Cadeau voor iemand die op reis gaat
+3
Blond
Cheesegirl
silly-one
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau voor iemand die op reis gaat
Over 2 weken gaat een vriendin/kennins van mij op reis. Zij geeft volgende week een afscheidsfeestje en daar hoort een cadeautje bij. Ik heb me al suf gepiekerd over wat ik kan kopen, maar ik kan echt niets bedenken. We zijn niet zo goed bevriend dat ik iets leuks over onze vriendschap kan geven.
Iemand ideeen?
Iemand ideeen?
Gast- Gast
Re: Cadeau voor iemand die op reis gaat
Misschien een leuk boekje zodat ze daar haar reisverslag in kan schrijven. Plus daar in wat foto's van het thuisfront.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
ehbo pakketje (bv pleisters, antibiotica, diarree pillen, ibuprofen) en dan overal een persoonlijk tekstje op schrijven
mini zaklampje (altijd handig als je als laatste je hostel kamer induikelt of als je ineens op een eiland zit waar de stroom van 21.00 uur tot 05.00 uur uitgaat)
reis klamboe
lonely planet/ rough guide
birckenstocks
mini zaklampje (altijd handig als je als laatste je hostel kamer induikelt of als je ineens op een eiland zit waar de stroom van 21.00 uur tot 05.00 uur uitgaat)
reis klamboe
lonely planet/ rough guide
birckenstocks
Gast- Gast
MEnsen die gaan reizen hebben vaak maar een beperkte hoeveelheid aan bagage die ze mee kunnen nemen. Dat maakt het al een stuk lastiger.
Wat hier heel erg in de smaak viel, toen ik voor 10 maanden naar het buitenland ging, was 3 enveloppen. Eentje waarop stond dat ik 'm in het vliegtuig open mocht maken, eentje waarop stond dat ik 'm open mocht maken als ik me rot voelde en eentje die ik open mocht maken op een moment dat ik heel erg blij en vrolijk was. In die drie enveloppen zaten 3 ansichtkaarten, met daarop een persoonlijke boodschap van mijn tante en neefjes. Moet zeggen dat dit, samen met een paar puzzelboekjes in het Nederlands, toch wel hetgeen was wat me het beste is bij gebleven van alle kado's die ik kreeg.
Je kunt dit natuurlijk ook met foto's doen ipv ansichtkaarten!
Wat hier heel erg in de smaak viel, toen ik voor 10 maanden naar het buitenland ging, was 3 enveloppen. Eentje waarop stond dat ik 'm in het vliegtuig open mocht maken, eentje waarop stond dat ik 'm open mocht maken als ik me rot voelde en eentje die ik open mocht maken op een moment dat ik heel erg blij en vrolijk was. In die drie enveloppen zaten 3 ansichtkaarten, met daarop een persoonlijke boodschap van mijn tante en neefjes. Moet zeggen dat dit, samen met een paar puzzelboekjes in het Nederlands, toch wel hetgeen was wat me het beste is bij gebleven van alle kado's die ik kreeg.
Je kunt dit natuurlijk ook met foto's doen ipv ansichtkaarten!
Gast- Gast
Iets wat ze heerlijk vind, alleen in Nederland te koop, bijv. lekker snoepje/koekje...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Je zou haar geld kunnen geven in de valuta van waar ze heen gaat.
Gast- Gast
Een kussensloop met een persoonlijke tekst.
Toen ik voor drie maanden naar het buitenland ging, kreeg ik van mijn vriendinnen een notitieboekje met allemaal foto's van ons, en van allemaal een persoonlijk verhaaltje. Dat vond ik ook erg leuk.
Toen ik voor drie maanden naar het buitenland ging, kreeg ik van mijn vriendinnen een notitieboekje met allemaal foto's van ons, en van allemaal een persoonlijk verhaaltje. Dat vond ik ook erg leuk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een vriendin van mij een klein fotoboekje gegeven met daarin voor elke maand een kaartje dat ze weg was. En wat foto's van ons die ik had laten afdrukken. Niet heel groot om mee te nemen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Een mooi reisdagboek(je) of een leuk leesboek, pocket of zo'n dwarsligger lijken me wel geschikte handige cadeau's voor als je geen heel persoonlijk cadeau wilt geven. Geld in de vreemde valute is ook een goed idee inderdaad!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Wat een leuke ideeen zeg!!
Sommige vind ik een beetje te persoonlijk, omdat het niet echt een goede vriendin van me is. Maar er staan zeker wat dingetjes in die ik wel kan geven. Ik vind geld in vreemde valuta ook echt leuk!
Sommige vind ik een beetje te persoonlijk, omdat het niet echt een goede vriendin van me is. Maar er staan zeker wat dingetjes in die ik wel kan geven. Ik vind geld in vreemde valuta ook echt leuk!
Gast- Gast
De leukste dingen heb ik eigenlijk zelf ook gekregen van de mensen die het dichtst bij me staan. Ik kan sowieso wel een opsomming geven van dingen die ik onthouden heb:
- Ondergoed. Iedere vriendin uit die vriendinnengroep had op elke string/boxershort een tekst geschreven en/of iets getekend.
- Een agenda die ze zelf hadden laten maken bij de Hema met allemaal foto's.
- Een agenda die helemaal vol was geplakt met foto's en vol was geschreven door een vriendin van me. Elke dag moest ik in een paar korte zinnen vertellen wat ik gedaan had. Daarna zouden we dat dan samen een keer bekijken.
- Boeken die met reizen te maken hadden. (Bijvoorbeeld een chicklit met het thema)
- Kralen voor aan mijn armband van biba (een soort pandorra)
- Véél brieven die ik open moest maken of bepaalde momenten.
- Drop
- Een leeg fotoboek --> om achteraf de foto's in te plakken
- Armband
- Reisgids van Ecuador
- Een cd met alle 'hits' van dat moment (later heb ik er ook nog één op gestuurd gekregen, héél lief)
Let vooral op gewicht. Dingen die je achteraf nog kunt gebruiken, lijken misschien saai, maar je kunt nu eenmaal niet alles meenemen.
- Ondergoed. Iedere vriendin uit die vriendinnengroep had op elke string/boxershort een tekst geschreven en/of iets getekend.
- Een agenda die ze zelf hadden laten maken bij de Hema met allemaal foto's.
- Een agenda die helemaal vol was geplakt met foto's en vol was geschreven door een vriendin van me. Elke dag moest ik in een paar korte zinnen vertellen wat ik gedaan had. Daarna zouden we dat dan samen een keer bekijken.
- Boeken die met reizen te maken hadden. (Bijvoorbeeld een chicklit met het thema)
- Kralen voor aan mijn armband van biba (een soort pandorra)
- Véél brieven die ik open moest maken of bepaalde momenten.
- Drop
- Een leeg fotoboek --> om achteraf de foto's in te plakken
- Armband
- Reisgids van Ecuador
- Een cd met alle 'hits' van dat moment (later heb ik er ook nog één op gestuurd gekregen, héél lief)
Let vooral op gewicht. Dingen die je achteraf nog kunt gebruiken, lijken misschien saai, maar je kunt nu eenmaal niet alles meenemen.
Gast- Gast
Een notitieboekje, tijdschrift voor in het vliegtuig...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Een lekkere trui die ze mee kan nemen. Ze denkt vast aan je, elke keer als ze hem aan heeft.
Ik vind het zelf ook leuk om mensen gelukspoppetjes te geven. Die zijn klein en licht en dus makkelijk mee te nemen.
Ik vind het zelf ook leuk om mensen gelukspoppetjes te geven. Die zijn klein en licht en dus makkelijk mee te nemen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een lekkere trui die ze mee kan nemen. Ze denkt vast aan je, elke keer als ze hem aan heeft.
Oh jaa!!
Een shitload aan gelukspoppetjes en andere gelukbrengende dingen heb ik ook gekregen (en allemaal meegenomen).
- gelukspoppetjes
- flesje met geluksdingen
- boeddha ding
- stenen met woorden als 'love' 'wisdom'
- een geluksboon :face: (die vind ik nog steeds fantastisch)
Dat is wel standaard, maar toch heel leuk! Ik weet nog steeds precies wat ik toen van wie heb gekregen
Gast- Gast
Trui is overigens ook een goed idee.
Ik had ook van iemand (die niet heel dicht bij me staat) een shirtje gekregen waar ze dan de naam van mijn geboorteplaats achterop had gezet en dan voorop mijn naam met nr. 1 erachter. Dat vond ik ook heel lief & leuk!
Ik had ook van iemand (die niet heel dicht bij me staat) een shirtje gekregen waar ze dan de naam van mijn geboorteplaats achterop had gezet en dan voorop mijn naam met nr. 1 erachter. Dat vond ik ook heel lief & leuk!
Gast- Gast
Wat staan er leuke dingen tussen. Ik zit met hetzelfde, ik denk dat ik voor de buitenlandse valuta ga
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeau voor iemand die op reis gaat
» Mijn zusje gaat in buitenland studeren,wat voor leuk cadeau?
» Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb?
» Mijn beste vriendin gaat 10 maanden op reis!
» Vader gaat trouwen: cadeau gezocht...
» Mijn zusje gaat in buitenland studeren,wat voor leuk cadeau?
» Iemand leuke cadeau tips voor bij wat ik al heb?
» Mijn beste vriendin gaat 10 maanden op reis!
» Vader gaat trouwen: cadeau gezocht...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: