Heeft hier iemand een iPad?
+18
Middleme
Ilargi
Roxi3
angel250
Kqip
Blond
Minx
Rizzie
Batwen
Zora
Atelier Madame
Inge
Winegum
ixis
TGR
Summerlovin
BJA
minoessepoes
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Heeft hier iemand een iPad?
http://thepiratebay.org/torrent/6149211/3000_E-books_NL_Ariclenes
En werken perfect bij mij.
Jij nog leuke tips?
En werken perfect bij mij.
Jij nog leuke tips?
Gast- Gast
Ik ben ook nog steeds alles aan het uitzoeken! Qua Apps heb ik boekenbol, angry birds, RTL gemist, Facebook en twitter!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
ik wil ook me laptop inruilen voor een Ipad
alleen wel jammer dat je er niet mee kan internetten als je uren in de auto moet zitten of trein...
kan je er ook dvd's/ gedownloade films op afspelen?
alleen wel jammer dat je er niet mee kan internetten als je uren in de auto moet zitten of trein...
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:ik wil ook me laptop inruilen voor een Ipad
Kan wel, als je er 3G bij neemt.
En films kan idd.
Gast- Gast
Lize schreef:shygirl87 schreef:ik wil ook me laptop inruilen voor een Ipad
En films kan idd.
wat is 3G?
luenca- Prater
shygirl87 schreef:ik wil ook me laptop inruilen voor een Ipad
Ipads zijn geen vervanging voor een laptop. Je hebt alleen maar Safari die bijna niks kan downloaden, je kan bijna (tot geen) filmpjes op sites zien omdat je dus door Safari Silverlight niet kan installeren. Echt, Ipads zijn hartstikke fijn maar (nog) geen vervanging voor een laptop/pc.
Ilargi- Prater
Rose- schreef:shygirl87 schreef:ik wil ook me laptop inruilen voor een Ipad
Ipads zijn geen vervanging voor een laptop. Je hebt alleen maar Safari die bijna niks kan downloaden, je kan bijna (tot geen) filmpjes op sites zien omdat je dus door Safari Silverlight niet kan installeren. Echt, Ipads zijn hartstikke fijn maar (nog) geen vervanging voor een laptop/pc.
oke....enige wat ik wil is internet msn... op de ipad dan...zodat ik m overal mee naartoe kan nemen zonder al teveel gesjouw...en meer ruimte heb want dan zit ik niet meer met me laptop iedere keer...nja hou me laptop nog wel voor de muziek..maar het is handiger met ipad he als je op bed lig en je wil ff internettten
maarja is een blackberry dan geen betere vervanging?
luenca- Prater
shygirl87 schreef:Lize schreef:shygirl87 schreef:ik wil ook me laptop inruilen voor een Ipad
En films kan idd.
wat is 3G?
Hetzelfde als internet op je telefoon.
Gast- Gast
Ik heb vandaag een iPad gekregen van mijn nieuwe directrice!! Het is een iPad 1, 32 gig, wifi. Ze heeft een leuke deal gesloten met het voortgezet onderwijs en alle klassen krijgen volgend schooljaar 1 iPad. Ik heb dan groep 1/2/3 en dus 3 iPads voor de kinderen in mijn lokaal. Ze vond dat de leerkrachten er natuurlijk mee moesten oefenen en dus hebben wij er vandaag eentje cadeau gekregen. En dan te bedenken dat ik gisteren pas officieel ben aangenomen....ik val met m'n neus in de boter
Ben nu druk bezig met allerlei Apps. Ik heb al een iMac en een iPhone (en een iPod ) dus ben er al aardig bekend mee. Ben echt superblij We krijgen volgende week ook nog een hoes erbij ^^.
Ben nu druk bezig met allerlei Apps. Ik heb al een iMac en een iPhone (en een iPod ) dus ben er al aardig bekend mee. Ben echt superblij We krijgen volgende week ook nog een hoes erbij ^^.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Ik heb vandaag een iPad gekregen van mijn nieuwe directrice!! Het is een iPad 1, 32 gig, wifi. Ze heeft een leuke deal gesloten met het voortgezet onderwijs en alle klassen krijgen volgend schooljaar 1 iPad. Ik heb dan groep 1/2/3 en dus 3 iPads voor de kinderen in mijn lokaal. Ze vond dat de leerkrachten er natuurlijk mee moesten oefenen en dus hebben wij er vandaag eentje cadeau gekregen. En dan te bedenken dat ik gisteren pas officieel ben aangenomen....ik val met m'n neus in de boter
Zo dat is zeker mazzel hebben!! Veel plezier ermee
Ilargi- Prater
Ik ben er ook over aan het denken om er een te kopen, maar ik weet er nog niet zoveel van. Wat zijn de precieze verschillen tussen 1 en 2? En hoe lang gaat ie ongeveer mee zonder dat ie aan de netstroom zit?
En hoe komen jullie aan gratis boeken om erop te zetten, want daar las ik in dit topic iets over.
En hoe komen jullie aan gratis boeken om erop te zetten, want daar las ik in dit topic iets over.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
zonnetje schreef:Ik ben er ook over aan het denken om er een te kopen, maar ik weet er nog niet zoveel van. Wat zijn de precieze verschillen tussen 1 en 2? En hoe lang gaat ie ongeveer mee zonder dat ie aan de netstroom zit?
De 2 heeft cameras, is wat sneller, wat dunner en dat was het eigenlijk . Vooral voor de snelheid zou je voor de 2 kunnen gaan.
Ik heb mijn ipad 1 nu dik een jaar ( nog voor de release in NL had ik hem) en hij gaat nog steeds als een trein. Het is echt mijn vriendje . Vooral op vakantie is het ideaal: je kunt direct je fotos op zetten, je hebt boeken bij je, video filmpjes, internet device: ideaal. In australie hebben we er veel aan gehad .
Mijn man heeft voor mij ergens iets van 4000 boeken gedownload, maar geen idee waar!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Bedankt voor je reactie Caro! Het klinkt echt heel handig allemaal. Waar ik alleen mee zit, is dat ik hem op vakantie niet mee naar het strand of zo durf te nemen om boeken te lezen. Maar natuurlijk is het handig als je er boeken op kunt lezen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand handig met de Ipad?
» Iemand hier die goed kan rekenen?
» Spreekt hier iemand Grieks?
» Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?
» Iemand hier digitaal abonnee van NRC?
» Iemand hier die goed kan rekenen?
» Spreekt hier iemand Grieks?
» Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?
» Iemand hier digitaal abonnee van NRC?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: