Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Oh dat is vervelend Is het nog steeds zo warm? Goed dat je wilde hardlopen en zo vroeg ook! Zo te lezen heb je een drukke dag! Succes met je gesprek vanmiddag. Wat voor vrijwilligerswerk doe je?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, de maandag is meestal wel aardig druk voor mij. Ik werk als gastvrouw bij een verpleeghuis voor mensen met dementie. Ik werk op de dagbehandeling en ontvang de mensen daar 's ochtends met koffie en thee en in de loop van de ochtend doe ik meestal een spelletje met een paar mensen.
Jij trouwens heel veel succes met je examen!
Jij trouwens heel veel succes met je examen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oh dat deed ik ook toen ik een jaar of 16 was, als bijbaantje in de zomer! Ik vond het altijd heel gezellig eigenlijk, iedereen was altijd heel lief . Hoop dat je een fijne ochtend hebt!
Dankjewel Gaat helemaal goed komen..
Dankjewel Gaat helemaal goed komen..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Thnx. Heb er niet echt zin in, maar als de uitslag dan weer mee valt is het niet erg...Reva schreef:Heel veel succes straks, PM!
Gast- Gast
Nog steeds kut. Het scheelt enorm dat ik nu aan het werk ben, dan heb ik tenminste afleiding. Kan elk moment in huilen uitbarsten. Ik hoop dat ik begin deze week goed nieuws krijg over de baan waar ik op heb gesolliciteerd, God ik hoop het zo..ProudMama schreef:Mogge, hoe is het het jou Storm?
Maar goed hoe gaat het met jou en je 2 kleintjes?
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Môguh meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Nog steeds kut. Het scheelt enorm dat ik nu aan het werk ben, dan heb ik tenminste afleiding. Kan elk moment in huilen uitbarsten. Ik hoop dat ik begin deze week goed nieuws krijg over de baan waar ik op heb gesolliciteerd, God ik hoop het zo..ProudMama schreef:Mogge, hoe is het het jou Storm?
Ja, werken is vaak toch de beste afleiding. Hoop echt voor je dat het iets wordt met je sollicitaties, het wordt wel tijd dat het jou een keer mee gaat zitten!!
Die kleintjes zijn al lekker actief, heerlijk, weet ik in elk geval dat die nog hun best doen. Als mijn lijf nu ook nog eens meewerkt...
Gast- Gast
Het wordt inderdaad tijd dat het mij eens mee gaat zitten. Hallooooo geluk, hier ben ik! Pick me, pick me!ProudMama schreef:Storm schreef:Nog steeds kut. Het scheelt enorm dat ik nu aan het werk ben, dan heb ik tenminste afleiding. Kan elk moment in huilen uitbarsten. Ik hoop dat ik begin deze week goed nieuws krijg over de baan waar ik op heb gesolliciteerd, God ik hoop het zo..ProudMama schreef:Mogge, hoe is het het jou Storm?
Ja, werken is vaak toch de beste afleiding. Hoop echt voor je dat het iets wordt met je sollicitaties, het wordt wel tijd dat het jou een keer mee gaat zitten!!
Die kleintjes zijn al lekker actief, heerlijk, weet ik in elk geval dat die nog hun best doen. Als mijn lijf nu ook nog eens meewerkt...
Wanneer moet jij weer op controle?
Gast- Gast
Goedemorgen allen!
PM, Succes!
PM, Succes!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb een heerlijk weekend gehad, N. heeft onverwachts bij mijn ouders gelogeerd en dat was heerlijk. Zaterdag heel druk geweest in het huis van de oma van mijn vriend en geweldige spulletjes op de kop getikt en gister lekker picknicken
Allemaal een fijn weekend gehad? Ik wel alleen erg druk pff..
Ow PM Heerlijk lijkt me dat als de kleintjes zo actief zijn.. Ik geloof ik wil ook baby's haha
Ow PM Heerlijk lijkt me dat als de kleintjes zo actief zijn.. Ik geloof ik wil ook baby's haha
Moezie- Kletskop
Ja, en even tijd met ons tweetjes was ook wel is nodig
En ik heb van N. een zelfgemaakt sieradendoosje gekregen voor moederdag. Zooo lief ^^
En ik heb van N. een zelfgemaakt sieradendoosje gekregen voor moederdag. Zooo lief ^^
Ow ja moederdag.. Mama's hier goed verwend geworden ?
Moezie- Kletskop
Ah wat jammer Storm!!
Moezie- Kletskop
How come Storm?