Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
ow en dames ik heb waarschijnlijk een leuk kapsel gevonden (voor degene die gisteren meegedacht hebben)
Gast- Gast
Graag gedaan En morgen wordt het idd heerlijk weer, dat heb je goed gepland
Ik moet ook pasfoto's laten maken, moet deze maand mijn paspoort en mijn rijbewijs vernieuwen, duur grapje...
Ik moet ook pasfoto's laten maken, moet deze maand mijn paspoort en mijn rijbewijs vernieuwen, duur grapje...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
geen idee, ik krijg er niet eens eentje geplaatst
suus dat is inderdaad een duur grapje
suus dat is inderdaad een duur grapje
Gast- Gast
Je kan tickers niet bewerken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dank je wel.. Soms zijn dat gewoon even de woorden die ik moet horen.Lily schreef:thanks BimBam. hopelijk werken ze snel
Sweety, snap dat je ervan baalt. Maar het komt goed heb vandaag maar lekker een baaldag.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Af en toe ben ik het spuugzat, die onzekerheid, die angst, dat hele dag maar hangen in de hoop dat het goed gaat...
Maar o, wat ga ik dat getrappel in mijn buik missen Mijn buik is nu weer volledig uit model omdat 1 van de 2 dwars ligt en beweegt aan alle kanten, geweldig.
Snel het kleine kamertje ook maar opknappen?!
Maar o, wat ga ik dat getrappel in mijn buik missen Mijn buik is nu weer volledig uit model omdat 1 van de 2 dwars ligt en beweegt aan alle kanten, geweldig.
Gast- Gast
Zo juist een heel goed gesprek gehad met Jehovah getuiges. Ik krijg de SOG zo aangeboden aan de deur
*** en nu weer even doortypen!!! ***
*** en nu weer even doortypen!!! ***
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Suus schreef:Graag gedaan En morgen wordt het idd heerlijk weer, dat heb je goed gepland
Wow! Dat is inderdaad een duur grapje!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Af en toe ben ik het spuugzat, die onzekerheid, die angst, dat hele dag maar hangen in de hoop dat het goed gaat...
Geniet de komende weken nou nog maar van dat getrappel in je buik!!! Nu kan het nog! Ga na hun geboorte hun getrappel maar missen
Gast- Gast
Ik heb zo geen zin om vanmiddag naar zwemles te gaan
Maar dan heb je tenminste wel wat aan de stomme foto's. Anders moet je ze misschien wel twee keer laten maken (ik mik die stomme foto's meteen bij het oud papier als ik ze niet nodig heb, bang dat ze ooit tegen me zullen worden gebruikt)
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn broodjes zijn klaar, ik ga ontbijten
Fijne dag!
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
Dat is idd wel een voordeelLuthien schreef:Maar dan heb je tenminste wel wat aan de stomme foto's. Anders moet je ze misschien wel twee keer laten maken (ik mik die stomme foto's meteen bij het oud papier als ik ze niet nodig heb, bang dat ze ooit tegen me zullen worden gebruikt)
Suus- Lady Post-a-lot
Waarom niet VC?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Da's waar.Alex schreef:ProudMama schreef:Af en toe ben ik het spuugzat, die onzekerheid, die angst, dat hele dag maar hangen in de hoop dat het goed gaat...
Geniet de komende weken nou nog maar van dat getrappel in je buik!!! Nu kan het nog! Ga na hun geboorte hun getrappel maar missen
Het ene moment kan ik wel janken omdat heel die zwangerschap zo tegen valt. Eerst de angst voor TTS, dat risico wordt nu steeds kleiner en dan is het volgende er weer.
Het volgende moment voel ik me zo gelukkig met mijn 2 kindjes.
Rot hormonen ook...
Gast- Gast
Kut he, dat het zo tegenvalt. Al die verhalen over een stralende zwangerschap en dan krijg je dit. Ik weet er alles van. Ik ga die foto van mijn olifantenbenen eens opzoeken.
Gast- Gast
Omdat het er altijd zo bloedheet is en ik me kapot verveel
Bluuugh, ik verging ook altijd met de zwemlessen. En daarna 30 kinderen aansporen om aan te kleden
Gast- Gast
dat klopt ja, ach je kan dan toch nog lekker forummen en hier ligt boven het zwembad zo`n cafetaria. Gewone temperatuur maar je kan toch naar het zwembad naar de kids kijken.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Omdat het er altijd zo bloedheet is en ik me kapot verveel
Kun je je haakwerkje niet meenemen? Of een tijdschrift?
Gast- Gast
Nja, bij het zwembad van mijn zoontje is er boven een tribune en alleen daar vandaan kan je je kind zien, dus ik moet er wel zitten.
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: