Dagcafé
+18
Lejow
NoorA
Zininzon
Jordana
Lavendel
Luthien
Zwoesj
_Lacey_
TNMN
May
Sweety
Suus
Chocolate Cookie
TukTuk
Bimbam
Moezie
VeryCherry
Lotus
22 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
VeryCherry schreef:Haal je jezelf dan niet helemaal open Reva?
Nee hoor, ik weet niet beter Ik gebruik geen scheerschuim, dus dan voel ik goed wat ik doe
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja,Lotus schreef:Ohoh, zijn er hier speciale regels? Daar was ik niet van op de hoogte. Heb ik in mijn onwetendheid per ongeluk al een regel overtreden?
- na 1 mei zijn winterjassen, kleedjes en verwarming verboden
- na 1 juni laarzen
- met cup A mag je geen bikini bovenstukje dragen
- algeheel verbod op witte leggings
- groepjes bestaan niet, en dat ontken je met de hele groep
- als groep in ontkenningsfase neem je het altijd voor elkaar op
- het dagcafe wordt in andere topics altijd verdedigt als er commentaar komt
- als je achteruit rij met de auto ben je verplicht om alles te zien, je kan dan niks over het hoofd zien, dat is onmogelijk
- deze regels blijven domweg altijd geldig
Bedankt voor het overzicht. Ik zal proberen me eraan te houden. Geldt dat van die leggings trouwens ook voor gebroken wit?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik doe het meerdere keren per week, want ik zie geen fluit zonder bril en `s ochtends kan ik ook niet zo krom staan dat ik m`n schaamstreek kan zien..ProudMama schreef:Weet je hoe eng dat is met een scherp mesje hannesen als je niks ziet?!_Donnaa schreef:Gewoon scheren PM? Op gevoel dan maar?
Gast- Gast
Ik vat het alleen maar samen hoor!Reva schreef:
Volgens mij ga jij over 12 weken twee cabaratiers baren
Gast- Gast
Nu het over scheren gaat; weet iemand of er scheerschuim met kokosgeur bestaat?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Anousch schreef:Lotus schreef:@ Anousch, ik heb geen plannen voor vandaag. Ga jij nog iets doen?
Nee ik ook niet, ik hoop ideetjes op te doen
Hmm, dan heb je dus niets aan mijn reactie.
Lotus- Ratel
Ja, ik doe het eens in de 2 weken ongeveer.. Je moet er even voor zitten, maar dan is de bikinilijn wel mooi glad en fris.. De rest scheer ik gewoon met een mesje, maar richting de liezen pak ik de pincet, wel zo handig!Dolcis_ schreef:Oké.. Dan zal ik het eens met een pincet proberen. Want het resultaat is wel beter dan scheren.
Gast- Gast
Ga het maandag wel proberen. Schiet ik uit kan de gyn gelijk hechten._Donnaa schreef:Ja, ik doe het meerdere keren per week, want ik zie geen fluit zonder bril en `s ochtends kan ik ook niet zo krom staan dat ik m`n schaamstreek kan zien..ProudMama schreef:Weet je hoe eng dat is met een scherp mesje hannesen als je niks ziet?!_Donnaa schreef:Gewoon scheren PM? Op gevoel dan maar?
Gast- Gast
Lekker in de tuin luieren, wandelen, fietsen, winkelen, zingen, kaarten maken, kletsen, bellen, springen, hardlopen, onkruid wieden, oude mensen helpen met oversteken..Lotus schreef:Anousch schreef:Lotus schreef:@ Anousch, ik heb geen plannen voor vandaag. Ga jij nog iets doen?
Nee ik ook niet, ik hoop ideetjes op te doen
Hmm, dan heb je dus niets aan mijn reactie.
Gast- Gast
Geen idee... Zou je even na moeten vragen in dat topicLotus schreef:
Bedankt voor het overzicht. Ik zal proberen me eraan te houden. Geldt dat van die leggings trouwens ook voor gebroken wit?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Nu het over scheren gaat; weet iemand of er scheerschuim met kokosgeur bestaat?
Misschien hebben ze wel zoiets bij de Lush! Ik weet wel dat er lekker zeep is die naar kokos ruikt, ik scheer altijd met zeep of cremespoeling!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Geen idee... Zou je even na moeten vragen in dat topicLotus schreef:
Haha, ik denk dat ik dat gewoon niet doe. En als ik dan betrapt word, kan ik altijd zeggen dat ik van niets wist.
Lotus- Ratel
Met scheren komt het vaak zo snel weer terug, je blijft aan het scheren. En volgens mij komen er dan ook steeds meer haren voor terug_Donnaa schreef:Ja, ik doe het eens in de 2 weken ongeveer.. Je moet er even voor zitten, maar dan is de bikinilijn wel mooi glad en fris.. De rest scheer ik gewoon met een mesje, maar richting de liezen pak ik de pincet, wel zo handig!Dolcis_ schreef:Oké.. Dan zal ik het eens met een pincet proberen. Want het resultaat is wel beter dan scheren.
De haren zijn al wel een dikke week weg. Word het ook minder door te epileren?
Gast- Gast
Kent iemand deze?
http://www.wehkamp.nl/beauty-wellness/moederdag/scheren-epileren/philips-bodycontour-hp6317-01-ladyshave/C29_9I9_MO6_790359/?VA1=764947&VA2=550405
http://www.wehkamp.nl/beauty-wellness/moederdag/scheren-epileren/philips-bodycontour-hp6317-01-ladyshave/C29_9I9_MO6_790359/?VA1=764947&VA2=550405
Gast- Gast
Brennuss schreef:VeryCherry schreef:Nu het over scheren gaat; weet iemand of er scheerschuim met kokosgeur bestaat?
Misschien hebben ze wel zoiets bij de Lush! Ik weet wel dat er lekker zeep is die naar kokos ruikt, ik scheer altijd met zeep of cremespoeling!
Ah, dan ga ik daar weer is heen als het vakantiegeld er is.
Ik heb namelijk altijd de goedkoopste scheerschuim die er is en daar doe ik een beetje kokosgeurdouchegel doorheen omdat het zooo lekker ruikt
Haha, gewoon aantrekken waar jij je lekker in voelt hoor meis!Lotus schreef:ProudMama schreef:Geen idee... Zou je even na moeten vragen in dat topicLotus schreef:
Haha, ik denk dat ik dat gewoon niet doe. En als ik dan betrapt word, kan ik altijd zeggen dat ik van niets wist.
Gast- Gast
Het schijnt dat dat op den duur wel zo is ja, maar ik weet niet of dat zo is.. Ik merk er nog niks van in ieder geval, doe het nu zo`n klein jaar denk ik..Dolcis_ schreef:Met scheren komt het vaak zo snel weer terug, je blijft aan het scheren. En volgens mij komen er dan ook steeds meer haren voor terug_Donnaa schreef:Ja, ik doe het eens in de 2 weken ongeveer.. Je moet er even voor zitten, maar dan is de bikinilijn wel mooi glad en fris.. De rest scheer ik gewoon met een mesje, maar richting de liezen pak ik de pincet, wel zo handig!Dolcis_ schreef:Oké.. Dan zal ik het eens met een pincet proberen. Want het resultaat is wel beter dan scheren.
De haren zijn al wel een dikke week weg. Word het ook minder door te epileren?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik scheer droog, of met water onder de douche..
Ik heb dat 1x gedaan, en echt nooooit weer van m'n leven. Mijn benen waren helemaal opgezet, en het deed echt zo'n pijn. Allemaal rode bultjes, en ik kon serieus niet eens de deken verdragen.. Ik scheer nu braaf met water en zeep.
Gast- Gast
Oh, ik heb nog een beetje een gênante vraag, maar kan je alles laten harsen/waxen bij zo'n salon als je een streep striae op je schaamstreek hebt?
Zo ben er weer.. En heb me kreupel gelachen over de regels
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
VeryCherry schreef:Brennuss schreef:VeryCherry schreef:Nu het over scheren gaat; weet iemand of er scheerschuim met kokosgeur bestaat?
Ah, dan ga ik daar weer is heen als het vakantiegeld er is.
Ik heb namelijk altijd de goedkoopste scheerschuim die er is en daar doe ik een beetje kokosgeurdouchegel doorheen omdat het zooo lekker ruikt
Jaa, ik ben ook gek op kokos.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: