Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

+6
Sterre
Jeanette
Atelier Madame
Antibes
Carra
Toet
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Atelier Madame ma 9 mei 2011 - 18:34

of je doet sportief en doet er van die simpele gympen inderdaad van de hennes.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Melis_je ma 9 mei 2011 - 19:06

Noa schreef:
Oh, haha ik draag wel regelmatig zulke korte rokjes, als ik er iets onder heb wat (bijna) als broek door kan, voel ik me er gewoon prettig in, omdat het eigenlijk voelt als een lang achtig shirt boven een broek, maar dan net over mijn kont heen. Het voelt dan ook niet meer echt aan als een jurkje.

Als shirt vind ik ze heel leuk, maar als jurk zonder iets eronder vind ik het behoorlijk bloot, zeker op de fiets. Je kunt er niet mee zitten zonder op je benen te letten.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 19:11

Ik zou zoiets best dragen, alleen dan een maat groter dan mijn eigen maat zodat het niet zo megastrak zit en wat langer is. Dan leuk met een riempje eromheen en een ketting, ballerina's of slippers en mijn strohoed smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 19:13

Als ze mijn kont echt bedekken doe ik ze aan met zo'n hele lichte 30 denier zwarte panty met enkellaarsjes met hak. Verder heb ik niet heel veel van dat soort jurkjes, vind ze snel een beetje 'saai'.

Ik heb trouwens wel een foto van ruim een jaar geleden.. Ontzettende klote kwaliteit maar het gaat even om het idee Laughing

*


Laatst aangepast door Punk'd op di 10 mei 2011 - 2:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Atelier Madame ma 9 mei 2011 - 19:41

Dat staat toch hartstikke leuk!?

Ik moest gelijk denken aan het topic van de H&M rokjes, want die zijn in principe hetzelfde idee niet? Vaak even kort.

Ik vind deze jurkjes trouwens wel leuk staan in de winter in combinatie met een dikke legging en een lang vest. Maar dan moeten ze alsnog wel echt ruim over de billen vallen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 20:18

Staat hartstikke leuk. Maar net wat ik zeg: niet voor naar m'n werk en op de fiets en naar het winkelcentrum enzo. Wel als ik met een auto op weg ben naar een feestje. Enn... jij kan het hebben Punkie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Jeanette ma 9 mei 2011 - 20:52

Punk'd; jouw schoenenkast is gaaaaaaaaaffff!!! Cool
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Toet ma 9 mei 2011 - 21:53

Gloria schreef:Staat hartstikke leuk. Maar net wat ik zeg: niet voor naar m'n werk en op de fiets en naar het winkelcentrum enzo. Wel als ik met een auto op weg ben naar een feestje. Enn... jij kan het hebben Punkie.

Als ik ze al naar mijn werk aan doe is dat met een legging, laarzen en een vestje/jasje erover.

Punk'd zoiets bedoel ik dus, het staat jou ook echt prachtig!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Vanillivi di 10 mei 2011 - 1:35

Jeanette schreef:Punk'd; jouw schoenenkast is gaaaaaaaaaffff!!! Cool

+1, Leuke meid ben je!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Zwerver di 10 mei 2011 - 1:39

ik weet wel zeker dat Toetje dit makkelijk kan dragen! Daarvoor hoef je echt geen Jen of CKC te zijn Neutral
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 2:45

haha het is eerder mijn vriend zijn schoenenkast.. Hij heeft gewoon meer schoenen dan ik laughcry


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 2:46

Staat leuk Punk'd!

Dat onderste jurkje valt helemaal niet zo kort als dat plaatje, die van mij alt hetzelfde als die erboven, dus dat kan gewoon doordeweeks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Toet di 10 mei 2011 - 2:47

Isabella schreef:Staat leuk Punk'd!

Dat onderste jurkje valt helemaal niet zo kort als dat plaatje, die van mij alt hetzelfde als die erboven, dus dat kan gewoon doordeweeks.

Dat is bij mij ook, tot dat ik er mee ga lopen..


Laatst aangepast door toetje_ op di 10 mei 2011 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 2:48

Ow haha, bij mij is die ook lang genoeg met lopen, bukken, fietsen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Jeanette di 10 mei 2011 - 2:51

Punk'd schreef:haha het is eerder mijn vriend zijn schoenenkast.. Hij heeft gewoon meer schoenen dan ik laughcry


Ik ben jaloers op jouw vriend! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum