Model in het haar (kapper)
+3
Nana
Lindsya
Dolphinne
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Model in het haar (kapper)
Morgenmiddag komt mijn schoonzusje (kapster) mijn zoontje weer knippen.
Nu ben ik wel benieuwd wat voor modellen er eigenlijk mogelijk zijn.
Kies je iets wat je elke dag met gel etc in model moet brengen of moet het het liefste meteen uit bed al goed zitten?
Waar heb je zelf voor gekozen bij je kindje? Of laat je het de kapster beslissen?
Zelf vind ik het wel leuk om een kuifje te maken. Vind dit wel stoer staan, maar zijn vader vind dat helemaal niks.
Ik wil dus het liefste iets waar wel wat gel in kan (kuifje of iets van pieken), maar dat het ook nog leuk zit zonder dat er meteen gel in moet.
Iemand misschien ideeen?
Nu ben ik wel benieuwd wat voor modellen er eigenlijk mogelijk zijn.
Kies je iets wat je elke dag met gel etc in model moet brengen of moet het het liefste meteen uit bed al goed zitten?
Waar heb je zelf voor gekozen bij je kindje? Of laat je het de kapster beslissen?
Zelf vind ik het wel leuk om een kuifje te maken. Vind dit wel stoer staan, maar zijn vader vind dat helemaal niks.
Ik wil dus het liefste iets waar wel wat gel in kan (kuifje of iets van pieken), maar dat het ook nog leuk zit zonder dat er meteen gel in moet.
Iemand misschien ideeen?
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Model in het haar (kapper)
Mijn zoontje's haar is heel slap en val vanzelf na voren. Ik liet tot verkort in stekels knippen. Nu wilde zelf graag een hannekam wat zo in is de laatste tijd, van voren tot achter in zijn nek. Ik vind het zelf heel erg leuk en stoer staan.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Bij T. heb ik het kort, en aan de bovenkant iets langer. Zo kan ik er af en te ook gel in doen en kuifje of stekels maken. Hij is pas 5 maanden, maar is nu al 3 keer geknipt (en nee ik geef hem geen pokon, haha).
Trouwens Dolphinne, ik heb je zojuist een PM gestuurd.
Trouwens Dolphinne, ik heb je zojuist een PM gestuurd.
Gast- Gast
Lastig is dat he een kapsel kiezen! Ik denk dat ik voor mijn zoontje hiervoor ga:
Het ligt natuurlijk heel erg aan het type haar wat leuk staat bij jouw kindje.
Misschien even langs een kapper gaan die ook kinderen knipt en daar even in de boeken duiken.
Misschien even langs een kapper gaan die ook kinderen knipt en daar even in de boeken duiken.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Als ik een jongetje zou hebben haha!! dan zou ik gaan voor een korte hanenkam... Mijn vriend heeft dat ook een tijd gehad en dat stond hem zoo gaaf (niet ordi! ofcourse)
Gast- Gast
Ik zal straks eens 2 foto's maken van Jens. Aan zijn haren hoef je niets te doen, het is wat langer. Maar je kunt er gel indoen en dan heeft hij een kuifje. Misschien heb ik trouwens nog wel 2 foto's, ff kijken.
Gast- Gast
Laatst aangepast door Lieskuh op wo 4 mei 2011 - 19:19; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik weet dus niet hoe ik de foto's kleiner kan maken, sorry. Maar zo zie je het verschil wel, toch?
Gast- Gast
Ik zou gewoon gaan voor iets wat altijd goed zit, ongeacht gel of geen gel. Soms zie ik kinderen lopen waarbij er heel slecht geknipt is, stukken ongelijk, of met de tondeuse en dan stukken vergeten of langer of happen. Daar zou ik zelf iets eerder op letten.
En met gel kun je vaak al een hele hoop!
En met gel kun je vaak al een hele hoop!
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
BeeGee schreef:Als ik een jongetje zou hebben haha!! dan zou ik gaan voor een korte hanenkam... Mijn vriend heeft dat ook een tijd gehad en dat stond hem zoo gaaf (niet ordi! ofcourse)
Zo is het bij mijn zoontje ook, een korte hannekam.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Zo ongeveer heeft mijn zoontje het ook, ik vind dat wat langere erg leuk staan, en hij heeft er ook echt het haar voor, als hij uit bed komt hoef je er niet eens persé met een kam door, het valt vanzelf al in model, haha!
Toevallig gisteravond weer even langs de kapper geweest, dus het is nu weer ietsje korter, maar dat mocht ook wel, het hing bijna over zn ogen.
Gast- Gast
Onze kleine freggle is er nog niet maar ik ben zelf kapster dus dat is lekker makkelijk
Maar ook met het oog op de zomer zou ik het niet te lang laten. Boven op lekker laten "inknippen" zodat het niet te braaf zit als je er geen gel/wax in doet.
Maar ook met het oog op de zomer zou ik het niet te lang laten. Boven op lekker laten "inknippen" zodat het niet te braaf zit als je er geen gel/wax in doet.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Dat langere gaat hier niet lukken, want zo lang is het hier nog niet .
Ik wil het ook weer niet te kort, juist met het oog op de zomer en het iets minder snel verbranden op de hoofdhuid als hij een keer geen petje op heeft.
Dat model van Jens vind ik wel leuk, vooral met de gel erin, alleen lijkt zijn haar wel een stukje dikker dan dat van Dean.
Ik zal vanmiddag mn schoonzusje zelf ook om advies vragen. Ze knipt natuurlijk zelf ook regelmatig kinderen (ze is kapster aan huis, dus heel vaak het hele gezin)
Ik wil het ook weer niet te kort, juist met het oog op de zomer en het iets minder snel verbranden op de hoofdhuid als hij een keer geen petje op heeft.
Dat model van Jens vind ik wel leuk, vooral met de gel erin, alleen lijkt zijn haar wel een stukje dikker dan dat van Dean.
Ik zal vanmiddag mn schoonzusje zelf ook om advies vragen. Ze knipt natuurlijk zelf ook regelmatig kinderen (ze is kapster aan huis, dus heel vaak het hele gezin)
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik vind dat korte haar van Jens erg leuk! Als ik ooit een zoontje zou hebben zou ik dit wel erg leuk vinden. Vind over het algemeen verder weinig kapsels echt leuk bij jongens.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hihi het zijn dezelfde kapsels op beide foto's. Jens heeft altijd dat langere haar gehad. Ik vind kort haar zo vreselijk gewoontjes bij jongens. Net als stekeltjes, dat heeft 9 van de 10 jongens. Bij sommige staat het best leuk, maar ik hou er persoonlijk niet zo van.Parisienne schreef:Ik vind dat korte haar van Jens erg leuk! Als ik ooit een zoontje zou hebben zou ik dit wel erg leuk vinden. Vind over het algemeen verder weinig kapsels echt leuk bij jongens.
Gast- Gast
geweldig! Zo'n haar heeft mijn zoon ook (blond en 'slap') maar het is nog niet lang genoeg om het zo te laten vallen.Nana schreef:Lastig is dat he een kapsel kiezen! Ik denk dat ik voor mijn zoontje hiervoor ga:
Gast- Gast
Storm schreef:geweldig! Zo'n haar heeft mijn zoon ook (blond en 'slap') maar het is nog niet lang genoeg om het zo te laten vallen.Nana schreef:Lastig is dat he een kapsel kiezen! Ik denk dat ik voor mijn zoontje hiervoor ga:
Volgens mij lijken onze jochies echt op elkaar Storm (zowel uiterlijk als gedrag)!
Laatst aangepast door Nana op do 5 mei 2011 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Nana- Prater
Storm schreef:Ja volgens mij ook!
Foto?
Nana- Prater
Wij hebben tot Joris zijn 1e jaar zijn haar kort gehouden, zodat er eerst wat meer volume is zou komen. Het was vooral vooraan erg kort bij zijn voorhoofd, dat groeide niet zo snel, terwijl in zijn nek vaak een matje had. Dus in zijn nek knipte ik hem geregeld. (ben ook zelf kapster) Ik knipte het haar dan overal direct op mn vingers zeg maar, dus dan is het ongeveer een cm lang overal. Niet te kort als met de tondeuse, en niet te lang.
Vanaf zijn 1e verjaardag ben ik meer de contouren gaan bijhouden en minder bovenop, waardoor eht geheel wat langer zou worden. Nu is Joris voor zijn 2e verjaardag voor het laatst geknipt, en sinds een maand of 2 vinden we het echt superleuk worden. Zijn dunne slappe haar begint spontaan te krullen nu het langer is. We gingen voor zoiets als op de foto, en als je er dan voor de afwisseling gel in doet is het echt een stoer kapsel. Maar het krult echt heel mooi, dus we doen er eigenlijk nooit iets aan. Behalve een beetje de krullen modelleren na het douchen en dan laten drogen.
Alleen als hij savonds doucht en daarna meteen naar bed gaat zit het plat waar hij ligt, dus dan kammen we eerst zijn haar plat zodat eht ook overal plat zit de volgende ochtend. Zoals op de foto. Van de krullen heb ik even geen duidelijke foto.
Vanaf zijn 1e verjaardag ben ik meer de contouren gaan bijhouden en minder bovenop, waardoor eht geheel wat langer zou worden. Nu is Joris voor zijn 2e verjaardag voor het laatst geknipt, en sinds een maand of 2 vinden we het echt superleuk worden. Zijn dunne slappe haar begint spontaan te krullen nu het langer is. We gingen voor zoiets als op de foto, en als je er dan voor de afwisseling gel in doet is het echt een stoer kapsel. Maar het krult echt heel mooi, dus we doen er eigenlijk nooit iets aan. Behalve een beetje de krullen modelleren na het douchen en dan laten drogen.
Alleen als hij savonds doucht en daarna meteen naar bed gaat zit het plat waar hij ligt, dus dan kammen we eerst zijn haar plat zodat eht ook overal plat zit de volgende ochtend. Zoals op de foto. Van de krullen heb ik even geen duidelijke foto.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» haar kleuren kapper
» Haar in model als het regent
» Haar laten groeien / kapper
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Kapper
» Haar in model als het regent
» Haar laten groeien / kapper
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Kapper
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: