Welk boek lees jij nu?
+199
Kreeftje
Enelya
Bay
Ellusss
ladycat
Davinia
M@niek
Minniemeisje
boekenwurm83
Miss_Jessii
Starla
Salander
Coco
Parisienne
litllejoy
SleepingBeauty
Shanna
Pipsqueak
anne87
dolfijntje24
Ifrah
sporty33
Happinaz
Kamperseboekenwurm
Chocoholic
Ooh La La!
Buddha88
M_as
Ziva
Joontjuh
Caro
Hoochie
Sushi
Pandora
Monte
dr_oupy
Kaboutertje
rapa nui
SoGood
Theezakje13
ThinkPink
Sorella
Jules
SarahKey
Jezzie
Burn
Sneeuwvlok
psv-forever
Lynn_
Carmen
Phileine
Summerlovin
Aziraphale
Nietjuuh
Inge
ixis
Oasis
Zininzon
Dennenappel
Cow
Marie
Printje
Vlinderjoy
Lindsya
Zora
ForeverLove
klavertje
May
Olijfje
Huppekee
Error
Pien
Verde
Baby
VeryCherry
bolus26
Melis1985
kimz
Kqip
SuperGrover
Juul
JD
annetje
Bolleke
Dikkie Dik
BJA
mzcharlotte
aniet
Chocolate Cookie
Shopelle
Lonne
Filoria
waterkers
Middleme
Heavenly
Guus
Tinus
PrimaBella
Lise_E
Cheesegirl
Goudlokje
Polly
Lavendel
Flippin' Bitch
Niki
sterrenmeisje
LoveMusic
studiebol
ShallY
sawasdee
girli
Droopy28
Nala
Carra
Eris
Benthe
leeuw
applestar
Pepper
Sterre
Happydobby
Tyrael
Glitter
Tullow
_DoI
Mysterious
Happy
nina
Japie
Zonnetje
Janelie
Yvonne30
Gigi_
Suus
Belle1985
Fayebella
Cha0s
Frappuccino
Sweety
Vanillivi
Mizzie
Blond
mosio
Winegum
SnowWhite
Caroow
Bliss
Novalee
mo-lola
Roxy89
Rovine
Blair
Tiana
Catootje
Zwoesj
Ilona
JoyceVL
_Lacey_
Susan
Makamba
Lady4
sanne-84
Effie_O
Coccinelle
jacje
Labeendje
Arwyn
Eliesje
Shisha
Raindrop
aardbeitje
Earane
Mermaid
Caresses
SparklingEyes
Sugarfall
me-girl
Jeanette
tayce
Kabouter
Maaike
Puk
Lion87
Roze Roos
Lotus
Beachgirl
Eva
smooch
Serena
patjuhhh
silly-one
Shy
Krullebol
Pannetoet
TNMN
xxDila
Fearie
Petteflet
Ugly Betty
203 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Welk boek lees jij nu?
Film een paar maanden geleden gezien, nu dus in het boek begonnen en moet uit zijn als ik op vakantie ga.
Ik heb nog 2,5 week de tijd. Heb zelf altijd moeite met het lezen van een boek als ik de film al gezien heb, is het toch wat minder interessant. Andersom kan ik het wel heel goed: eerst boek en dan de film.
Gast- Gast
Ik heb nu het boek Single & Sexy uit. Zijn er hier mensen die dit boek ook gelezen hebben? In het begin vond ik het leuk, maar later werd het steeds ongeloofwaardiger en stonden er ook soms fouten in (geen taalfouten, maar foutjes zoals eerst werd er thee gedronken omdat ze geen wijn in huis had en later de dag had ze ineens een kater van die wijn die ze gedronken had). Ik wil aan turbulentie denken van dezelfde schrijfster (Mariëtte Middelbeek), misschien is die wat beter?
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
I kben bezig met territorium van Randy Alcorn, maar kom er maar niet doorheen.....
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Heb net de man die naar auschwitz wilde uit. Ben nu nog bezig in de vuurtorenwachter van camilla lackberg.
Ziva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11
Ik ben bezig in Onzichtbaar van Karen Slaughter.
Ben nog niet erg ver, maar tot nu toe is het een spannend boek:
Een gewelddadige gijzeling houdt de inwoners van Grant County in haar greep. Kinderarts Sara Linton en haar ex-echtgenoot politiechef Jeffrey Tolliver bevinden zich onder de gegijzelden. Detective Lena Adams moet dit drama tot een goed einde brengen, maar is zij wel de geschikte persoon daarvoor? Houdt de gijzeling verband met mysterieuze gebeurtenissen uit het verleden? Heeft Jeffrey duistere kanten die zelfs Sara niet kent? Onzichtbaar is het vierde deel in de zeer succesvolle Sara Linton-reeks, waarin Karin Slaughter bloedstollende spanning combineert met levensechte personages.
Ben nog niet erg ver, maar tot nu toe is het een spannend boek:
Een gewelddadige gijzeling houdt de inwoners van Grant County in haar greep. Kinderarts Sara Linton en haar ex-echtgenoot politiechef Jeffrey Tolliver bevinden zich onder de gegijzelden. Detective Lena Adams moet dit drama tot een goed einde brengen, maar is zij wel de geschikte persoon daarvoor? Houdt de gijzeling verband met mysterieuze gebeurtenissen uit het verleden? Heeft Jeffrey duistere kanten die zelfs Sara niet kent? Onzichtbaar is het vierde deel in de zeer succesvolle Sara Linton-reeks, waarin Karin Slaughter bloedstollende spanning combineert met levensechte personages.
Laatst aangepast door litllejoy op wo 10 aug 2011 - 0:00; in totaal 1 keer bewerkt
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Eline schreef:Ik ben bezig in 'De leerling' van Tess Gerritsen.
'De leerling' heb ik laatst ook gelezen. Vond het echt een goed boek en had 'm dus ook snel uit.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Voor mij alweer een hele tijd geleden dat ik serieus een boek gelezen heb. Tijdens mijn zwangerschap had ik alle tijd om te lezen, maar had er de rust niet voor. Vond ik erg jammer, want was/ben helemaal gek op lezen! Nu kan ik eindelijk meedoen.. ben weer in een boek begonnen. Ik lees nu: "Opgroeien in vertrouwen", een boek over opvoeden volgens een bepaalde 'methode'. Voor mij is dit weer een stapje naar het echte lezen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oeeeh!! :affraid:Eline schreef:Ik ben bezig in 'De leerling' van Tess Gerritsen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nu bezig in de nieuwste Corine Hartman, 'Als de dood'. Wederom een goede Nederlandse schrijfster met boeken die ik aan kan raden!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
dolfijntje24 schreef:foutjes zoals eerst werd er thee gedronken omdat ze geen wijn in huis had en later de dag had ze ineens een kater van die wijn die ze gedronken had
Haha dat is wel een hele stomme fout zeg!
Ik heb net het boek ruimte voor jezelf uit, wel interessant. En als vermaak boek heb ik net Ken je me nog van Sophie Kinsella gelezen, leuk!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben in het laatste boek aan het lezen van de Millinium trilogie (Gerechtigheid van Stieg Larsson).
Hoewel ik de vorige 2 delen erg spannend vond, moet ik nu toch wel doorbijten. Het pakt me nog niet momenteel, vind sommige stukken lastig om door te komen.
Hoewel ik de vorige 2 delen erg spannend vond, moet ik nu toch wel doorbijten. Het pakt me nog niet momenteel, vind sommige stukken lastig om door te komen.
Gast- Gast
Nieuwe Karin Slaughter
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
De jongen in de gestreepte pyama.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:De jongen in de gestreepte pyama.
Die heb ik zaterdag gekocht. Vind je het een mooi boek?
Gast- Gast
Ben nu bezig in;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga nu beginnen in "Cesars aanpak", van Cesar Millan. Ben benieuwd!
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb net spiegelbeeld uit van Sharmeela de Roo. Het is een waargebeurd verhaal en gaat voer een leven met anorexia. Ik vond het erg indrukwekkend en mooi boek. Ze is blijkbaar ook bij je zal het maar hebben geweest, dus die uitzending ga ik nog eens opzoeken als dat lukt.
Nu ga ik denk ik beginnen in turbulentie van Mariëtte Middelbeek.
Nu ga ik denk ik beginnen in turbulentie van Mariëtte Middelbeek.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
die is zooooo leuk!Shygirl85 schreef:Het Moordenaarsspel van Ali Knight
Op een nacht wordt Kate wakker van gestommel in huis. Gewapend met een zwaar voorwerp sluipt ze de trap af. Beneden treft ze haar man Paul aan, stomdronken, besmeurd met bloed en mompelend dat hij iets heeft doodgereden, waarschijnlijk een hond.
Paul is eigenaar van een productiebedrijf van reality-programmas. Onlangs heeft hij met een show over een seriemoordenaar zoveel sympathie weten te wekken voor de veroordeelde, dat deze tot ongenoegen van de politie vervroegd vrijgesproken is wegens goed gedrag. Ook is hij betrokken bij een zeer lucratieve fusie die niet helemaal zuiver lijkt. Als een medewerkster van zijn bedrijf dood wordt aangetroffen, is Paul hoofdverdachte.
Ziva schreef:Heb net de man die naar auschwitz wilde uit. Ben nu nog bezig in de vuurtorenwachter van camilla lackberg.
Vuurtorenwachter vond ik erg goed!
Ik ben momenteel het Bernini mysterie opnieuw aan het lezen, omdat ik over anderhalve week naar Rome ga.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik lees nu Ik wil trouwen van Ghada Abdel Aal.
Ik wil trouwen! Alleen al de titel van dit boek is een provocatie uit de mond van de 29-jarige Ghada Abdel Aal. Mannen mogen gerust zeggen dat ze willen huwen, maar in het conservatieve Egypte moeten vrouwen het nog steeds hebben van gearrangeerde ontmoetingen met potentiële partners die door familie of vrienden zijn uitgekozen.
Ghada deed wat haar leeftijdgenoten alleen maar durfden te denken: ze hield een openhartige blog bij over haar zoektocht naar een geschikte echtgenoot. Ze beschrijft de mannen die zich als huwelijkskandidaat aandienen en de hilarische, groteske situaties die dat oplevert. Zo is er een humeurige arts, die volgens de sharia leeft en haar als derde vrouw wil. En een man die tijdens zijn eerste bezoek ongevraagd de televisie aanzet omdat zijn favoriete voetbalclub speelt en boos wordt als zijn potentiële schoonfamilie voor een andere club blijkt te zijn. Voor Ghada werd het een lange reeks teleurstellingen.
Tot nu toe (ben net begonnen) een hilarisch boek
Ik wil trouwen! Alleen al de titel van dit boek is een provocatie uit de mond van de 29-jarige Ghada Abdel Aal. Mannen mogen gerust zeggen dat ze willen huwen, maar in het conservatieve Egypte moeten vrouwen het nog steeds hebben van gearrangeerde ontmoetingen met potentiële partners die door familie of vrienden zijn uitgekozen.
Ghada deed wat haar leeftijdgenoten alleen maar durfden te denken: ze hield een openhartige blog bij over haar zoektocht naar een geschikte echtgenoot. Ze beschrijft de mannen die zich als huwelijkskandidaat aandienen en de hilarische, groteske situaties die dat oplevert. Zo is er een humeurige arts, die volgens de sharia leeft en haar als derde vrouw wil. En een man die tijdens zijn eerste bezoek ongevraagd de televisie aanzet omdat zijn favoriete voetbalclub speelt en boos wordt als zijn potentiële schoonfamilie voor een andere club blijkt te zijn. Voor Ghada werd het een lange reeks teleurstellingen.
Tot nu toe (ben net begonnen) een hilarisch boek
Gast- Gast
Ik heb Harry Potter aan het lezen Nu deel 6 The halfblood Prince, heb afgelopen 3 weken het 5e deel gelezen. Wel in het engels trouwens, ik vind die namen in het nederlands soms zo stom..
En eigenlijk vind ik het best wel weer leuk, en vraag ik me af waarom ik niet gewoon verder was gegaan met deel 5 toen die uitkwam hahah
En eigenlijk vind ik het best wel weer leuk, en vraag ik me af waarom ik niet gewoon verder was gegaan met deel 5 toen die uitkwam hahah
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Welk boek vinden jullie goed?
» Welk boek lees jij nu?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» welk boek over gezonde voeding?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek lees jij nu?