Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen?

+12
Yzma
Blond
Caroow
poppetje
Fred
Sterre
Mari
Kabouter
Toet
Jeanette
VeryCherry
Caresses
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen?

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn11100%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn111014%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn1110 14% 
[ 10 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn11101%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn11109%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn1110 9% 
[ 6 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn11101%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn111013%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn1110 13% 
[ 9 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn111016%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn1110 16% 
[ 11 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn11106%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn1110 6% 
[ 4 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn111023%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn1110 23% 
[ 16 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn111016%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Lijn1110 16% 
[ 11 ]

Totaal aantal stemmen : 69

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Empty Re: Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 12:01

Ik ga toch wel voor de hardcore. Veel naar dat soort feestjes geweest.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? - Pagina 2 Empty Re: Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen?

Bericht  VeryCherry zo 12 dec 2010 - 21:01

Yzma schreef:
CherrieLola schreef:Hardcore staat op nummer 1
Ik had bij jou eerder andere hardcore ingeschat...

Mijn nummer 1 blijft rock, omdat naar concerten gaan, mijn favoriete manier van stappen is. Al ik naar feesten ga, dan heb ik het liefst early rave, als ze dat niet hebben early hardstyle.

[b]Wat had je dan voor hardcore bij mij gedacht?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pancake zo 12 dec 2010 - 22:01

Ik ga voor trance bij het uitgaan en dan niet die cheesy trance nummers die je op de radio hoort ala Bromance, want dat vind ik echt verschrikkelijk. Verder vind ik techno ook nog wel leuk. En een keer in de zoveel tijd kan ik ook wel helemaal uit mijn dak gaan op een 90s feest, heerlijk die muziek van vroeger.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Yzma ma 13 dec 2010 - 10:18

CherrieLola schreef:Wat had je dan voor hardcore bij mij gedacht?
De hardcore punk.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry ma 13 dec 2010 - 21:00

Yzma schreef:
CherrieLola schreef:Wat had je dan voor hardcore bij mij gedacht?
De hardcore punk.

Ik ben niet van de punk, oi vind ik daarentegen wel geweldig Very Happy En ja, daar zit een wereld van verschil tussen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Yzma di 14 dec 2010 - 10:00

Hardcore Punk was ook meer om een beetje uit te leggen, ik vind het niet per se heel erg om punk lijken. Gewoon een boel gitaren smile Wat is oi?
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry di 14 dec 2010 - 20:52

Bandjes als Discharger en Discipline, dat is oi smile Ken je ze?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 3:44

House en techno Very Happy

Maar top40 vind ik ook wel lekker.
In mijn vrije tijd is het ook vooral top40 wat ik luister, maar als ik echt in de uitgaans-stemming wil komen.. dan moet ik even wat snellere muziek in m'n oren hebben!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 4:32

Ik heb 'van alles wat' ingevuld. Ik raak nogal snel verveeld als ik een tijdje een bepaalde muziekstyle hoor. Dan heb ik weer even een boost nodig van een andere muzieksoort. Anders wordt het saai voor me en ga ik naar huis. Ik ben wel van de commerciële muziek.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:07

Ik heb gekozen voor 'van alles wat' omdat mijn smaak best breed is. Het liefste dans ik op RnB (geen bubblin, word ik zo zenuwachtig van, de echte dan he. Die gaat namelijk heel snel) maar ook Latin House, of Latin muziek. Jaren 80/90 vind ik ook heel erg leuk.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe zo 19 dec 2010 - 9:44

Ik heb gekozen voor top40. Als ik ga stappen wil ik het liefst de hele avond lekker dansen en dat kan ik het beste op op top40 muziek. Maar af en toe wat RnB en rock tussendoor kan ik ook zeker waarderen dan smile.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:47

Ik heb voor r&b en bubbling gekozen. Kun je lekker op dansen :P

Gast
Gast

Bericht  Rovine ma 20 dec 2010 - 22:07

Stoffige wave of stramme neofolk.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Schnucki wo 22 dec 2010 - 1:20

Het leukste vind ik als er een goede coverband speelt. Heerlijk live muziek en vaak spelen ze van alles.

Schnucki
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  VeryCherry wo 22 dec 2010 - 1:22

Nobucta schreef:Stoffige wave of stramme neofolk.

Waar luister je naar dan? Ben wel benieuwd ^^
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: