Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Reva, ik krijg kaartjes omdat men mij aardig vind. Dat weet je toch?
Ik kan me voorstellen dat de plek waar Muffin z'n kooi stond wel erg leeg is. Waar heb je de kooi gelaten?
Ik kan me voorstellen dat de plek waar Muffin z'n kooi stond wel erg leeg is. Waar heb je de kooi gelaten?
Gast- Gast
TNMN schreef:Lotus schreef:Moet je veel leren, TNMN? En moet jij nog lang werken, Suus?
Ik heb het ook even helemaal gehad. Ik heb het nog steeds koud en voel me rot.
Waarom neem je niet een warm bad/douche met lekker ruikende spulletjes en daarna misschien een dutje doen? Ik zeg ook maar wat
Ik moet veel leren ja Morgen examen! Ben al 3 weken met deze toets bezig, dus ben t ff helemaal zat
Als je al 3 weken bezig bent, kan ik me goed voorstellen dat je het zat bent. Heb je er vertrouwen in dat je het gaat halen?
Misschien ga ik straks inderdaad maar even lekker douchen. Een dutje doen klinkt ook wel fijn, maar ik kan niet slapen overdag.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:TNMN schreef:Lotus schreef:Moet je veel leren, TNMN? En moet jij nog lang werken, Suus?
Ik heb het ook even helemaal gehad. Ik heb het nog steeds koud en voel me rot.
Waarom neem je niet een warm bad/douche met lekker ruikende spulletjes en daarna misschien een dutje doen? Ik zeg ook maar wat
Ik moet veel leren ja Morgen examen! Ben al 3 weken met deze toets bezig, dus ben t ff helemaal zat
Als je al 3 weken bezig bent, kan ik me goed voorstellen dat je het zat bent. Heb je er vertrouwen in dat je het gaat halen?
Misschien ga ik straks inderdaad maar even lekker douchen. Een dutje doen klinkt ook wel fijn, maar ik kan niet slapen overdag.
Eehh ik mag hopen van wel Na 3 weken moet dat toch wel... hoop ik! Het 'probleem' is dat ik perse een 8 moet halen om naar mijn volgend school jaar door te kunnen (hiervoor altijd 7's gehaald, maar dat is niet genoeg :S) dus dat is nog best spannend.
Kan je zelfs niet slapen als je lekker warm gedouched hebt? Misschien gewoon relaxen, leuke film kijken op de bank onder een dekentje met een kopje thee doet ook wonderen
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Meiden ik wens jullie nog een fijne avond. Ik ga alvast opruimen hier en dan ga ik er zo vandoor
Bye bye
Bye bye
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Zo, ik heb weekend!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Reva, ik krijg kaartjes omdat men mij aardig vind. Dat weet je toch?
Ja, ik merk het, maar daar snap ik niks van.
Mn vader heeft de kooi gisteravond meegenomen toen hij mij naar huis bracht (na de dierenarts even bij mn ouders koffie gedronken). Brullen toen hij de deur uit liep hier met kooi en ik zei 'Gooi maar gewoon in de grijze bak bij jullie'. Drie minuten later bel ik mn moeder 'Als papa straks thuiskomt wil je dan toch Muff zn stenen voerbakje eruit halen en bewaren bij het voerbakje van Shamu (vorige ham)'. Whahahaha
Zn kooi stond op een kast (die's 1.5m hoog ofzo), maar die kast zit precies in een nis. Dus het is nogal een aanwezig muur, ook de enige muur met kleur (grijs behang met grote bloemen) in huis, de rest is allemaal wit. Dus voorlopig heb ik gewoon de woonkamerdeur open, die valt voor de nis dan
Sweety: spannend! Ik vond het echt leuk om elke week te kijken naar het aanbod van huisjes, haha. Maar toen ik opeens een brief kreeg dat ik mocht kijken dacht ik WOW dat was niet de bedoeling, of toch wel, of niet, help ik weet het niet
Gast- Gast
Hallo!!!
Wat moet je nou weer met een goudvissenemmer Reva?
Pfff zit nog op mn werk, en wil naar huis!!!! Maar kan nog niet weg
Wat moet je nou weer met een goudvissenemmer Reva?
Pfff zit nog op mn werk, en wil naar huis!!!! Maar kan nog niet weg
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Nou je kan er technisch gezien alles mee doen wat je met een gewone emmer ook doet. Alleen met een vrolijke sfeer.
Gast- Gast
Aaaah wacht zo'n vissenemmer! Ben blond he, kwartje valt wat later bij mij.
Zwoesj- Ratel
TNMN schreef:
Eehh ik mag hopen van wel Na 3 weken moet dat toch wel... hoop ik! Het 'probleem' is dat ik perse een 8 moet halen om naar mijn volgend school jaar door te kunnen (hiervoor altijd 7's gehaald, maar dat is niet genoeg :S) dus dat is nog best spannend.
Kan je zelfs niet slapen als je lekker warm gedouched hebt? Misschien gewoon relaxen, leuke film kijken op de bank onder een dekentje met een kopje thee doet ook wonderen
Nee, ik kan alleen overdag slapen als ik echt ziek ben. Maar ik ga inderdaad maar een beetje relaxen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Haha, bij mij ook!Zwoesj schreef:Aaaah wacht zo'n vissenemmer! Ben blond he, kwartje valt wat later bij mij.
Gast- Gast
Ook blond?ProudMama schreef:Haha, bij mij ook!Zwoesj schreef:Aaaah wacht zo'n vissenemmer! Ben blond he, kwartje valt wat later bij mij.
Zwoesj- Ratel
Ja...Zwoesj schreef:Ook blond?ProudMama schreef:Haha, bij mij ook!Zwoesj schreef:Aaaah wacht zo'n vissenemmer! Ben blond he, kwartje valt wat later bij mij.
Gast- Gast
Yeah! Blondes Rules!
Zwoesj- Ratel
Wie wil er een heeeeeeeeeel enge foto zien, whahahahah. Ik probeerde een goudvis na te doen met mn emmer erbij, maar mn knopje van foto maken reageerde nogal laat/vroeg/weetikhet ofzo, dus ik lijk net dood of iets in die richting.
Gast- Gast
Laat hem dan wel even staan, daar wil ik ook van genieten! maar mag nu naar huis rijden, over ong 45 minuten kan ik hem zien!
Zwoesj- Ratel
Oeh pick me pick me!Reva schreef:Wie wil er een heeeeeeeeeel enge foto zien, whahahahah. Ik probeerde een goudvis na te doen met mn emmer erbij, maar mn knopje van foto maken reageerde nogal laat/vroeg/weetikhet ofzo, dus ik lijk net dood of iets in die richting.
Gast- Gast
Aaahhh Reva wat super zielig van je hamster. Ik heb er ook 2 gehad. De 1e is toen vanzelf dood gegaan door ouderdom en bij de 2e kon ik het niet meer aanzien. Ik ben heel beschaafd naar de dierenarts gegaan en heb hem laten inslapen.....
Best wel erg als je nagaat dat de spuit 30 euro koste (bij de verdoving was hij al dood) En de hamster zelf maar 5 euro !!!!!!
Mijn oorpijn is er nog steeds zal idd wel door de hooikoorts komen want mijn neus zit ook dicht !
Best wel erg als je nagaat dat de spuit 30 euro koste (bij de verdoving was hij al dood) En de hamster zelf maar 5 euro !!!!!!
Mijn oorpijn is er nog steeds zal idd wel door de hooikoorts komen want mijn neus zit ook dicht !
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Aaahhh Reva wat super zielig van je hamster. Ik heb er ook 2 gehad. De 1e is toen vanzelf dood gegaan door ouderdom en bij de 2e kon ik het niet meer aanzien. Ik ben heel beschaafd naar de dierenarts gegaan en heb hem laten inslapen.....
Ja, hooikoorts is echt klote. Eigenlijk haat ik alle seizoenen. Van maart tot en met eind september heb ik last van hooikoorts, daarna komt stomme herfst met zn regen en daarna rotsneeuw
Het was 42.50, het laten inslapen. Veel geld idd.
Gast- Gast
Reva schreef:Nonnevot schreef:Aaahhh Reva wat super zielig van je hamster. Ik heb er ook 2 gehad. De 1e is toen vanzelf dood gegaan door ouderdom en bij de 2e kon ik het niet meer aanzien. Ik ben heel beschaafd naar de dierenarts gegaan en heb hem laten inslapen.....
Ja, hooikoorts is echt klote. Eigenlijk haat ik alle seizoenen. Van maart tot en met eind september heb ik last van hooikoorts, daarna komt stomme herfst met zn regen en daarna rotsneeuw
Het was 42.50, het laten inslapen. Veel geld idd.
waaauuuwwww 42,50 ????? jemig dat vind ik wel heel erg extreem !
Gast- Gast
Jaaaa... Reva, foto!!
Heb het ooit gehad met Chihuahua pup. Hondje kostte 750,00. Dierenartsrekening 150,00. En na 3 dagen was ie dood...
Heb het ooit gehad met Chihuahua pup. Hondje kostte 750,00. Dierenartsrekening 150,00. En na 3 dagen was ie dood...
Gast- Gast
Ja, eigenlijk is het echt te grof voor woorden.. Als je dat nou gewoon niet kunt missen, moet je je beest dan maar laten lijden??
Gast- Gast
Ja precies maar ik denk dat ze weten dat mensen dat echt niet over hun hart krijgen en dus toch hoe dan ook dat geld ervoor betalen ! Belachelijk is het soms.Reva schreef:Ja, eigenlijk is het echt te grof voor woorden.. Als je dat nou gewoon niet kunt missen, moet je je beest dan maar laten lijden??
@Pm Wat was de reden dat het hondje is overleden ?
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: