Victoria en Milan.nl (ofzoiets)
+6
Bliss
Antibes
Blond
Rush
Susan
Sent
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Victoria en Milan.nl (ofzoiets)
Iedere keer als die reclame op de radio komt kan ik me er ontzettend weer aan ergeren. Een affaire-website.
Een goede vriendin van een collega van mij zit op een soortgelijke website. Ze ontmoet nu diverse mannen bij tankstations en in de sauna. Ze brengt daarmee haar veiligheid, gezondheid en gezin in gevaar (vind ik). Mijn collega kan haar niet op andere gedachten brengen.
Wat vinden jullie van zulke websites?
Een goede vriendin van een collega van mij zit op een soortgelijke website. Ze ontmoet nu diverse mannen bij tankstations en in de sauna. Ze brengt daarmee haar veiligheid, gezondheid en gezin in gevaar (vind ik). Mijn collega kan haar niet op andere gedachten brengen.
Wat vinden jullie van zulke websites?
Sent- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 34
Registratiedatum : 19-04-12
Re: Victoria en Milan.nl (ofzoiets)
Ik vind dat soort websites raar, maar wat je vriendin doet vind ik wel haar eigen verantwoordelijkheid, niet die van die websites.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad.Susan schreef:Ik vind dat soort websites raar, maar wat je vriendin doet vind ik wel haar eigen verantwoordelijkheid, niet die van die websites.
Dat soort websites zijn er overigens al jaren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind die reclame trouwens ook echt vervelend.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Susan schreef:Ik vind dat soort websites raar, maar wat je vriendin doet vind ik wel haar eigen verantwoordelijkheid, niet die van die websites.
Dat vind ik ook
Sent- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 34
Registratiedatum : 19-04-12
Ik vind het wel raar dat er reclame gemaakt mag worden voor zulke websites. Alsof het 'ok' is om vreemd te gaan.
Gast- Gast
SecondLove bestaat toch ook al jaren? Ik heb het idee dat daar mensen komen die hun relatie maar zozo vinden, maar het wel allemaal best vinden (want hé, er ligt toch iemand naast je in bed elke avond en je hebt er ook nog kinderen mee). Maar omdat het niet zo leuk is als vroeger, mogen ze van zichzelf 'legaal' buiten de pot pissen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Joan schreef:Ik vind het wel raar dat er reclame gemaakt mag worden voor zulke websites. Alsof het 'ok' is om vreemd te gaan.
Wie zou het moeten verbieden dan? De overheid? Gelukkig niet zeg.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Joan schreef:Ik vind het wel raar dat er reclame gemaakt mag worden voor zulke websites. Alsof het 'ok' is om vreemd te gaan.
Ik geef alleen aan dat ik dat raar vind, dat kan toch? Ik snap heus wel dat ze zulke dingen niet kunnen verbieden.
Gast- Gast
Ik zat zaterdag bij de kapper en toen hoorden we die reclame ook, ik kreeg bijna de slappe lach, zo belachelijk vond ik het Ik dacht echt: hoor ik dat nou goed? Ik vind t dus ook te achterlijk voor woorden dat daar reclame voor wordt gemaakt!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Tja..
Als je het als vreemdganger zo voor jezelf weet goed te praten vind ik je best wel sneu eigenlijk..
Als je het als vreemdganger zo voor jezelf weet goed te praten vind ik je best wel sneu eigenlijk..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Mij was die reclame ook al opgevallen, vind het inderdaad ook vreemd dat er voor zoiets reclame wordt gemaakt. Oke, verbieden kan je het niet nee maar moet er dan reclame voor worden gemaakt?!
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Antibes schreef:Joan schreef:Ik vind het wel raar dat er reclame gemaakt mag worden voor zulke websites. Alsof het 'ok' is om vreemd te gaan.
Is er niet één of andere commissie voor ethiek? Ik vind dit soort reclames belachelijk.
Gast- Gast
Ik vind ze ook belachelijk.
Er wordt over gepraat alsof het de normaalste zaak van de wereld is om maar een affaire te hebben.
Er wordt over gepraat alsof het de normaalste zaak van de wereld is om maar een affaire te hebben.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Er is vast wel een commissie voor ethiek, maar relationele trouw is in feite gewoon een afspraak tussen twee mensen en niet iets waar de overheid zich mee bemoeit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja ethisch verantwoord is het niet echt...of je moet een open relatie hebben en het beide prima vinden (niets voor mij maar okee)..maar dit gaat toch echt om het beginnen van een geheime affaire. Ze zeggen dat ook dat ze 1,3 miljoen leden hebben ofzo, maar volgens mij is het overgrote deel alleen nieuwsgierig. Ik heb er zelfs wel eens aan gedacht om me uit nieuwsgierigheid aan te melden hahaha gewoon ff kijken wat voor mensen en of er foto's bij staan . Geen idee of het gratis is hoor.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
De 1e keer dat ik ervan hoorde was tijdens de rust van een voetbalwedstrijd op Eredivisie Live, toen vond ik het al raar. Alsof ze de mannen tijdens de rust even lekker op wilden stoken haha.
Nu hoor ik al een tijdje het spotje op de radio en het schijnt dus heel normaal te zijn dat daar reclame voor gemaakt wordt maar ik blijf het vreemd vinden.
Nu hoor ik al een tijdje het spotje op de radio en het schijnt dus heel normaal te zijn dat daar reclame voor gemaakt wordt maar ik blijf het vreemd vinden.
Gast- Gast
http://www.victoriamilan.nl/?skip=redir&gclid=CPG64dmBs7ICFSTKtAodKTsA_Q
Je hebt ook een optie dat je zelf single bent en iemand zoekt.
Anders ga je effe lekker iets met een getrouwde man beginnen ....
Je hebt ook een optie dat je zelf single bent en iemand zoekt.
Anders ga je effe lekker iets met een getrouwde man beginnen ....
Gast- Gast
Ik heb hier dus nog nooit van gehoord, leef ik nu onder een steen? Maar het concept klinkt belachelijk in ieder geval, ik ben zo tegen vreemd gaan. Hoop niet dat het straks heel normaal wordt.
Gast- Gast
Susan schreef:Er is vast wel een commissie voor ethiek, maar relationele trouw is in feite gewoon een afspraak tussen twee mensen en niet iets waar de overheid zich mee bemoeit.
Nee, oké, maar vreemdgaan word in feite gestimuleerd door deze reclames. Dat vind ik niet kunnen.
Het lijkt net of vreemdgaan een geaccepteerd iets is.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Ceaser Milan, actief in de hondensport?
» Hoe heet ie ook alweer, cowboy Billy Bo ofzoiets?
» Victoria Secret
» Victoria's Secret
» Victoria's Secret Fashion show.
» Hoe heet ie ook alweer, cowboy Billy Bo ofzoiets?
» Victoria Secret
» Victoria's Secret
» Victoria's Secret Fashion show.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: