Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Ceaser Milan, actief in de hondensport?

2 plaatsers

Ga naar beneden

N.a.v. Ceaser Milan, actief in de hondensport? Empty N.a.v. Ceaser Milan, actief in de hondensport?

Bericht  Luthien ma 9 mei 2011 - 10:07

Ik vroeg me af of mensen hier van het forum die een hond hebben ook actief zijn in de hondensport.

Ik zelf heb een rashond waarmee ik naar tentoonstellingen ga (heb ook een kennelnaam). Daarnaast loop ik G&G waarmee ik op hoog niveau hoop te komen met deze hond en mijn man gaat in het nieuwe seizoen Agility lopen.

Is jouw hond dus puur een huisdier of is het je (uit de hand gelopen) hobby.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Ceaser Milan, actief in de hondensport? Empty Re: N.a.v. Ceaser Milan, actief in de hondensport?

Bericht  Jeanette ma 9 mei 2011 - 11:05

Nee, ga geen shows met hem af, daar is ie ook veels te eigenwijs voor. :P Hij is gewoon mijn huisdier.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

N.a.v. Ceaser Milan, actief in de hondensport? Empty Re: N.a.v. Ceaser Milan, actief in de hondensport?

Bericht  Luthien ma 9 mei 2011 - 17:37

Wel een rashond als in met stamboom? Ik bedoelde eigenlijk ook meer de G&G kant, ben wel benieuwd hoeveel mensen naar een hondenschool gaan en actief met hun hond werken.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: