Nog een fietstopci! Iemand een cruiser?
Pagina 1 van 1
Nog een fietstopci! Iemand een cruiser?
Tell me!
Ik ben verliefd geworden op een cruiser, maar ik weet er helemaal niks van. Geen idee hoe ze fietsen, wat er nou zo anders aan iets qua fietsen etc.
Dus ik hoor het graag, positief of negatief
Ik ben verliefd geworden op een cruiser, maar ik weet er helemaal niks van. Geen idee hoe ze fietsen, wat er nou zo anders aan iets qua fietsen etc.
Dus ik hoor het graag, positief of negatief
Gast- Gast
Re: Nog een fietstopci! Iemand een cruiser?
Wij hebben een setje namelijk deze:
Johnny Loco is echt de cruiser onder de cruisers.
Johnny Loco is echt de cruiser onder de cruisers.
Gast- Gast
Cool!
In wat voor opzicht vinden jullie het anders fietsen? Is het ontspannen en lekker voor 'afstanden' (lees: max. uurtje, whaha)? Of fietst het heel zwaar?
In wat voor opzicht vinden jullie het anders fietsen? Is het ontspannen en lekker voor 'afstanden' (lees: max. uurtje, whaha)? Of fietst het heel zwaar?
Gast- Gast
Het fietst zeker heel anders en je moet ook echt kiezen voor een 3P want zonder versnellingen ben je nergens. De Johnny Loco's fietsen juist heel licht en fijn al is dat niet met alle cruisers zo. Ik kan er makkelijk een uur op fietsen, ook wel langer. Je zit alleen heel anders op deze soort fietsen, je rug zit rechter en je hebt in het begin het gevoel alsof het stuur te laag staat ook al staat tie al op het hoogste. Wij willen niet meer anders!Reva schreef:Cool!
Gast- Gast
aaaah setje fietsen! dat is voor mij en stap verwijderd van dezelfde regenjassen
maargoed de fietsen zijn heel leuk
Eeuhm ik heb een Cruiser gehad maar ik vind het hier in de stad niet handig, vond het stuur te breed waardoor ik het een soort van 'eng' vond om naast bussen/trams/auto's te rijden aangeien hier aardig wat smalle stukjes te vinden zijn zonder fietspad.
Dus als ik niet in de stad zou wonen prima
maargoed de fietsen zijn heel leuk
Eeuhm ik heb een Cruiser gehad maar ik vind het hier in de stad niet handig, vond het stuur te breed waardoor ik het een soort van 'eng' vond om naast bussen/trams/auto's te rijden aangeien hier aardig wat smalle stukjes te vinden zijn zonder fietspad.
Dus als ik niet in de stad zou wonen prima
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ja dat scheelde nogal in prijs. Ik vind het ook nogal unisex hoor.Goochempie schreef:aaaah setje fietsen! dat is voor mij en stap verwijderd van dezelfde regenjassen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: