Hebben, willen, hebben!
+17
SnowWhite
Arwyn
Lieke128
Pannetoet
Flippin' Bitch
Prosecco
Lovely
Sushi
Toet
VeryCherry
Vanillivi
Zwerver
Mamsie
Blond
Mida4you
Atelier Madame
Jeanette
21 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hebben, willen, hebben!
Gloria: Andere kapper proberen? Ik ben in november naar Salon B geweest (in Arnhem), en daar zijn ze juist open minded, en absoluut niet van altijd maar hetzelfde kapsel.
Ik heb nog een Etos Kappersbon, waar je bij salon B 50% korting krijgt (tot 31 mei). Je mag hem best van me hebben, ik ga op Curacao wel weer naar de kapper!
Ik heb nog een Etos Kappersbon, waar je bij salon B 50% korting krijgt (tot 31 mei). Je mag hem best van me hebben, ik ga op Curacao wel weer naar de kapper!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wat lief van jou Chance! Ik heb trouwens net gereageerd in jouw zonnebrandtopic
Gast- Gast
Ik zag het!
En indien Gloria geen interesse heeft, als er nog andere geïnstereseerden zijn, laat maar horen!
En indien Gloria geen interesse heeft, als er nog andere geïnstereseerden zijn, laat maar horen!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Keb gister birkenstocks Madrid in wit lak en zwart lak besteld in de smalle maat, dit zou beter moeten zitten als de madrid zilver diek heb, daar zit het ondanks de verstelling van groot naar klein nog te los, dus we zullen zien als ze van de week binnen komen!
Gast- Gast
Ik wil zo'n auto die zichzelf in file parkeert!
En
En
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Die zwarte jurk is mooooooooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
SuperGrover schreef:Ik wil zo'n auto die zichzelf in file parkeert!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Mama_van2 schreef:Princess schreef:Ik heb het jurkje van Numph ook met al die kleurtjes en ik vind m heel mooi zitten.
Aan de voorkant is ie gewoon gesloten, de achterkant is erg laag maar daarvoor heb ik bij de Hunkemöller iets gekocht waardoor je je behaband naar beneden 'trekt' en daar zie je dan niks meer van dus hoef je er ook geen hemdje onder!
Was dat dan echt dezelfde ? Bij mij zat hij voor heeeel laag en dan zag je heel duidelijk mijn bh ook vond ik hem heel groot vallen. Had een S besteld maar hij lubberde echt om mijn lijf.
Haha ja het is echt dezelfde! Ik zou bijna denken dat je m achterstevoren dan aan had ofzo, want voor is ie heel netjes, geen decollete ofzo, en achter dat rugdecollete!
Hij valt idd wel groot, ik heb er een M van en die zit goed, maar niet heel strak ofzo, terwijl ik voor mn onderlichaam vaak maat L moet hebben.
Gast- Gast
Princess schreef:Mama_van2 schreef:Princess schreef:Ik heb het jurkje van Numph ook met al die kleurtjes en ik vind m heel mooi zitten.
Aan de voorkant is ie gewoon gesloten, de achterkant is erg laag maar daarvoor heb ik bij de Hunkemöller iets gekocht waardoor je je behaband naar beneden 'trekt' en daar zie je dan niks meer van dus hoef je er ook geen hemdje onder!
Was dat dan echt dezelfde ? Bij mij zat hij voor heeeel laag en dan zag je heel duidelijk mijn bh ook vond ik hem heel groot vallen. Had een S besteld maar hij lubberde echt om mijn lijf.
Haha ja het is echt dezelfde! Ik zou bijna denken dat je m achterstevoren dan aan had ofzo, want voor is ie heel netjes, geen decollete ofzo, en achter dat rugdecollete!
Hij valt idd wel groot, ik heb er een M van en die zit goed, maar niet heel strak ofzo, terwijl ik voor mn onderlichaam vaak maat L moet hebben.
Ik zit stiekem toch ook te twijfelen over dat jurkje, maar denk dat dat model mij echt niet zal staan en zou ook niet weten hoe ik dat met m'n BH op moet lossen!
Heeft iemand misschien een aan-foto van het jurkje??
Birgit: Dat zwarte Esprit jurkje heb ik vorig jaar gekocht, haha. Is zo goed als hetzelfde, alleen onder de borst is het patroontje net iets anders zie ik.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vind die zwarte platte lakschoenen uit de openingspost juist leuk! Zoiets wil ik ook nog een keer (al mag t wel heel iets minder glimmend zijn)! Verder wil ik t een en ander aan meubels voor mn nieuwe huis, qua kleding moet ik me echt ff inhouden de komende tijd.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hmmm, zit te twijfelen om het volgende te bestellen, wat vind het wel erg leuk;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Komende winter ga ik waarschijnlijk deze auto kopen (i know, cabrio in de winter is niet logisch):
Maar stiekem ben ik helemaal verliefd op deze (207cc, nieuwe uitvoering dus), dus als ik ineens heel veel geld zou hebben dan koos ik deze:
Maar stiekem ben ik helemaal verliefd op deze (207cc, nieuwe uitvoering dus), dus als ik ineens heel veel geld zou hebben dan koos ik deze:
Gast- Gast
Lieke128 schreef:SuperGrover schreef:Ik wil zo'n auto die zichzelf in file parkeert!
Zo een auto heb ik
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
ALS ik een fiat koop, wordt het deze :p
Laatst aangepast door wc-eend op za 4 jun 2011 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ja, is wel arty-farty-chique toch?Bliss schreef:Ik vind die zwarte platte lakschoenen uit de openingspost juist leuk! Zoiets wil ik ook nog een keer (al mag t wel heel iets minder glimmend zijn)!
Gast- Gast
Wow Wc-eend, te grote foto. Maar het wel duidelijk te zien dat ie roze is Leuk hoor!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
WOw ik zag het! Heb het meteen veranderd
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Gloria schreef:Ja, is wel arty-farty-chique toch?Bliss schreef:Ik vind die zwarte platte lakschoenen uit de openingspost juist leuk! Zoiets wil ik ook nog een keer (al mag t wel heel iets minder glimmend zijn)!
Exactly! Maar ik hou ervan om stijlen te combineren, dus ik zou ze niet onder een nette outfit aantrekken, maar juist onder iets casuals (bijv. spijkerbroek met shirt). Anders wordt het me te netjes
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Wat voor superkrachten zou jij willen hebben?
» Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Welke eigenschap zou je graag willen hebben?
» Wat voor superkrachten zou jij willen hebben?
» Hoeveel kinderen zou je graag willen hebben?
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Welke eigenschap zou je graag willen hebben?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: