Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is er te doen in omgeving Lochem

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is er te doen in omgeving Lochem Empty Wat is er te doen in omgeving Lochem

Bericht  Mari di 10 mei 2011 - 3:45

Niet komend weekend, maar het weekend erop gaan mijn vriend en ik van vrijdag t/m zondag naar Lochem. We hadden via het kruitvat van die hotelbonnen, en dit in november geboekt. (Ik had het geboekt omdat het 4 sterren had, heeft het er nu nog maar 3).

Maarja ik ging net zoeken op internet, maar heel veel kan ik niet vinden.

We houden niet van fietsen, of wandelen dus dat valt al af.

Wat moet ik gezien hebben in omgeving Lochem????? Graag tips.
Waar kunnen we lekker eten?
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is er te doen in omgeving Lochem Empty Re: Wat is er te doen in omgeving Lochem

Bericht  Mari di 10 mei 2011 - 3:48

Oeps Embarassed verkeerde pijler, kan deze verzet worden
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is er te doen in omgeving Lochem Empty Re: Wat is er te doen in omgeving Lochem

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 3:50

Er zit een heeeeeeeeel lekker en supergezellig Canadees restaurant in Lochem. Het heet Mondani en de maaltijden zijn zó enorm dat je er twee dagen vol van bent. Maar 't is er super. Gezellig, lekker eten, de eigenaresse is een heerlijk mens. 't Is wel iets prijziger, maar niet echt super duur, dat niet.
Wij gaan heel soms speciaal naar het oosten van het land, speciaal voor dat restaurant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is er te doen in omgeving Lochem Empty Re: Wat is er te doen in omgeving Lochem

Bericht  Winegum di 10 mei 2011 - 3:55

Je zou kunnen shoppen in Enschede of Deventer. Verder vind ik Lochem niet heel erg leuk, als je niet van fietsen of wandelen houdt. Het is er vrij rustig.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is er te doen in omgeving Lochem Empty Re: Wat is er te doen in omgeving Lochem

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 5:05

Het is vooral een mooi natuurgebied! Vooral de Lochemse Berg. Je hebt er prachtige bossen. Verder is Deventer inderdaad heel gezellig, je kunt er goed winkelen en op terrasjes zitten (half uurtje rijden met de auto). Ook zou je naar Zutphen kunnen (20 min rijden en zelfde verhaal). Lochem zelf heeft een mooi oud centrum met wat winkels maar het is vooral erg rustig inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is er te doen in omgeving Lochem Empty Re: Wat is er te doen in omgeving Lochem

Bericht  Jerry di 10 mei 2011 - 5:17

Als je nog wat verder rijdt, kun je naar Apeldoorn naar de Apenheul smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is er te doen in omgeving Lochem Empty Re: Wat is er te doen in omgeving Lochem

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:29

Winegum schreef:Je zou kunnen shoppen in Enschede of Deventer. Verder vind ik Lochem niet heel erg leuk, als je niet van fietsen of wandelen houdt. Het is er vrij rustig.

Inderdaad, Lochem zelf is vrij weinig te doen en heel rustig, maar je kan wel naar de steden in de omgeving. Ik kom zelf uit Zutphen, dat is nog wel een leuke stad om naar toe te gaan en daar kan je een tochtje met de fluisterboot maken. Verder zijn Deventer, Apeldoorn en Arnhem (iets verder) leuk om te shoppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is er te doen in omgeving Lochem Empty Re: Wat is er te doen in omgeving Lochem

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum