Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En voor de verandering deze week...

+3
Lejow
Suus
Printje
7 plaatsers

Ga naar beneden

En voor de verandering deze week... Empty En voor de verandering deze week...

Bericht  Printje wo 27 jul 2011 - 8:02

regent het weer eens Evil or Very Mad Echt serieus ergens gaat het mis deze zomer; ik heb een trui aan, lig snachts onder een deken en zie alleen maar regen.... ik heb 6 weken vakantie maar hoop onderhand eens op mooier weer.

lekker onzinnige topic;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En voor de verandering deze week... Empty Re: En voor de verandering deze week...

Bericht  Suus wo 27 jul 2011 - 8:04

Ik vond het weer ook erg slecht de afgelopen week, maar vandaag was ik eindelijk weer eens tevreden Wink Het zonnetje scheen (en natuurlijk was ik vergeten mijn zonnebril mee te nemen in de auto, dat ben ik niet meer gewend :P ) en de temperatuur was aangenaam Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

En voor de verandering deze week... Empty Re: En voor de verandering deze week...

Bericht  Lejow wo 27 jul 2011 - 8:08

Printje schreef:regent het weer eens Evil or Very Mad Echt serieus ergens gaat het mis deze zomer; ik heb een trui aan, lig snachts onder een deken en zie alleen maar regen.... ik heb 6 weken vakantie maar hoop onderhand eens op mooier weer.

lekker onzinnige topic;)

Helemaal mee eens.. Kan me niet herrineren ooit eerder zo'n slechte zomervakantie gehad te hebben. Zie al 4 weken lang alleen maar regen.. Durf te wedden dat het bloedheet wordt tegen de tijd dat ik met mijn kids weer in het lokaal zit Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Printje wo 27 jul 2011 - 8:18

Ja precies... wanneer moet jij weer beginnen Lejow? Wij hier in het Zuiden 22 augustus en ik voel aan mijn water dat dan de zomer begint....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus wo 27 jul 2011 - 8:18

Ik hoop dat het mooie weer dan in ieder geval in Frankrijk aanwezig is, want daar ga ik dan heen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 wo 27 jul 2011 - 8:19

Hier was het vandaag prachtig weer! Ik ben vanmiddag zelfs bijna flauwgevallen op het terras omdat ik niet lekker werd van de warmte, haha! Het is hier nu ook wolkenloos.

Werd wel weer tijd hoor, wat een slechte maand was juli zeg.. Maar houd nog even vol, augustus begint zomers volgende week!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lejow wo 27 jul 2011 - 8:21

Printje schreef:Ja precies... wanneer moet jij weer beginnen Lejow? Wij hier in het Zuiden 22 augustus en ik voel aan mijn water dat dan de zomer begint....

15 augustus alweer....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Printje wo 27 jul 2011 - 8:47

Pfff Lejow das al best weer snel, maar dat wil je vast niet horen. Meestal als ik de week voor de start weer aan het rommelen ben in de klas vind ik het altijd wel weer erg leuk om te beginnen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 8:51

Ik word ook echt niet vrolijk van dit weer. Echt treurig, ik wil zon! Doe maar gewoon een hittegolf, dat is beter dan regen. Ik weet ook niet wat voor kleren ik aan moet en al helemaal niet wat ik mijn dochter aan moet trekken. Wel een maillot, geen maillot, een legging ... pffff.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 27 jul 2011 - 9:05

Het was hier vandaag niet zo regenachtig, vanmorgen wel grijs, maar vanmiddag wel redelijk zonnig. Niet echt warm, maar we hadden een verjaardag en we konden prima buiten zitten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Kaboutertje wo 27 jul 2011 - 9:06

I know Evil or Very Mad het lijkt wel herfst, heb ik soms het gevoel..
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Printje wo 27 jul 2011 - 9:16

Nou hier in Eindhoven echt geen zon/warmte te bekennen..ja zo rond een uur of 7 heel heel even maar het weer had zich vergist want nog geen half uur later kwam de regen weer met bakken uit de hemel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 9:26

Wilde onderhand mijn electrische deken die ik alleen in de herfst en winter gebruik weer gaan pakken.

Wat een kutzomer! Ben blij dat we nog op vakantie gaan sunny .

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 27 jul 2011 - 9:54

Ik lig dus echt serieus onder een deken, wel mijn zomerdekbed maar normaal hoef ik deze niet eens te gebruiken.
En ik ga dus niet op vakantie..... Cry
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fayebella wo 27 jul 2011 - 10:41

Wat ik ben ik blij dat ik in juni al vakantie heb gehad en ik krijg in september ook nog... dus voor mij hopen op een mooie nazomer.
Maar wel vervelend voor iedereen die nu vakantie heeft. Ik vind vooral de regen vervelend, kou kun je je nog op kleden.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 20:20

Lady4 schreef:Hier was het vandaag prachtig weer! Ik ben vanmiddag zelfs bijna flauwgevallen op het terras omdat ik niet lekker werd van de warmte, haha! Het is hier nu ook wolkenloos.

Werd wel weer tijd hoor, wat een slechte maand was juli zeg.. Maar houd nog even vol, augustus begint zomers volgende week!
Wat vervelend zeg. Heb je daar vaker last van?

Hier was het gisteren en is het nu wel prima weer. Maar het is wel slecht geweest zeg. Helaas hebben we dat niet zelf in de hand.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: