Ontwikkelingen bijhouden?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ontwikkelingen bijhouden?
Ik zie wel eens staan: mijn zoon/dochter deed dit met 2 jaar en 4 maanden (even een voorbeeld) en vraag me dan af hoe men dit precies weet? Hoe houden jullie alle nieuwe ontwikkelingen, momenten en leuke dingen van je kindje bij? Denk aan de eerste lachjes, hapjes, kruipbewegingen, woordjes, stapjes, tandjes, etc. Doen jullie dit echt in zo'n babyboek of hebben jullie gewoon iets van een schriftje?
Ikzelf heb voor N. een website (geen babysite maar echt een eigen website), maar heb daar al een aantal maanden niks nieuws op gezet. Wilde hiermee leuke momenten, filmpjes en foto's met anderen (lees: familie en vrienden) delen. Waar ik zo enthousiast aan begonnen was is nu eigenlijk niks meer. Vind het wel jammer en wil er wel weer meer tijd voor vrijmaken. Zo zou ik ook gelijk een leuk aandenken voor later voor N. hebben. Door alle verhalen te kopiëren en te plakken zou ik een leuk boek kunnen maken.
Maargoed.. hoe doen jullie dit?!
Ikzelf heb voor N. een website (geen babysite maar echt een eigen website), maar heb daar al een aantal maanden niks nieuws op gezet. Wilde hiermee leuke momenten, filmpjes en foto's met anderen (lees: familie en vrienden) delen. Waar ik zo enthousiast aan begonnen was is nu eigenlijk niks meer. Vind het wel jammer en wil er wel weer meer tijd voor vrijmaken. Zo zou ik ook gelijk een leuk aandenken voor later voor N. hebben. Door alle verhalen te kopiëren en te plakken zou ik een leuk boek kunnen maken.
Maargoed.. hoe doen jullie dit?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Ontwikkelingen bijhouden?
Als je kindje een bepaalde ontwikkeling doormaakt gewoon gelijk opschrijven. Simpel toch? Bv de datum of hoe oud je kindje op dat moment is. Ik heb een Ikke boek waar ik de mijlpalen in kwijt kan en ik schrijf ook veel in haar groeiboekje. Zo ook in haar fotoalbums. Daar schrijf ik allerlei verhaaltjes bij van wat ze rond die tijd kan en deed. Voor mijn andere dochter wil ik het ook zo gaan doen.
Maar idd... Je moet het wel blijven bijhouden dan.
Maar idd... Je moet het wel blijven bijhouden dan.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik heb een "dagboekje". Gewoon een mooi schriftje waar ik elke week wat inzet. Elk nieuw dingetje, als is het een nieuw soort eten, elke bijzonderheid zet ik daarin. Het ligt naast mijn bed, en soms schrijf ik maar 1 woord. Maar dan staat het in ieder geval genoteerd
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik heb een babyboek en daar kan ik alles inschrijven en verder schrijf ik er zelf alle bijzondere dingen in. Hier plak ik soms ook wat foto's in over bijzondere dingen. Erg leuk, en ik ben er graag mee bezig. Ook kun je zelf toch een schriftje bijhouden?
Dit boekje krijgt ze later van mij als ze het huis uitgaat ( duurt gelukkig nog heeel lang ) Dit heeft mijn moeder ook voor mij gedaan en vond ik super leuk!
Dit boekje krijgt ze later van mij als ze het huis uitgaat ( duurt gelukkig nog heeel lang ) Dit heeft mijn moeder ook voor mij gedaan en vond ik super leuk!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ik hou een baby boek bij daar schrijf ik in wat hij al kan en plak er soms foto's bij.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik houd het grootste deel als "klad" bij in het CB boekje.
In het net komt alles in haar babyboek en ik maak van bijna alles foto's.
In haar scrapalbums schrijf ik dan alles bij.
In het net komt alles in haar babyboek en ik maak van bijna alles foto's.
In haar scrapalbums schrijf ik dan alles bij.
Gast- Gast
Ik houd een babyboek bij en het boekje van het cb Vind het wel leuk om als aandenken later mee te geven.
Hier staan alle eerste dingetjes in en ik kan er ook foto's enzovoort bij plakken.
Hier staan alle eerste dingetjes in en ik kan er ook foto's enzovoort bij plakken.
Gast- Gast
Ik heb voor S het boek "pap en mam vertellen over mij"
Daarin houd ik alles bij en zodoende weet ik wanneer iets is geweest.
En ik houd 1x in de 3 maanden een blog bij op hyves waarin ik alles opschrijf over de afgelopen 3 maanden.
Wanneer hij dan weer 2 jaar word print ik alles uit van het laatste jaar en dat gaat zijn babyboek in.
Daarin houd ik alles bij en zodoende weet ik wanneer iets is geweest.
En ik houd 1x in de 3 maanden een blog bij op hyves waarin ik alles opschrijf over de afgelopen 3 maanden.
Wanneer hij dan weer 2 jaar word print ik alles uit van het laatste jaar en dat gaat zijn babyboek in.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» mijlpalen ed bijhouden?
» Bijhouden van een dagboek
» Bijhouden van kennis Verpleegkundigen
» Op welke sites curve bijhouden
» Mijn eerste jaren.. - bijhouden
» Bijhouden van een dagboek
» Bijhouden van kennis Verpleegkundigen
» Op welke sites curve bijhouden
» Mijn eerste jaren.. - bijhouden
Pagina 1 van 1