Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ... Empty Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

Bericht  remover27 ma 9 mei 2011 - 3:05

.... goedkoopst??

Gewoon bij een tuincentrum?

Of eerder bij een bouwmarkt of hebben ze daar zoiets niet?

bedankt.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ... Empty Re: Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 3:10

Action Wink

En verder bij blokker hebben ze ze zo nu en dan.
Verder tuincentra inderdaad (heb ze bij de bouwmarkt nog nooit gezien iig)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ... Empty Re: Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 3:16

hier bij het tuincentrum zijn ze 0.95ct maar daar zijn ze kwalitatief ook wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ... Empty Re: Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

Bericht  rapa nui ma 9 mei 2011 - 5:39

FoolishSam schreef:Action Wink

En verder bij blokker hebben ze ze zo nu en dan.
Verder tuincentra inderdaad (heb ze bij de bouwmarkt nog nooit gezien iig)

Plantjes bij de Action of de Blokker? Dat heb ik nu echt nog nooit bij hun gezien.

Bij tuincentra inderdaad. bij de Welkoop of Boerenbond. En dan vind ik de onafhankelijk tuincenta vaak stukken goedkoper dan de Intratuin.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ... Empty Re: Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 5:47

action heeft ze inderdaad, van die zaaipotjes :p maar ik zou kiezen voor plantjes dan heb je sneller aardbeien dan met zaadjes, als je die nu nog moet gaan zaaien ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ... Empty Re: Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 23:28

Wij halen ze bij de aarbeienkweker hier in het dorp, die aarbeien zijn toch wel 1 van de lekkerste die ik ooit heb gehad. Hele fam en schoonfam is het daarmee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ... Empty Re: Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

Bericht  Linnie1985 wo 11 mei 2011 - 8:42

Wij haden vorig jaar tomatenplantjes en er waren er heel veel gevallen en gaan rotten, die kwamen dus dit jaar omhoog en hebben we weer nieuwe plantjes Very Happy.

In Rockanje zit een goedkoop tuincentrum, daar betaal je niet zo veel. Ik weet alleen de naam van dat tuincentrum niet. En ik weet ook niet of je er ver vandaan woont.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ... Empty Re: Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 8:49

Ik heb zo'n set van de Action maar dat is tot op heden nog niet zo'n succes hier. Ik zou dan ook gaan voor iets wat je niet zelf hoeft te zaaien maar wat al echt een plantje is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ... Empty Re: Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

Bericht  Roxy89 wo 11 mei 2011 - 9:51

Ook wij hebben het setje van de Action gekocht, nu 2,5 weken geleden, laatste paar dagen komen er opeens allemaal kleine groene stipjes boven de grond. Maar duurt wel erg lang. Volgende keer haal ik gewoon een plantje ipv zaadjes!
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ... Empty Re: Waar zijn de aardbeien plantjes/ tomaten plantjes het ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum