Hoe zouden jullie dit jurkje combineren?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe zouden jullie dit jurkje combineren?
Hehe weer zon topic :p in de uitverkoop van de hema heb i kdit jurkje voor 5 euro op de kop getikt staat super leuk! Maar vind het lastig om hem echt goed te combineren.
Ik heb m nu gewoon aan met een zwarte legging en een rood v-hals vestje eronder en mn bruine laarzen. maar misschien heeft iemand wel een super goed idee? :p
Ik heb m nu gewoon aan met een zwarte legging en een rood v-hals vestje eronder en mn bruine laarzen. maar misschien heeft iemand wel een super goed idee? :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Hoe zouden jullie dit jurkje combineren?
Mijn super goede idee is om er een onderrok/-jurk onder aan te doen. Vind dit soort jurkjes best leuk, maar heel lelijk als ze tijdens het lopen tegen je legging aan 'plakken'. Rood vestje klinkt verder goed (of welke andere kleur dan ook), zou er alleen geen bruine laarzen onder doen.
Gast- Gast
freakielief schreef:Mijn super goede idee is om er een onderrok/-jurk onder aan te doen. Vind dit soort jurkjes best leuk, maar heel lelijk als ze tijdens het lopen tegen je legging aan 'plakken'. Rood vestje klinkt verder goed (of welke andere kleur dan ook), zou er alleen geen bruine laarzen onder doen.
Thanks voor de tip! Hij plakt gelukkig niet tegen mn legging aan
Het zijn trouwens meer cognac kleurige laarzen maar heb ook nog grijze laarzen, die zouden er mss beter bij passen!
Atelier Madame- Ratel
Geen idee of het staat hoor, maar je kan het altijd even voor de spiegel proberen: een cognackleurige (nie te dunne) riem om heen doen. Met cognac kleurige laarzen eronder. Met bruine (niet te dikke) panty eronder.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Een grote ketting, Donker grijze legging, zwarte laarzen en een hempje eronder doen die niet zo opvalt zoals rood maar grijs ofzo... Ik zou dit jurkje vooral opleuken met siraden
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Overigens heb ik op dit moment ook nog een riem om in de kleur van mijn laarzen, staat er erg leuk bij!
Atelier Madame- Ratel
Mmm, toch zou ik bij dit model jurkje geen riem om doen, dat klopt niet bij het model naar mijn idee, omdat het strakste punt onder je decollete ligt en het jurkje daarna langzaam uitwaaierd.
Verder hou ik altijd een beetje de regel aan dat 3 kleuren genoeg zijn, (mits het een kleding stuk is met heel veel kleur). Maar ik zou dus niet en voor zwart en voor grijs en voor bruin en voor rood kiezen. Dan zou ik of een zwart hempje/vestje eronder dragen, maar omdat ik denk dat het rood er wel heel leuk bij staat zou ik dan zwarte laarzen eronder doen incombinatie met de zwarte legging (zelf zou ik er een legging van panty stof onder dragen, een katoenen legging zou ik te lomp vinden voor dit jurkje) of inderdaad grijze laarzen.
Verder zou ik er een paar mooie grote armbanden bij doen, of leuke oorbellen en geen ketting omdat het strikje ook al op je decollete zit!
Verder hou ik altijd een beetje de regel aan dat 3 kleuren genoeg zijn, (mits het een kleding stuk is met heel veel kleur). Maar ik zou dus niet en voor zwart en voor grijs en voor bruin en voor rood kiezen. Dan zou ik of een zwart hempje/vestje eronder dragen, maar omdat ik denk dat het rood er wel heel leuk bij staat zou ik dan zwarte laarzen eronder doen incombinatie met de zwarte legging (zelf zou ik er een legging van panty stof onder dragen, een katoenen legging zou ik te lomp vinden voor dit jurkje) of inderdaad grijze laarzen.
Verder zou ik er een paar mooie grote armbanden bij doen, of leuke oorbellen en geen ketting omdat het strikje ook al op je decollete zit!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Het strikje van het jurkje heb ik op dit moment verstopt onder mn vestje, waardoor het eigen meer een soort van rokje geworden is. Ik wist het ook niet zo goed vanochtend om half 7 :p. Dus nu dus eigenlijk 3 kleuren --> rood vestje, cognackleurige riem en laarzen en een rood vestje.
Atelier Madame- Ratel
zwart hemdje/basic truitje eronder, zwarte legging en zwarte of grijze laarzen zijn ook heel leuk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Atelier Madame schreef:Het strikje van het jurkje heb ik op dit moment verstopt onder mn vestje, waardoor het eigen meer een soort van rokje geworden is. Ik wist het ook niet zo goed vanochtend om half 7 :p. Dus nu dus eigenlijk 3 kleuren --> rood vestje, cognackleurige riem en laarzen en een rood vestje.
Heb jij twee rode vestjes aan?
Gast- Gast
Isabella schreef:Atelier Madame schreef:Het strikje van het jurkje heb ik op dit moment verstopt onder mn vestje, waardoor het eigen meer een soort van rokje geworden is. Ik wist het ook niet zo goed vanochtend om half 7 :p. Dus nu dus eigenlijk 3 kleuren --> rood vestje, cognackleurige riem en laarzen en een rood vestje.
Heb jij twee rode vestjes aan?
Atelier Madame- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Waarmee zouden jullie dit combineren?
» Hoe zouden jullie deze combineren?
» Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?
» Hoe zouden jullie deze broek combineren
» Hoe dit jurkje combineren?
» Hoe zouden jullie deze combineren?
» Hoe zouden jullie dit soort jurkjes combineren dan?
» Hoe zouden jullie deze broek combineren
» Hoe dit jurkje combineren?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: