Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen Empty Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen

Bericht  Carra wo 8 dec 2010 - 9:06

Ruim een jaar geleden ging ik op mezelf wonen. Ein-de-lijk kon ik de voorraadpotten kopen die ik al zo lang wilde.

Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen Img48c532c6cb57f-Voorraadpotten%20per%20stuk
Ik kon even geen beter plaatje vinden, maar jullie weten vast wel welke het zijn.

Ik van vanmiddag even in de Blokker...En nu hebben ze een heel servies!! Borden, kopjes, schotels, theepotten, saladeschalen, eierdopjes..alles wat je kan bedenken. En ik wil het allemaal!!
Maar ja, om nou mijn nog geen jaar oude servies de deur uit te doen en voor een vermogen nieuwe dingen te kopen vind ik belachelijk en mag ik dus ook niet mezelf.

Zucht...

Jullie nog dingen die je graag in huis wilt, maar niet van jezelf mag kopen omdat het of onzin is, of te duur?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen Empty Re: Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen

Bericht  Catootje wo 8 dec 2010 - 9:21

Zo ongeveer alles van Alessi haha Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen 166342 Ik heb al voorraadbussen, de koektrommel en een peper- en zoutstelletje. Maar daarvan heb ik maar een ding zelf gekocht. Het is echt te duur, maar ik vind het zo leuk Very Happy
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen Empty Re: Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen

Bericht  VeryCherry wo 8 dec 2010 - 20:56

Yup, de hele servies collectie van Little Diva, ik koop nu af en toe wat er bij. Maar uiteindelijk wil ik alles hebben Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan wo 8 dec 2010 - 23:30

Ik vind het wel leuk, maar eerlijk gezegd word ik nooit echt hebberig van servies. Wij hebben een servies van de Xenos, maar er zijn al best veel dingen gesneuveld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 23:32

Susan schreef:Ik vind het wel leuk, maar eerlijk gezegd word ik nooit echt hebberig van servies. Wij hebben een servies van de Xenos, maar er zijn al best veel dingen gesneuveld.
Haha ja hier ook, onder andere het rood met witte stippen suikerpotje en het melkkannetje.

Gast
Gast

Bericht  Fayebella do 9 dec 2010 - 6:18

Storm schreef:Haha ja hier ook, onder andere het rood met witte stippen suikerpotje .

Die heb ik ook, ik vond hem zo leuk!
Verder heb ik alleen redelijk duur bestek, servies is allemaal outlet ed.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 23:17

Alessi is leuk ja. Gelukkig heb ik bijna alles wat ik er van heb gekregen.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 23:19

Alessi heeft/had toch ook dat vogeltjes peper- en zoutstel? Die zijn zooo schattig. Ik vind Cabanaz ook leuke dingen hebben. Ik heb er een geweldige waterkoker van. En van Pylones een broodrooster
Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen 259_0
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 23:45

Ik vind dat Little Diva ook wel leuke dingen hebben, CherrieLola. Ik kende het helemaal niet. Ow mensen, ik heb zò veel servies. Ik mag echt niets meer bijkopen!!!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 10 dec 2010 - 0:30

Whahahaha daar loop k ook tegenaan, dat ik heel veel servies heb. Bordjes enzo mag ik nog wel kopen, maar ik heb niet zo veel aan tig theepotten, suikerpotjes en melkkannetjes. Helaasch Sad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 13:42

Ik ben gek op antieke borden:

Ik word er zo hebberig van; Artisan Kitchen 3m0HfBhm7jVSOn7gT2UPOA==

Ik hoef er geen heel servies van, maar ik heb er nu een paar verschillende en dat combineert wel leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: