Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen?

+12
Yzma
Blond
Caroow
poppetje
Fred
Sterre
Mari
Kabouter
Toet
Jeanette
VeryCherry
Caresses
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen?

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn11100%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn111014%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn1110 14% 
[ 10 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn11101%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn11109%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn1110 9% 
[ 6 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn11101%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn111013%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn1110 13% 
[ 9 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn111016%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn1110 16% 
[ 11 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn11106%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn1110 6% 
[ 4 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn111023%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn1110 23% 
[ 16 ]
Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn111016%Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Lijn1110 16% 
[ 11 ]

Totaal aantal stemmen : 69

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Empty Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen?

Bericht  Caresses do 9 dec 2010 - 0:16

De titel zegt het al, welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen.
Misschien vind je meerdere leuk, maar kies dan degene die je over het algemeen het leukst vind.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Empty Re: Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen?

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 0:18

Hardcore staat op nummer 1, de rest hoort bij overig. Namelijk; schranz, industrial en neofolk en metal/black metal smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen? Empty Re: Welke muziek hoor jij het liefst tijdens het stappen?

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 0:43

Hmmm, waarom zegt niemand wat zij/hij gestemd heeft? scratch
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 0:51

Hardstyle is toch wel mijn favoriet.

Gast
Gast

Bericht  Caresses do 9 dec 2010 - 0:52

Ik kies voor house/techno, heerlijk om helemaal in op te gaan. Maar vind het ook leuk om uit mijn dak te gaan op top 40 muziek.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 0:54

ik hou voornamelijk van Hardcore en (early)hardstyle. Ga het liefst naar feestjes van dit genre. Helaas is het alweer eventjes geleden, dus snel weer eens een feestje opzoeken haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 1:57

Top 40 muziek en 90's Hits. Vooral die laatste categorie vind ik superleuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 2:49

Oeh leuk, best veel hardcore-fans hier Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet do 9 dec 2010 - 3:32

Ik heb gekozen voor overig.
Als ik 'gewoon' uit ben vind ik top40/apresski/house/R&B allemaal leuk.

Als ik op een feest of festival ben ga ik voor hardcore. Ik ga ongeveer 1 keer in de 1/2 maanden naar hardcore feesten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Kabouter do 9 dec 2010 - 3:38

Ik ga voor pop/rock.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 6:05

CherrieLola schreef:Oeh leuk, best veel hardcore-fans hier Very Happy

Jaa grappig idd, had ik eigenlijk niet verwacht haha. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:12

Ik heb op 'overig' geklikt en mijn overig bestaat uit rock 'n roll. Ik houd ook erg van r&b, hiphop, 80's/90's en dance, maar bij rock 'n roll kan ik gewoon niet meer stil blijven staan. En bij rock 'n roll denk ik niet alleen aan Elvis e.d., maar bv. ook aan zwarte muziek uit die tijd. Ik weet alleen niet zo goed in welke categorie dat hoort.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:14

Club, R&B, HipHop, Top40, 90`s.. Vind alles wel leuk eigenlijk, als het maar goed dansbaar is..

En op feesten ga ik voor Hardstyle.. Qlubtempo, DefQon etc.

Gast
Gast

Bericht  Mari do 9 dec 2010 - 23:21

Ik ga dan toch voor R&B, ook al vind ik die feesten dan weer niet helemaal mijn ding, voel me er niet zo op mijn gemak.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Sterre do 9 dec 2010 - 23:53

Ik heb op techno/house gestemd, maar eigenlijk is het meer electro wat ik het lekkerst vind om op te dansen. RAUW! vind ik bijvoorbeeld altijd leuk, en dr Lectroluv, MGMT en Justice...

Mijn muzieksmaak is veel breder dan dat, maar puur om te dansen vind ik dat het lekkerst. Qua bandjes houd ik ook veel van singer/songwriter, Indie, soms Hip Hop, country (Johnny Cash!), rock, en nog veel meer.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:29

_Donnaa schreef: Qlubtempo[/i]
Dat bestaat toch al 2 jaar niet meer? :P

Gast
Gast

Bericht  Fred vr 10 dec 2010 - 7:03

In een discotheek.. Happy Hardcore en dan liever niet gemixt of zo. Als een discotheek heel de avond alleen maar happy hardcore zou draaien dan zou je me weer eens in een discotheek zien, maar helaas dat is nergens het geval.

Laatst naar een happy hardcore avond geweest in de matrixx in Nijmegen, maar zelfs daar was zowat 3/4 het hardere werk. Dune, dj Paul Elstak, Charlie Lownoise en Mental Theo draaiden daar toen. Op zich leuk, maar helaas ze speelden aardig wat hardstyle.. Zonde dus...

Op festivals.. rock/alternatief.. Dan zie ik liever gitaren en de band spelen.. Is ook anders uitgaan.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 11:51

Purple schreef:
_Donnaa schreef: Qlubtempo[/i]
Dat bestaat toch al 2 jaar niet meer? :P

Viel me ook op idd. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  poppetje vr 10 dec 2010 - 23:40

Op een feetsje (happy) Hardcore.. maar dan wel het oudere niet meer van nu.
en als we naar de kroeg gaan top 40, jaren 90 en apres ski
poppetje
poppetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 114

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:48

Tijdens uitgaan vind ik house en latinhouse het lekkerste om op te dansen. Heerlijk die beats waar je helemaal in kunt opgaan, of bij latinhouse super op kunt dansen Very Happy Daar word ik nou gelukkig van, gelukkig vanavond weer I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 0:20

R&B/Hiphop/Bubbling.

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 11 dec 2010 - 0:52

Storm schreef:R&B/Hiphop/Bubbling.
+1
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Blond za 11 dec 2010 - 4:29

Trance & top40. En old-school dance liedjes, zoals Drop it en Liberte Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Yzma za 11 dec 2010 - 13:45

CherrieLola schreef:[b]Hardcore staat op nummer 1
Ik had bij jou eerder andere hardcore ingeschat...

Mijn nummer 1 blijft rock, omdat naar concerten gaan, mijn favoriete manier van stappen is. Al ik naar feesten ga, dan heb ik het liefst early rave, als ze dat niet hebben early hardstyle.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 18:11

Birgit schreef:Top 40 muziek en 90's Hits. Vooral die laatste categorie vind ik superleuk Very Happy

Helemaal mee eens!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: