga ik morgen kopen! Heb van mijn vriend speciaal daarvoor een boekenbon gekregen
Ja heel goed. Dit was weer een topper en hoop dat de vervolgdelen net zo goed zijn.
Ik had het einde eigenlijk wel meteen door... Althans ik dacht wel dat dat het geval zou zijn toen ik las dat... (naja maar niet te veel zeggen hier, maar hopelijk snap je het )
Benieuwd of het hier ook nog mee verder gaat of echt een nieuw deel met een nieuwe zaak, denk het laatste... maar vond het wel weer een open eind waar nog wel een vervolg op zou kunnen komen
Lief van je vriend. Ik ga het boek ook eerdaags kopen, maar heb nu eerst de nieuwe van Harlan Coben nog liggen om te lezen
Inge- Ratel
Ik ga even voor de boeken van Karin Slaughter kijken in de bieb en Blauwe maandag koop ik denk ik gewoon, is ook wel weer eens leuk om een boek te kopen. Ik ben benieuwd, vond de andere boeken die ik gelezen heb van hen altijd spannend.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik ben gisteren begonnen in dit boek:
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Inge schreef:Jen_ schreef:Inge schreef:Nicci French - Blauwe maandag
Ja heel goed. Dit was weer een topper en hoop dat de vervolgdelen net zo goed zijn.
Ik had het einde eigenlijk wel meteen door... Althans ik dacht wel dat dat het geval zou zijn toen ik las dat... (naja maar niet te veel zeggen hier, maar hopelijk snap je het )
Benieuwd of het hier ook nog mee verder gaat of echt een nieuw deel met een nieuwe zaak, denk het laatste... maar vond het wel weer een open eind waar nog wel een vervolg op zou kunnen komen
Lief van je vriend. Ik ga het boek ook eerdaags kopen, maar heb nu eerst de nieuwe van Harlan Coben nog liggen om te lezen
Haha ja ik snap wat je bedoelt! Het is wel even door mijn hoofd geflitst, maar toen ik het op 't einde las, vond ik het toch wel briljant! Inderdaad, dit was echt weer een topper, eindelijk! Ik denk eerder dat ze met de hoofdpersonage's verder gaan, maar niet met dit verhaal. Hoewel dat prima had gekund ja.
Gast- Gast
Wat lief van je vriend, Jen!
Misschien moet ik hem toch maar gaan kopen
Gast- Gast
Denk ik ook idd... maar ben dan zelf gewoon weer zo benieuwd hoe het verder afloopt met hun (haha ik weet het, het is maar een verhaal maar toch :p)
Maar denk ook dat ze met Frieda verder gaan en dan een nieuwe zaak
Niet misschien gewoon kopen Lize... Boek is echt echt goed
Maar denk ook dat ze met Frieda verder gaan en dan een nieuwe zaak
Niet misschien gewoon kopen Lize... Boek is echt echt goed
Inge- Ratel
Lize schreef:Wat lief van je vriend, Jen!
Ja vond het ook heel lief, krijg normaal nooit cadeautjes van hem Behalve op mijn verjaardag Ik zou de nieuwe Nicci French echt kopen als ik jou was!
Gast- Gast
Ik heb net het boek ''Sonderkommando Auschwitz uit'' Zat af en toe met tranen in mijn ogen...
En ga snel beginnen in ''Drie oorlogen'' van Maarten van Rossem, en daarna in ''De stille zonde'' van Lieneke Dijkzeul
En ga snel beginnen in ''Drie oorlogen'' van Maarten van Rossem, en daarna in ''De stille zonde'' van Lieneke Dijkzeul
Baby- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11
Suzanne Vermeer - Bella Italia
En het is spannend!
En het is spannend!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
BJA schreef:Vrijdag heb ik als eerste gelezen. Echt een aanrader. Ik heb alweer twee nieuwe besteld: Naaktportret en Broeinest. Ik ga ze lezen op volgorde van verschijning.Ik_zelf_87 schreef:BJA schreef:Ik lees nu Zwanenzang van Loes den Hollander.
Dit is mijn tweede boek van haar en ik ben van plan ze allemaal te gaan lezen!
Oeh leuk! Ik heb 2 andere boeken van haar in huis; Vluchtgedrag (Mijn moeder heeft deze gelezen en zij vond hem geweldig) en Vrijdag..
Ik ben nu Manlief (Daphne Deckers) aan het lezen, 66 columns van haar gebundelt in één boekje.. superleuk om te lezen Daarna ga ik waarschijnlijk beginnen in Last Minute (Linda van Rijn)
Haha anders blijf je twijfelen in welke je nou moet beginnen..? Dat heb ik wel heel vaak als ik 2 boeken tegelijk koop.. Ik ga morgen of misschien vanavond al beginnen in Vrijdag! Hij staat in ieder geval goed in de recensies!
Afgelopen 2 dagen heb ik Last Minute gelezen (Linda van Rijn).. een heel mooi en spannend boek! Haar schrijfstijl lijkt wel op Suzanne Vermeer!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik heb net Het witte pad van John Connolly gekocht. Het lag bij de Zeeman voor €2,99 terwijl op de voorkant de adviesprijs van €7,98 stond . Ik heb al een paar boeken van hem dus ik ben er blij mee! Ga er vanavond in beginnen!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Baby schreef:Ik heb net het boek ''Sonderkommando Auschwitz uit'' Zat af en toe met tranen in mijn ogen...
Is dat boek in het nederlands? En waar gaat het over?
Gast- Gast
Hmmm als ik jullie zo lees, moet ik misschien toch maar de nieuwe Nicci French halen. Het stond me een beetje tegen dat het een serie is...
ik ben nu deze aan het lezen:
[
ik ben nu deze aan het lezen:
[
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik lees het boek "Vreemd Lichaam" van Robin Cook.
Gaat over het medisch toerisme in India vanuit westerse landen, het is een soort van thriller maar tot nu toe vind ik het nog niet heel spannend maar ik ben wel dusdanig geboeid dat ik het uit wil lezen.
Gaat over het medisch toerisme in India vanuit westerse landen, het is een soort van thriller maar tot nu toe vind ik het nog niet heel spannend maar ik ben wel dusdanig geboeid dat ik het uit wil lezen.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Marian Keyes - Sushi voor beginners.
Leuk boek, duurde alleen wel even voor ik in het verhaal zat.
Leuk boek, duurde alleen wel even voor ik in het verhaal zat.
Gast- Gast
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Welk boek vinden jullie goed?
» Welk boek lees jij nu?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» welk boek over gezonde voeding?
» Welk boek moet ik lezen?