Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het weerbericht voor deze week ....

+7
Printje
Snoes
Caroow
Burn
VeryCherry
Kowalski
Ilovethe90s
11 plaatsers

Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Ilovethe90s di 21 mei 2013 - 3:21

Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Kowalski di 21 mei 2013 - 3:26

Haha! Het is wel zo! Het is kut en het blijft nog even kut! En nee, ik ben geen pessimist, ik ben de afgelopen dagen iets te vaak nat geregend om iedere dag weer hoop te houden op een zomerdag (zelfs lentedag!) de volgende dag!

En ja, ik kan er gelukkig nog heel hard om lachen Het weerbericht voor deze week .... 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 3:27

Wat een weer he. Bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  VeryCherry di 21 mei 2013 - 3:28

Weet je, het zal me echt de reet roesten of het regent of niet. Afgelopen weekend op de Foute Cross heeft het ook vrij veel geregend, maar zondag was het heerlijk weer Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 3:34

Ik vind regen echt niet tof. Ik vind alles best maar regen zo kut. Als ik op mijn werk aan kom zit mijn mascara op mijn kin en ben ik de hele dag koud, bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Burn di 21 mei 2013 - 3:35

Ik hoop echt dat het vanaf zaterdag/zondag beter wordt. Ik ga dan op vakantie als vrijwilliger in Nederland met bejaarden..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Kowalski di 21 mei 2013 - 3:37

Harrison schreef:Ik vind regen echt niet tof. Ik vind alles best maar regen zo kut. Als ik op mijn werk aan kom zit mijn mascara op mijn kin en ben ik de hele dag koud, bah!

Dit dus! Ik haat regen, maar ik ben er intussen zo klaar mee dat ik er melig van word. Ik spoor ook niet Het weerbericht voor deze week .... 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  VeryCherry di 21 mei 2013 - 3:37

Whahaha, ben ik dan echt de enige die het niet erg vind?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Caroow di 21 mei 2013 - 3:42

Mijn laatste week verlof en alleen maar regen :nopompom:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  VeryCherry di 21 mei 2013 - 3:47

Trouwens, soms baal ik er wel van als ik voor de zoveelste keer die dag zeiknat ben geregend hoor, maar over het algemeen boeit het me echt niet.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Snoes di 21 mei 2013 - 4:17

Ik vind er ook helemaal niets aan. Dat het niet zo warm is als normaal zou moeten deze tijd van het jaar vind ik niet zo erg, maar die regen, bah. Ik kan niet eens gaan wandelen met mijn zoontje, ik moet alles met de auto doen omdat hij anders nat wordt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 5:04

Regen is erg maar die stomme rotsneeuw maanden lang was nog veel erger. Misschien moet ik maar gaan emigreren naar een warm land zonder dat vieze weer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  M@niek di 21 mei 2013 - 5:23

Gelukkig komt mn nieuwe loungeset pas over 2 weken, laat het dan maar goed weer zijn :cheering:
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Davinia di 21 mei 2013 - 5:25

Ik baal er ook echt van! Maar ik baal er vooral van, omdat ik de zon zo nodig heb! Qua gezondheid kan ik echt het verschil merken tussen koud weer en lekker warm weer. En inmiddels is het eind mei en kan ik nog steeds nauwelijks lopen, omdat het van dat rot weer is en ik gewoon wat warmte nodig heb zodat mijn lichaam niet alle energie moet gebruiken om warm te blijven!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 6:41

Printje schreef:Regen is erg maar die stomme rotsneeuw maanden lang was nog veel erger. Misschien moet ik maar gaan emigreren naar een warm land zonder dat vieze weer.
Vandaag zeiden twee collega's -onafhankelijk van elkaar- dat we dit weekend mogelijk weer natte sneeuw krijgen. Waarschijnlijk 's nachts, maar toch. Een week later is het júni, hallo!! scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Rush di 21 mei 2013 - 6:42

Ik hoorde gisteren op de radio dat het de koudste maand mei sinds 1962 is en normaal is de gemiddelde temp. in mei 13 graden en nu 6,4 ofzo. :O

Ik ben bang voor de gas afrekening haha!Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 6:43

Ik weiger pertinent de verwarming nu aan te zetten. Ik zit nu elke avond met dikke trui onder een dekentje op de bank laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Rush di 21 mei 2013 - 6:44

De verwarming slaat sowieso aan als het onder de 15 graden zakt en dat gaat het gewoon. Dus ik heb de verwarming op 18,5. 15 graden vind ik toch wel erg koud voor in de woonkamer, zelfs onder een dekentje.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 6:46

Wij hebben hier geen cv, moeten alles met de hand aan zetten. Maar ik denk dat het hier een graadje of 17 binnen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Caroow di 21 mei 2013 - 7:08

Het is hier 23 graden, zonder de verwarming. Lang leve onze isolatie en enorme zon-vangende ramen :cheering:

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Arwyn di 21 mei 2013 - 7:11

Zonder verwarming is het hier met moeite 16,5 graad, maar de verwarming staat daar 's nachts ook op dus anders zou het misschien wel nog kouder zijn..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Kowalski di 21 mei 2013 - 7:11

Caroow schreef:Het is hier 23 graden, zonder de verwarming. Lang leve onze isolatie en enorme zon-vangende ramen Het weerbericht voor deze week .... 281626781


Vangen die zelfs zon als er geen zon is? Very Happy
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 7:18

Ik had mijn zusje wel wat zon gegund op haar trouwdag, maar helaas Het weerbericht voor deze week .... 1270000679
Ga voor H ook nog maar een legging scoren, passend bij haar bruidsmeisjesjurkje.
En een dubbele onderbroek aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Caroow di 21 mei 2013 - 7:19

Kowalski schreef:
Caroow schreef:Het is hier 23 graden, zonder de verwarming. Lang leve onze isolatie en enorme zon-vangende ramen Het weerbericht voor deze week .... 281626781


Vangen die zelfs zon als er geen zon is? Very Happy

Op 1 dagje zon teren we weer een paar dagen smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Kowalski di 21 mei 2013 - 7:21

Caroow schreef:
Kowalski schreef:
Caroow schreef:Het is hier 23 graden, zonder de verwarming. Lang leve onze isolatie en enorme zon-vangende ramen Het weerbericht voor deze week .... 281626781


Vangen die zelfs zon als er geen zon is? Very Happy

Op 1 dagje zon teren we weer een paar dagen Het weerbericht voor deze week .... 561177

Oo dat is wel echt lekker!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weerbericht voor deze week .... Empty Re: Het weerbericht voor deze week ....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum