Dagcafé
+19
Mida4you
May
Tullow
Sjaantje
Suus
Sweety
VeryCherry
Bimbam
Jeanette
Luthien
Lotus
Qiara
silly-one
Muppetje
Chocolate Cookie
Zwoesj
Try
Lejow
Jordana
23 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Bimbam schreef:Oh meestal hang ik het aan een kledinghangertje te drogen, dan kreukt het niet zo en hoeft het ook niet gestreken te worden, maar dat had ik nu niet gedaan en dus was het één grote kreukel. En ik had hem beloofd dat ik het wel zou strijken dus vandaar. Geen idee wat ik toen dacht, ik was vast dronken ofzo
Hij zegt trouwens altijd wel dat ie het zelf wel doet, maar uitvoeren, homaar. Dus komt het er op neer dat ik het doe (heel soms dus ).
Hehe dat klinkt een klein beetje als mijn vriend.
Ik klop kleding, als het uit de wasmachine komt, wel een minuut lang uit en dan probeer ik het kaarsrecht op het wasrek te hangen. (volgens mij is strijken sneller maar goed)
Mijn oma strijkt zelfs haar thee- en handdoeken
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
TNMN schreef:Lily schreef:ja wij strijken iets zodra we het nodig hebben dus er staan boven 4 wasmanden vol haha
Ik geef eerlijk toe, ik draag gekreukelde kledingand I don't care.
Dat doen wij dus meestal ook hoor. Ik zeg ook altijd, je hebt het een half uur aan en dan is het toch weer gekreukeld!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
TNMN schreef:Bimbam schreef:Oh meestal hang ik het aan een kledinghangertje te drogen, dan kreukt het niet zo en hoeft het ook niet gestreken te worden, maar dat had ik nu niet gedaan en dus was het één grote kreukel. En ik had hem beloofd dat ik het wel zou strijken dus vandaar. Geen idee wat ik toen dacht, ik was vast dronken ofzo
Hij zegt trouwens altijd wel dat ie het zelf wel doet, maar uitvoeren, homaar. Dus komt het er op neer dat ik het doe (heel soms dus ).
Hehe dat klinkt een klein beetje als mijn vriend.
Ik klop kleding, als het uit de wasmachine komt, wel een minuut lang uit en dan probeer ik het kaarsrecht op het wasrek te hangen. (volgens mij is strijken sneller maar goed)
Mijn oma strijkt zelfs haar thee- en handdoeken
Ik had vroeger een vriendinnetje, die haar moeder streek alles, zelfs de onderbroeken
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:TNMN schreef:Lily schreef:ja wij strijken iets zodra we het nodig hebben dus er staan boven 4 wasmanden vol haha
Ik geef eerlijk toe, ik draag gekreukelde kledingand I don't care.
Dat doen wij dus meestal ook hoor. Ik zeg ook altijd, je hebt het een half uur aan en dan is het toch weer gekreukeld!
Hehe precies
Bij ondergoed vraag ik me af: voor wie doe je het dan? De enige die jouw ondergoed ziet ben jij zelf toch? (en misschien partner, if he's lucky )
TNMN- Kletskop
Hoi!
TNMN, hoe ging je examen?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Hoi!
Goede avond!
Wat lief dat je er naar vraagt
Het ging wel OK, de eerste 10minuten heb ik echt zitten shaken en was ik elk Engels woord vergeten.. maar ik heb de vragen goed kunnen beantwoorden denk ik, dus het hangt er nu eigenlijk alleen nog van af wat ze van mijn schrijfstijl vinden, die niet geweldig is. We zullen zien. Nogmaals, lief dat je er naar vraagt, goed onthouden
Voel je je ondertussen al wat beter? Ik geloof dat het ook wat beter weer is in NL nu? Dan zit koud er in ieder geval niet meer in;)
TNMN- Kletskop
Hallo,
TNMN: Wat fijn dat je toch de woorden weer wist en dat ze door je schrijfstijl heen kijken
TNMN: Wat fijn dat je toch de woorden weer wist en dat ze door je schrijfstijl heen kijken
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Alex hoe gaat het!!
Jordana- Ratel
Hoi PM
En hoe gaat het met jou?
En hoe gaat het met jou?
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Hallo,
Danku
Hoe is het met je?
TNMN- Kletskop
TNMN schreef:Jordana schreef:Hallo,
Danku
Hoe is het met je?
Ja hier gaat het wel.
Ik heb vanmiddag een flinke babbel met mijn schoonzusje gehad en ze heeft me toch echt aan het denken gezet.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:TNMN schreef:Jordana schreef:Hallo,
Danku
Hoe is het met je?
Ja hier gaat het wel.
Ik heb vanmiddag een flinke babbel met mijn schoonzusje gehad en ze heeft me toch echt aan het denken gezet.
Wat fijn dat je kunt praten met je schoonzusje. Weet ze van de situatie af?
TNMN- Kletskop
Verveel je je trouwens al PM? (met al dat liggen/rusten bedoel ik)
TNMN- Kletskop
TNMN schreef:Jordana schreef:TNMN schreef:Jordana schreef:Hallo,
Danku
Hoe is het met je?
Ja hier gaat het wel.
Wat fijn dat je kunt praten met je schoonzusje. Weet ze van de situatie af?
Ja dat weet ze. Haar situatie is wat erger dan de onze want haar man heeft haar verlaten maar we hebben samen heel goed kunnen babbelen.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:
Ja dat weet ze. Haar situatie is wat erger dan de onze want haar man heeft haar verlaten maar we hebben samen heel goed kunnen babbelen.
Oh jeetje, wat vervelend voor haar. Fijn dat jullie samen goed kunnen praten, altijd fijn om iemand in de omgeving te hebben die jou en je vriend goed kent, dus er een juiste mening over kan geven!
@PM: hehe ja kan het me voorstellen. Kleding voor jou of de babes?
Ik heb eigenlijk ook trek in patat, maar mijn vriend is nu een rijstschotel aan het maken en dat ruikt ook heerlijk Nog 20min. wachten..
TNMN- Kletskop
ABE schreef:Hoi!!!
Hey, hoe is het in je huisje? Muur nog her-verft?
TNMN- Kletskop
TNMN schreef:ABE schreef:Hoi!!!
Hey, hoe is het in je huisje? Muur nog her-verft?
Ik ben een ongelofelijke luie donder geweest de afgelopen weken. Dus ehmz.... Nee....
Gast- Gast
TNMN schreef:Jordana schreef:
Oh jeetje, wat vervelend voor haar. Fijn dat jullie samen goed kunnen praten, altijd fijn om iemand in de omgeving te hebben die jou en je vriend goed kent, dus er een juiste mening over kan geven!
Het is inderdaad fijn dat ik er met haar over kan praten. Ze kent ons beide en ze weet hoe haar broer is maar gaf me toch advies waar ik best over na denk nou.
En ik heb zo heerlijk kunnen kroelen met mijn nichtje (haar dochter)
We gingen samen naar de kapper voor haar en ik kom daar zelf ook dus met het weggaan Ja Jordana dat staat je echt heel erg goed. En de baas oww ik wist niet dat jij een kleintje heb. Nee die heb ik ook niet is mijn nichtje nou het staat je echt goed.
Jordana- Ratel
Vooral voor de baby's. Voor mezelf gister wel 3 shirtjes besteld, maar vallen tegen.TNMN schreef:
@PM: hehe ja kan het me voorstellen. Kleding voor jou of de babes?
Ik heb eigenlijk ook trek in patat, maar mijn vriend is nu een rijstschotel aan het maken en dat ruikt ook heerlijk Nog 20min. wachten..
Wat ik nu koop is positie, geen idee watvoor maat ik na de bevalling over hou, en veel shoppen voor deze laatste 2/3 maanden is ook zonde.
O, heb wel flink pyjama's geshopt, voor het geval dat ik toch opgenomen moet worden en voor na de bevalling natuurlijk.
Nu ff wachten tot mijn vakantiegeld er is, over een week of 4, dan ff beddegoed enz. Mag ook wel iets nieuws op voor de kraamtijd!
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: