Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Anousch, ik heb geen idee, misschien kun je het even navragen bij de salarisadministratie ofzo?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Of ik zeg gewoon dat ik met de auto kom, nou ja dat is ook weer liegen doe maar niet hihi.
Gast- Gast
ik gok dat ze wel een vergelijkbare regeling voor het openbaar vervoer hebben. Lijkt me wel redelijk.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Wie krijgt hier zijn kilometers vergoed bij het werk?
Ik heb namelijk net regelement ontvangen :
Reiskosten worden vergoed vanaf 10 km volgens de kortste route van het ANWB.
maar hoe zit dit dan met de trein?
Je krijgt reiskosten als je 10 km of verder van je werk af woont.
Maakt dan verder niet uit hoe je er komt, al ga je bij wijze van elke dag lopend.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
** onzinnige vraag **
Laatst aangepast door Lavendel op wo 4 mei 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Lejow schreef:Anousch schreef:Wie krijgt hier zijn kilometers vergoed bij het werk?
Je krijgt reiskosten als je 10 km of verder van je werk af woont.
Maakt dan verder niet uit hoe je er komt, al ga je bij wijze van elke dag lopend.
whahahaha oke dan doe ik dat, nee grapje dankjewel! het is 19,4 km dus dat is mooi
Gast- Gast
Lavendel schreef:ik gok dat ze wel een vergelijkbare regeling voor het openbaar vervoer hebben. Lijkt me wel redelijk.
Lijkt mij ook! Ik krijg 95 euro per maand voor onkosten etc. Of je dat nou in benzine of je reet steekt.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Hoe is het eigenlijk met Smikkel? (of heb ik weer iets heel erg gemist?)
Die is er weg van.
Gast- Gast
Das best een stukje! Ik moet 24,9 km naar mn werk, krijg ik best aardig wat vergoeding voor.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Reva schreef:Lavendel schreef:Hoe is het eigenlijk met Smikkel? (of heb ik weer iets heel erg gemist?)
Die is er weg van.
ja dat vermoeden had ik al Nouja ik hoop dat ze het allemaal weer een beetje op de rij heeft voor zichzelf. Oeh dat klinkt fouter dan ik het bedoel. Maar jullie snappen het vast
Lavendel- Ratel
Welterusten!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Anousch schreef:Wie krijgt hier zijn kilometers vergoed bij het werk?
Zelf krijg ik vanaf mijn huis tot mijn werk vergoed. 50 km en dat is niet via de kortste route berekend, maar via de snelste route.
Het kan zijn dat ze treinkaartjes volledig vergoeden of dat je zelf een x bedrag moet bijdragen per reis. Dat geld kun je achteraf weer declareren bij de BD, omdat zij het OV juist stimuleren.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Meiden, ik ga mijn kids op bed leggen hoor!!
Als jij dan maar meegaat!!
Weltrusten!
Gast- Gast
ABE schreef:Anousch schreef:Wie krijgt hier zijn kilometers vergoed bij het werk?
Zelf krijg ik vanaf mijn huis tot mijn werk vergoed. 50 km en dat is niet via de kortste route berekend, maar via de snelste route.
Het kan zijn dat ze treinkaartjes volledig vergoeden of dat je zelf een x bedrag moet bijdragen per reis. Dat geld kun je achteraf weer declareren bij de BD, omdat zij het OV juist stimuleren.
Oke danku
Ik had ook in een ander bestand zo'n declaratie papier en daar stond bij: meer dan 15 km enkele reis : 4,00 per dag
dus ik ga daar maar vanuit.. dus dan hoef ik maar 1,60 zelf te betalen per dag
Gast- Gast
Anousch schreef:ABE schreef:Anousch schreef:Wie krijgt hier zijn kilometers vergoed bij het werk?
Oke danku
Ik had ook in een ander bestand zo'n declaratie papier en daar stond bij: meer dan 15 km enkele reis : 4,00 per dag
dus ik ga daar maar vanuit.. dus dan hoef ik maar 1,60 zelf te betalen per dag
En naar wat ik weet, kun je de 1,60 euro per dag in 2012 weer bij de BD declareren.
Gast- Gast
Over reiskosten gesproken..dit is een teken...ik zit weer achter de laptop de hele dag met als doel de reiskosten vanaf oktober te gaan declareren maar dat is zooooveel werk! Maar wel veel geld...alleen kan me er amper toe zetten....bleh
Gast- Gast
Nachtje doorhalen, Mozz
Ik VERVEEEEEEEEEEEEEEEEL me. Ondanks dat de film heel leuk is. Dat is toch stom?
Ik VERVEEEEEEEEEEEEEEEEL me. Ondanks dat de film heel leuk is. Dat is toch stom?
Gast- Gast
mozzarella schreef:Over reiskosten gesproken..dit is een teken...ik zit weer achter de laptop de hele dag met als doel de reiskosten vanaf oktober te gaan declareren maar dat is zooooveel werk! Maar wel veel geld...alleen kan me er amper toe zetten....bleh
Ow, ik zou zo graag willen dat ik mijn reiskosten vanaf oktober nog zou moeten declareren. Maar ik ben hebberig. Dus elke maand zitten de honderden euro's gewoon weer bij mijn loon. Wat zal jij een lekker spaarpotje hebben?
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: