Melkachtige afscheiding uit tepels
+5
Susan
knets
Sweety
Moezie
SuperGrover
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Melkachtige afscheiding uit tepels
Het slaat ook nergens op om niet naar de huisarts ervoor te gaan, lekker boeiend wat hij denkt. (dit denk ik nu, haha)
Misschien wordt het wel tijd van een andere huisarts ja. Over het dieet van mn zoon deed hij laatst ook vaag.
Misschien wordt het wel tijd van een andere huisarts ja. Over het dieet van mn zoon deed hij laatst ook vaag.
Gast- Gast
Nou, ik ben ermee naar de huisarts geweest. Hij zei: "oh, dat is niks, zolang er geen bloed bij zit."
Oké, de kans zal wel klein zijn maar ben toch een beetje bang geworden door alle verhalen. Maar hij wuift het dus meteen weg. Wat moet ik hier nu mee?
Oké, de kans zal wel klein zijn maar ben toch een beetje bang geworden door alle verhalen. Maar hij wuift het dus meteen weg. Wat moet ik hier nu mee?
Gast- Gast
Deed mijn arts ook. Die zei ook zoiets als 'oh dat is niks, kijk het nog maar even aan'. Of ' dat weet ik ook niet, kijk het nog maar even aan'.Elodie schreef:Nou, ik ben ermee naar de huisarts geweest. Hij zei: "oh, dat is niks, zolang er geen bloed bij zit."
Weet het niet precies meer, is al zeker 3 jaar geleden.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ingetrokken tepels
» Korstjes in tepels
» Pijnlijke tepels
» Pijnlijke tepels en borstvoeding
» bij kou pijnlijke borsten/tepels
» Korstjes in tepels
» Pijnlijke tepels
» Pijnlijke tepels en borstvoeding
» bij kou pijnlijke borsten/tepels