24 kitchen
+6
Dikkie Dik
Lejow
Mida4you
flower
Aziraphale
Jerry
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
24 kitchen
Wie is fan?
Ikke wel namelijk
Ikke wel namelijk
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: 24 kitchen
Wij kijken ook regelmatig, erg leuk!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Ook wij kijken regelmatig, erg leuke zender!! Mijn man is nu ook iets maken dat hij van 24 kitchen heeft.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben die zender hier niet
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jaa verslaafd Laatste tijd staat de tv eigenlijk alleen maar aan op 24Kitchen. Vind vooral Rudolph's Bakery, Bills Food, Fast/Fast/Simple, No Reservations en die Italiaanse kok leuk! Die (kook)muts die tussendoor komt, vind ik irritant, maar ik ben ook allergisch voor accenten
Gast- Gast
Bazinga schreef:Jaa verslaafd Laatste tijd staat de tv eigenlijk alleen maar aan op 24Kitchen. Vind vooral Rudolph's Bakery, Bills Food, Fast/Fast/Simple, No Reservations en die Italiaanse kok leuk! Die (kook)muts die tussendoor komt, vind ik irritant, maar ik ben ook allergisch voor accenten
+1...ze doet me denken aan een dracula met die hoektandjes...
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Leuke zender inderdaad, maar wel jammer dat er zo ontzettend veel herhalingen zijn. Als je het een paar dagen kijkt, dan heb je eigenlijk alles wel gezien.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Als je het een hele week kijkt zie je inderdaad veel herhalingen, het programma is zo geprogrammeerd dat per week de afleveringen verschillen maar ook iedere dag. dus als je een week lang iedere dag om 10:30 naar 24kitchen kijkt zie je nooit hetzelfde, kijk je het een hele dag lang dan zie je na 6 uur weer hetzelfde voorbij komen.
Ik vind het een geweldige zender en baal er dan ook vreselijk van dat wij hem thuis niet hebben!
Ik vind het een geweldige zender en baal er dan ook vreselijk van dat wij hem thuis niet hebben!
Sue- Fluisteraar
- Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11
Wij hebben laatst pastasaus gemaakt nadat we hadden gezien hoe simpel dat was!
En ik heb gister wildsaus bij de hertenbiefstuk gemaakt en apfelstrudel met vanillesaus
(ben nu ook lid van 24kitchen.nl, dan kun je héél veel recepten met filmpjes kijken:))
En ik heb gister wildsaus bij de hertenbiefstuk gemaakt en apfelstrudel met vanillesaus
(ben nu ook lid van 24kitchen.nl, dan kun je héél veel recepten met filmpjes kijken:))
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Wij kijken ook graag.
Maar er zijn twee vrouwen, als ik die zie zap ik snel door. Doen de multiculturele keuken. Tjonge wat een mutsen. 'Zit mijn mascara nog goed?'. Ja dat is heel belangrijk als je aan het koken bent!
Ik kijk graag naar Rudolph en Bill.
Maar er zijn twee vrouwen, als ik die zie zap ik snel door. Doen de multiculturele keuken. Tjonge wat een mutsen. 'Zit mijn mascara nog goed?'. Ja dat is heel belangrijk als je aan het koken bent!
Ik kijk graag naar Rudolph en Bill.
Ik vind het eigenlijk een beetje stom Ik vind Rudolph zo'n vreselijk irritante vent! En juist groot fan van Anthony Bourdain - No Reservations, maar jammer dat het nu juist op Nederlandse tv is. M'n vriend en ik keken dat en zijn dat op onze tweede date gaan kijken en hebben voor 't eerst gezoend tijdens de Venetie aflevering
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: