Hebben jullie dat ook ?
+4
Jeanette
Suus
Inge
BJA
8 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hebben jullie dat ook ?
Ik moet nog een bikinibroekje kopen trouwens! Een topje heb ik niet nodig, scheelt weer!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Maar dat doen sommige meiden in het echte leven toch ook?Jeanette schreef:Omdat het forum het niks vind, laat ik me er niet door beinvloeden. En ik merk toch wel dat een aantal meiden hier dat wel doen.
Ja, dat is ook zo. Maar ik vind het altijd zo zonde dat sommige mensen zich zo laten beinvloeden door iets en er geen eigen mening op na houden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Maar dat doen sommige meiden in het echte leven toch ook?Jeanette schreef:Omdat het forum het niks vind, laat ik me er niet door beinvloeden. En ik merk toch wel dat een aantal meiden hier dat wel doen.
Ja, dat is ook zo. Maar ik vind het altijd zo zonde dat sommige mensen zich zo laten beinvloeden door iets en er geen eigen mening op na houden.
Het is denk ik niet zo dat sommigen er geen eigen mening op nahouden, ze zijn denk ik niet zeker genoeg van zichzelf om die mening te uiten.
Ik heb dat ook heel erg gehad, het gaat nu de goede kant op, maar soms merk ik dat me me nog laat beinvloeden.
En als je er bij nadenkt is dat hartstikke stom.
Maar zie dat maar eens te veranderen zo één-twee-drie.
Gast- Gast
Die mening is er vast wel, maar die uitten ze niet.. Het is nog altijd makkelijker om met de massa mee te lopen dan je eigen pad te kiezen..Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Maar dat doen sommige meiden in het echte leven toch ook?Jeanette schreef:Omdat het forum het niks vind, laat ik me er niet door beinvloeden. En ik merk toch wel dat een aantal meiden hier dat wel doen.
Gast- Gast
Ik weet niet of dat makkelijker is Donnaa, het lijkt mij dat je jezelf vooral in de weg zit als je niet doet wat je zelf graag wilt.
"Ik had eigenlijk graag dít gewild of dát gedragen, maar ja dat durf ik niet, dus doe ik maar zus of draag ik maar zo, terwijl ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind.."
of zoiets...
Doodvermoeiend is dat, kan ik jullie uit eigen ervaring vertellen.
"Ik had eigenlijk graag dít gewild of dát gedragen, maar ja dat durf ik niet, dus doe ik maar zus of draag ik maar zo, terwijl ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind.."
of zoiets...
Gast- Gast
Haha, ik zie hier vaak witte leggings genoemd worden. Wat laat ik toch een onuitwisbare indruk achter op mensen.
Gast- Gast
Ik heb het geloof ik gemist van het witte legging verhaal, want ik draag het ook (niet zo relatief vaak) maar wel in een leuke combi hoor, maar why not?
Gast- Gast
Het topic staat in B&M. Het is erg lang, dus trek er wel voldoende tijd voor uitAnniej_S schreef:Ik heb het geloof ik gemist van het witte legging verhaal, want ik draag het ook (niet zo relatief vaak) maar wel in een leuke combi hoor, maar why not?
Gast- Gast
En hoe heet het hahaProudMama schreef:Het topic staat in B&M. Het is erg lang, dus trek er wel voldoende tijd voor uitAnniej_S schreef:Ik heb het geloof ik gemist van het witte legging verhaal, want ik draag het ook (niet zo relatief vaak) maar wel in een leuke combi hoor, maar why not?
Gast- Gast
Het is even wat frisser en...Anniej_S schreef:En hoe heet het hahaProudMama schreef:Het topic staat in B&M. Het is erg lang, dus trek er wel voldoende tijd voor uitAnniej_S schreef:Ik heb het geloof ik gemist van het witte legging verhaal, want ik draag het ook (niet zo relatief vaak) maar wel in een leuke combi hoor, maar why not?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Het is even wat frisser en...Anniej_S schreef:En hoe heet het hahaProudMama schreef:Het topic staat in B&M. Het is erg lang, dus trek er wel voldoende tijd voor uitAnniej_S schreef:Ik heb het geloof ik gemist van het witte legging verhaal, want ik draag het ook (niet zo relatief vaak) maar wel in een leuke combi hoor, maar why not?
Nou ik zoek het ff op haha
Gast- Gast
Nee, dat is een topic van CBL. Het is een topic van Guattari.Anniej_S schreef:Suus schreef:Het is even wat frisser en...Anniej_S schreef:En hoe heet het hahaProudMama schreef:Het topic staat in B&M. Het is erg lang, dus trek er wel voldoende tijd voor uitAnniej_S schreef:Ik heb het geloof ik gemist van het witte legging verhaal, want ik draag het ook (niet zo relatief vaak) maar wel in een leuke combi hoor, maar why not?
Gast- Gast
Succes met lezen Annie..... het duurt wel even voor je daar door heen bent hahhaa
Gast- Gast
Oh, sorry, verkeerd gelezen, het ging nu blijkbaar weer over een ander topic, verwarrend hoorProudMama schreef:Nee, dat is een topic van CBL. Het is een topic van Guattari.Anniej_S schreef:Suus schreef:Het is even wat frisser en...Anniej_S schreef:En hoe heet het hahaProudMama schreef:Het topic staat in B&M. Het is erg lang, dus trek er wel voldoende tijd voor uitAnniej_S schreef:Ik heb het geloof ik gemist van het witte legging verhaal, want ik draag het ook (niet zo relatief vaak) maar wel in een leuke combi hoor, maar why not?
Die van Guattari begon met iets van Brrrr, toch?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Nonnevot schreef:Succes met lezen Annie..... het duurt wel even voor je daar door heen bent hahhaa
Vond hem wel grappig hahahahahaha! Ik zit nu met een trui aan spijkerbroek en slippers...ook een lekker combi dus
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Maar dat doen sommige meiden in het echte leven toch ook?Jeanette schreef:Omdat het forum het niks vind, laat ik me er niet door beinvloeden. En ik merk toch wel dat een aantal meiden hier dat wel doen.
Het is denk ik niet zo dat sommigen er geen eigen mening op nahouden, ze zijn denk ik niet zeker genoeg van zichzelf om die mening te uiten.
Ik heb dat ook heel erg gehad, het gaat nu de goede kant op, maar soms merk ik dat me me nog laat beinvloeden.
En als je er bij nadenkt is dat hartstikke stom.
Maar zie dat maar eens te veranderen zo één-twee-drie.
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Ik snap wel dat ze een eigen mening hebben, maar vind het zo zonde dat ze dit niet durven te uitten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Anniej_S schreef:Nonnevot schreef:Succes met lezen Annie..... het duurt wel even voor je daar door heen bent hahhaa
Vond hem wel grappig hahahahahaha! Ik zit nu met een trui aan spijkerbroek en slippers...ook een lekker combi dus
OHHHHH dat is ECHT NOT DONE !!!!
CBL doe hier iets aan NU !!!!!
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Anniej_S schreef:Nonnevot schreef:Succes met lezen Annie..... het duurt wel even voor je daar door heen bent hahhaa
OHHHHH dat is ECHT NOT DONE !!!!
CBL doe hier iets aan NU !!!!!
Lat cbl de schijt krijgen haha ik trek aan wat ik aan wil trekken, al let ik er wel op of het staat of niet haha!
Gast- Gast
Haha tuurlijk!! ik doe ook aan wat ik zelf leuk vind.. Alleen vraag ik wel aan mijn vriend of het wel kan
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
loontjes-power schreef:Haha tuurlijk!! ik doe ook aan wat ik zelf leuk vind.. Alleen vraag ik wel aan mijn vriend of het wel kan
Mijn man zegt tegen alles; staat je leuk! hahaha dus daar heb ik ook weinig aan
Gast- Gast
Het is doodvermoeiend als je je inderdaad beseft dat je jezelf in de weg zit.. Het is makkelijker als je je dat niet beseft en dus gewoon maar wat doet omdat het in of hip isBreak Of Day schreef:Ik weet niet of dat makkelijker is Donnaa, het lijkt mij dat je jezelf vooral in de weg zit als je niet doet wat je zelf graag wilt.
of zoiets...
Gast- Gast
Ik heb duidelijk het witte legging debacle gemist.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Jij moet hier gewoon vaker komen, jij.TGR schreef:Ik heb duidelijk het witte legging debacle gemist.
Gast- Gast
https://yescafe.actieforum.com/t7164-heb-m-n-ogen-uitgekeken-brrrr speciaal voor tgr
Gast- Gast
Anniej_S schreef:loontjes-power schreef:Haha tuurlijk!! ik doe ook aan wat ik zelf leuk vind.. Alleen vraag ik wel aan mijn vriend of het wel kan
Mijn man zegt tegen alles; staat je leuk! hahaha dus daar heb ik ook weinig aan
Nee als die van mij iets niet leuk vind zeg die dat!! Of als ik het anders moet combineren..
Het is een ijdeltuit Maar vind het wel echt fijn!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie....
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Hebben jullie dat ook?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Hebben jullie dat ook?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: