Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke folders deze week?

+5
Zwoesj
Angela_1986
Kabouter
Makamba
Zwerver
9 plaatsers

Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:30

Wij hebben de laatste tijd nogal wat problemen met de bezorging van reclamefolders. Ik heb al drie keer een klacht ingediend, maar het is nog steeds niet zoals het hoort.
Deze week hebben we alleen een dun pakketje gehad met o.a. folders van de lidl en dat tijdschrift van de jumbo. Klopt dat of zijn er deze week ook folders van de hema etc. uitgekomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:32

Ik heb deze week alleen eentje van de Blokker gehad. Geen HEMA, jammer want die vind ik altijd zo leuk! Alleen inderdaad supermarktfolders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Zwerver wo 8 dec 2010 - 9:32

Ik heb alle folders gekregen die we normaal ook krijgen. Altijd standaard dinsdags. Met Hema V&D Van haren etc! kruidvat, trekplijster
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Makamba wo 8 dec 2010 - 9:33

HEMA, Bristol, Scapino, Maxwell, Mediamarkt, etc. etc. Het grootste deel van de winkels lag hier in ieder geval in de bus, want het was een stevig pakket aan reclame. Wat naar dat je er al zo vaak een melding van hebt moeten maken en nog steeds geen reclame ontvangt. Wil je het niet dan krijg je het en wil je het, krijg je het niet.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:36

Ruby Gloom schreef:HEMA, Bristol, Scapino, Maxwell, Mediamarkt, etc. etc. Het grootste deel van de winkels lag hier in ieder geval in de bus, want het was een stevig pakket aan reclame. Wat naar dat je er al zo vaak een melding van hebt moeten maken en nog steeds geen reclame ontvangt. Wil je het niet dan krijg je het en wil je het, krijg je het niet.

Ik zie net op de website van de hema dat ze wel een folder hebben die maandag is ingegaan, met allerlei kerstspullen!

Daar gaat klachtenmail nummer 4, ben het nu wel echt beu! Als ik geen folders wil, plak ik wel zo'n sticker op m'n brievenbus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:37

Echt vervelend inderdaad! Kun je niet het bedrijf dat die pakketjes samenstelt mailen? (Of doe je dat al Wink)
Wij hebben een hele tijd geen AH folders gehad. Ook klachten over ingediend, niks over gehoord.
Plotseling lag hij weer wekelijks op de mat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Makamba wo 8 dec 2010 - 9:40

Dijn82 schreef:
Ruby Gloom schreef:HEMA, Bristol, Scapino, Maxwell, Mediamarkt, etc. etc. Het grootste deel van de winkels lag hier in ieder geval in de bus, want het was een stevig pakket aan reclame. Wat naar dat je er al zo vaak een melding van hebt moeten maken en nog steeds geen reclame ontvangt. Wil je het niet dan krijg je het en wil je het, krijg je het niet.

Ik zie net op de website van de hema dat ze wel een folder hebben die maandag is ingegaan, met allerlei kerstspullen!

Daar gaat klachtenmail nummer 4, ben het nu wel echt beu! Als ik geen folders wil, plak ik wel zo'n sticker op m'n brievenbus!

Dat is toch te gek voor woorden he dat je al je 4e klacht moet gaan indienen! Ik hoop voor jou dat ze het hierna toch écht die reclame wekelijks bij je in de bus ligt. Ik had maandag alles al in de bus. Het vervelende is dat als ej het te laat ziet je de meeste aanbiedingen helaas ook nog mis loopt. Echt irritant. In de tussentijd toch maar online de folders bekijken (hoop voor je dat het niet nodig is).
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Kabouter wo 8 dec 2010 - 9:41

Chipp schreef:Echt vervelend inderdaad! Kun je niet het bedrijf dat die pakketjes samenstelt mailen? (Of doe je dat al Wink)
Wij hebben een hele tijd geen AH folders gehad. Ook klachten over ingediend, niks over gehoord.
Plotseling lag hij weer wekelijks op de mat.

Bij wie heb je hierover geklaagd?
Wij kregen eerst helemaal niet het pakket met folders en nu de afgelopen 3 weken weer wel..al zat er dan weer niks van de HEMA bij. Snap het dus niet helemaal..volgens mij zouden het dan we pakketten moeten zijn er krijgen we er maar één.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:41

Ik heb netjes de pakketjes gekregen (krijg er meestal drie in een week) twee dunne en een dikke (met o.a. Hema,blokker etc.) Irritant dat je elke keer niet alles krijgt, ik vind het altijd wel leuk om die blaadjes door te bladeren en te weten of er nog leuke koopjes/aanbiedingen zijn ergens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:51

Ik meld de klacht bij Netwerk VSP, want die doen de bezorging hier. Ik ben dus ook al wat aanbiedingen misgelopen die ik best had willen kopen. Het is niet zo'n enorme ramp, maar ze moeten hun werk gewoon goed doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:41

Ik had vandaag ook een vrij dun pakketje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Angela_1986 wo 8 dec 2010 - 10:46

Oh dat heb ik ook ooit gehad, 'n paar weken geen folders. Op 'n gegeven moment wilde ik in de auto stappen, die langs 'n heg stond geparkeerd en zag ik onder/in de heg 'n héle partij foldertjes liggen... Later bleek dus dat er overal in de heg foldertjes waren gestopt, diegene haalde 'n straat verderop z'n pakketten op, dumpte ze bij ons in de heg en tadaa, makkelijk geld verdiend! Toen heb ik ook 'n klacht ingediend.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:51

Wat heb ik niet? Ik lees ze niet, dus gooi ze altijd ongelezen, maar niet onbeken, in de papierbak.

*Trekpleister
*Kruitvat
*C1000
*AH
*Intertoys
*Gamma
*Praxis
*BC
*Phonehouse
*Baaaarrrtttt Smit!

En wat lokale krantjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Zwoesj wo 8 dec 2010 - 10:57

ik heb die van de appie wel gehad (2 stuks, 1 met heeeeeeeeeeerlijke ideetjes voor de kerst, boekje moet je vooral niet doorkijken als je honger hebt heb ik gemerkt!) maar verder was het ook bar weinig deze week. Misschien zijn de foldermensen loyaal aan de stakende post?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:00

Weet je wat ik heel gek vind?
Je hebt al zo vaak klachten ingediend en nog steeds ontvang je ze niet?

Ik heb zelf ook 3 jaar lang folders gelopen, en als ik 1 huis vergeten was werd ik meteen op gebeld en als ze vaker die klacht zouden krijgen werd ik gewoon 'ontslagen'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:01

Zwoesj schreef:ik heb die van de appie wel gehad (2 stuks, 1 met heeeeeeeeeeerlijke ideetjes voor de kerst, boekje moet je vooral niet doorkijken als je honger hebt heb ik gemerkt!) maar verder was het ook bar weinig deze week. Misschien zijn de foldermensen loyaal aan de stakende post?

Na Sinterklaas zijn er sowieso niet zoveel folders. Het meeste wat je nu in de bus vindt gaat over vuurwerk, heerlijk eten met kerst en sfeer maken met kerstbomen. Ik verbaasde me er nog over hoeveel troep ik in de deur had.... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:02

Ik had er héel erg veel! Dik pakket met HEMA, V&D etc. en los nog Blokker etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:10

Anousch schreef:Weet je wat ik heel gek vind?
Je hebt al zo vaak klachten ingediend en nog steeds ontvang je ze niet?

Ik heb zelf ook 3 jaar lang folders gelopen, en als ik 1 huis vergeten was werd ik meteen op gebeld en als ze vaker die klacht zouden krijgen werd ik gewoon 'ontslagen'

Dat vind ik ook heel slordig, maar ik blijf gewoon klachten doorsturen hoor. Misschien ben ik wel de enige die die moeite neemt, maar er moet toch een keer een lampje bij ze gaan branden?

Minella: die heb ik dus allemaal niet gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:18

Dijn82 schreef:
Anousch schreef:Weet je wat ik heel gek vind?
Je hebt al zo vaak klachten ingediend en nog steeds ontvang je ze niet?

Ik heb zelf ook 3 jaar lang folders gelopen, en als ik 1 huis vergeten was werd ik meteen op gebeld en als ze vaker die klacht zouden krijgen werd ik gewoon 'ontslagen'

Dat vind ik ook heel slordig, maar ik blijf gewoon klachten doorsturen hoor. Misschien ben ik wel de enige die die moeite neemt, maar er moet toch een keer een lampje bij ze gaan branden?

Minella: die heb ik dus allemaal niet gehad.

Nou precies!
Lekker door blijven gaan met klachten want dat kan echt niet!
Vooral niet als het weken achter elkaar gebeurd.
Ik ging dan altijd volgende dag terug om dat huis nog te doen als ik die vergeten was haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 5:32

Een klacht indienen voor iets dat je gratis en zonder aan te vragen krijgt? Zeg maar een service die je wordt aangeboden door de winkel op vrijwillige basis? Dan kun je lang wachten met die klacht volgens mij.... Cry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Arwyn do 9 dec 2010 - 5:37

mozzarella schreef:Een klacht indienen voor iets dat je gratis en zonder aan te vragen krijgt? Zeg maar een service die je wordt aangeboden door de winkel op vrijwillige basis? Dan kun je lang wachten met die klacht volgens mij.... Cry .

Nee hoor. Er worden immers jongens/meisjes betaald om jouw je folders te geven. Op het moment dat jij die niet krijgt, kun je daar gewoon een klacht over indienen.
Als dat niet zo was, kon de bezorger alle folders ook wel in de bosjes gooien. Lekker niks doen en toch betaald krijgen, dat zou een mooi baantje zijn! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Toet do 9 dec 2010 - 5:38

Nou ga ik misschien iets heel doms zeggen, maar jullie zijn met elkaar aan het vergelijken wie wat wel en niet heeft gehad.
Maar dit is toch ook verschillend per regio/stad/dorp?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  duckie do 9 dec 2010 - 5:53

ik kijk in het weekend altijd op www.reclamefolder.nl daar staan de nieuwste folders op en op maandags ofoz nog een keer want soms staan er weer nieuwe bij. wij krijgen de folders soms nog al laat en dan kunnen sommige aanbiedingen al op zijn
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:23

toetje_ schreef:Nou ga ik misschien iets heel doms zeggen, maar jullie zijn met elkaar aan het vergelijken wie wat wel en niet heeft gehad.
Maar dit is toch ook verschillend per regio/stad/dorp?

De winkels die overal zitten, krijgt iedereen, zoals de Zeeman, Wibra, HEMA. De rest scheelt wel inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  PiP do 9 dec 2010 - 7:47

Inderdaad, ik was 1 keer een blokje vergeten (zat wat afgelegen) en kreeg meteen aan het einde van de middag telefoon.
Moest het alsnog gaan bezorgen.
Wij hebben heel lang gehad dat we 1 bepaald pakket ook niet kregen of pas op woensdag/donderdagavond.
Nu krijgen we de pakketen op maandag en dinsdag alleen vorige week waren het er maar 2 en heb er nu ook nog maar 2 gehad. Wel zijn ze erg dik, misschien dat er wat is samengevoegd! Hema heb ik iig wel.
Ik vind het soms wel jammer dat ik de folders "pas" dinsdag krijg, ben namelijk op dinsdag en vrijdag vrij en vrijdag ben je meestal al te laat voor de leukste koopjes!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke folders deze week? Empty Re: Welke folders deze week?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum