Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
We gaan een weekje naar Alanya, in Turkije! Ik heb er echt zin in!
Hoe is het met jou?
Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Oh lekker zeg! Ben je daar al vaker geweest?
Hier gaat het gelukkig beter En met jou?
Hier gaat het gelukkig beter En met jou?
Gast- Gast
Wij hebben nieuwe voorbanden gekregen van de week. En ons zoontje heeft gezien hoe dat ging. Hij heeft het er nu nog steeds over dat ze 'de wielen kapot gingen maken'. en 'de auto is kapot'.
Gast- Gast
Ik walg van mezelf , maar verder gaat het wel. Moet nog even echt wakker worden.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ach meid! Dat is ook niet leuk. Kan wel een heel verhaal ophangen maar ik vrees dat ik vrij weinig aan je gevoel kan doen.
Sport je nog zoveel?
Sport je nog zoveel?
Gast- Gast
Nee, ik sport een stuk minder. Maar het gaat met eten nu alle kanten op. Het ene moment veel te weinig (al vind ik het dan nog teveel) en het volgende moment heb ik allemaal eetbuien. Ik maak er echt een puinhoop van.
Lotus- Ratel
Vervelend die schommelingen in je eetpatroon. Ik heb zelf ook wel eens van die eetbuien. Nou, die zijn niet erg goed voor mijn zelfbeeld. Omdat ik dan gewoon weet dat ik veel heb gegeten, voel ik me ineens moddervet, terwijl de weegschaal nog hetzelfde aan geeft.
Maar vind je het al wel vooruit gaan als je het vergelijkt met een hele poos terug? het zal nooit in 1x helemaal goed gaan. Dat gaat stapje voor stapje..
Maar vind je het al wel vooruit gaan als je het vergelijkt met een hele poos terug? het zal nooit in 1x helemaal goed gaan. Dat gaat stapje voor stapje..
Gast- Gast
Ik sport niet meer zo dwangmatig, dus dat is wel goed. Verder wisselt het heel sterk hoe het gaat. Ik kan niet goed zeggen of er vooruitgang in zit.
Lotus- Ratel
Goedemorgen!!
Brr Wat was het koud vanmorgen
Brr Wat was het koud vanmorgen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Als je niet meer zo dwangmatig sport dan is er wel vooruitgang Misschien niet met het eten, maar dat komt ook wel. Heeft ook gewoon zijn tijd nodig. 'verkeerde' gewoonten afleren en iets nieuws voor aanleren is best moeilijk
Gast- Gast
Ik schaam me er zo voor dat ik zo'n puinhoop maak van het eten. Hoop echt dat ik daar snel verandering in kan brengen.
Lotus- Ratel
Hoeveel van die eetbuien heb je dan? Elke dag, om de dag? Eet je dan echt de hele dag door, of eet je gewoon in 1x heel veel en dan niks? Kan wel begrijpen dat je er niet blij van word.
Gast- Gast
Goedemorgen meiden en ook meteen weer tot straks !!!
Ik ga nu een ontbijtje eten bij de hema met een vriendin. Voor 1 euro dat is niet mis !
En om 11:30 heb ik een belangrijke afspraak en dan kom ik vanmiddag mijn overige 30 berichten posten want vandaag ga ik voor de titel Prater !!!!!
Beeeyyyy !
Ik ga nu een ontbijtje eten bij de hema met een vriendin. Voor 1 euro dat is niet mis !
En om 11:30 heb ik een belangrijke afspraak en dan kom ik vanmiddag mijn overige 30 berichten posten want vandaag ga ik voor de titel Prater !!!!!
Beeeyyyy !
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Hoeveel van die eetbuien heb je dan? Elke dag, om de dag? Eet je dan echt de hele dag door, of eet je gewoon in 1x heel veel en dan niks? Kan wel begrijpen dat je er niet blij van word.
Soms een paar weken geen, soms 1 keer in een week, soms vaker. Er zijn dan dagen dat ik blijf eten, maar meestal is het in 1 keer veel en daarna niets meer. Bah, ik vind het zo slap van mezelf.
Lotus- Ratel
Oehh lekker Reva ga je ook wat doen vandaag ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lotus schreef:Dolcis_ schreef:Hoeveel van die eetbuien heb je dan? Elke dag, om de dag? Eet je dan echt de hele dag door, of eet je gewoon in 1x heel veel en dan niks? Kan wel begrijpen dat je er niet blij van word.
Soms een paar weken geen, soms 1 keer in een week, soms vaker. Er zijn dan dagen dat ik blijf eten, maar meestal is het in 1 keer veel en daarna niets meer. Bah, ik vind het zo slap van mezelf.
Misschien ben je op die momenten niet sterk genoeg om er een stop in te zetten. Maar dat je er wel mee bezig bent is al ontzettend sterk. Dat je ervoor open staat om te bekijken hoe je het anders kunt gaan doen.
Ik heb ook vaak perioden dat ik de hele dag door eet. Dan kan ik gewoon niet ophouden. Erg vervelend, soms wel dagen achter elkaar Dan pak ik weer een eetschema erbij, en ga ik die volgen. Dan is het even op mijn tanden bijten maar dan ga ik wel weer normaal eten.
Gast- Gast
Goodmorning!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je het anders altijd vast?Storm schreef:Ik heb mijn haren los vandaag maar het voelt heel awkward.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: