Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen
Ruim een jaar geleden ging ik op mezelf wonen. Ein-de-lijk kon ik de voorraadpotten kopen die ik al zo lang wilde.
Ik kon even geen beter plaatje vinden, maar jullie weten vast wel welke het zijn.
Ik van vanmiddag even in de Blokker...En nu hebben ze een heel servies!! Borden, kopjes, schotels, theepotten, saladeschalen, eierdopjes..alles wat je kan bedenken. En ik wil het allemaal!!
Maar ja, om nou mijn nog geen jaar oude servies de deur uit te doen en voor een vermogen nieuwe dingen te kopen vind ik belachelijk en mag ik dus ook niet mezelf.
Zucht...
Jullie nog dingen die je graag in huis wilt, maar niet van jezelf mag kopen omdat het of onzin is, of te duur?
Ik kon even geen beter plaatje vinden, maar jullie weten vast wel welke het zijn.
Ik van vanmiddag even in de Blokker...En nu hebben ze een heel servies!! Borden, kopjes, schotels, theepotten, saladeschalen, eierdopjes..alles wat je kan bedenken. En ik wil het allemaal!!
Maar ja, om nou mijn nog geen jaar oude servies de deur uit te doen en voor een vermogen nieuwe dingen te kopen vind ik belachelijk en mag ik dus ook niet mezelf.
Zucht...
Jullie nog dingen die je graag in huis wilt, maar niet van jezelf mag kopen omdat het of onzin is, of te duur?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen
Zo ongeveer alles van Alessi haha Ik heb al voorraadbussen, de koektrommel en een peper- en zoutstelletje. Maar daarvan heb ik maar een ding zelf gekocht. Het is echt te duur, maar ik vind het zo leuk
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Yup, de hele servies collectie van Little Diva, ik koop nu af en toe wat er bij. Maar uiteindelijk wil ik alles hebben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het wel leuk, maar eerlijk gezegd word ik nooit echt hebberig van servies. Wij hebben een servies van de Xenos, maar er zijn al best veel dingen gesneuveld.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Haha ja hier ook, onder andere het rood met witte stippen suikerpotje en het melkkannetje.Susan schreef:Ik vind het wel leuk, maar eerlijk gezegd word ik nooit echt hebberig van servies. Wij hebben een servies van de Xenos, maar er zijn al best veel dingen gesneuveld.
Gast- Gast
Storm schreef:Haha ja hier ook, onder andere het rood met witte stippen suikerpotje .
Die heb ik ook, ik vond hem zo leuk!
Verder heb ik alleen redelijk duur bestek, servies is allemaal outlet ed.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Alessi is leuk ja. Gelukkig heb ik bijna alles wat ik er van heb gekregen.
Gast- Gast
Alessi heeft/had toch ook dat vogeltjes peper- en zoutstel? Die zijn zooo schattig. Ik vind Cabanaz ook leuke dingen hebben. Ik heb er een geweldige waterkoker van. En van Pylones een broodrooster
Ik vind dat Little Diva ook wel leuke dingen hebben, CherrieLola. Ik kende het helemaal niet. Ow mensen, ik heb zò veel servies. Ik mag echt niets meer bijkopen!!!
Gast- Gast
Whahahaha daar loop k ook tegenaan, dat ik heel veel servies heb. Bordjes enzo mag ik nog wel kopen, maar ik heb niet zo veel aan tig theepotten, suikerpotjes en melkkannetjes. Helaasch
Ik ben gek op antieke borden:
Ik hoef er geen heel servies van, maar ik heb er nu een paar verschillende en dat combineert wel leuk.
Ik hoef er geen heel servies van, maar ik heb er nu een paar verschillende en dat combineert wel leuk.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» 24 kitchen
» Ik word er gek van!
» Word-document of Word 97-2003-document?
» Ik word gek.
» Hoe word je als je...
» Ik word er gek van!
» Word-document of Word 97-2003-document?
» Ik word gek.
» Hoe word je als je...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: