Het is even wat frisser en men loopt alweer in winterjassen
+16
loura
Arwyn
Mermaid
Polly
Sjaantje
Lejow
minoessepoes
Atelier Madame
VeryCherry
Suus
Lotus
SuperGrover
Susan
Melis_je
Middleme
Vlinderrr
20 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het is even wat frisser en men loopt alweer in winterjassen
Mozza, ik snap simpelweg niet dat jij hier in mee gaat.. Simpel zieltje dat je bent..
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Mozza, ik snap simpelweg niet dat jij hier in mee gaat.. Simpel zieltje dat je bent..
Ga jij toch een nieuwe auto kopen!
(of niet dat is me om het even)
Gast- Gast
Het heeft hier vandaag gesneeuwd, maar omdat het al 1 mei is geweest MOEST ik wel mijn zomerjas aan en mijn sjaal thuislaten. Brrrr.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
mozzarella schreef:Ik begrijp DOMWEG niet dat mensen met dit weer een jas durven te dragen. Die mensen zijn allemaal raar en dom!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="Polly"]Het heeft hier vandaag gesneeuwd, maar omdat het al 1 mei is geweest MOEST ik wel mijn zomerjas aan en mijn sjaal thuislaten. Brrrr. [/quote]
Voor Antartica gelden andere regels.
Gast- Gast
Chipp schreef:Polly schreef:Het heeft hier vandaag gesneeuwd, maar omdat het al 1 mei is geweest MOEST ik wel mijn zomerjas aan en mijn sjaal thuislaten. Brrrr.
Ik dacht juist dat uitzonderingen uitgesloten waren?
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
[quote="Middleme"][quote="Chipp"][quote="Polly"]Het heeft hier vandaag gesneeuwd, maar omdat het al 1 mei is geweest MOEST ik wel mijn zomerjas aan en mijn sjaal thuislaten. Brrrr. [/quote]
Voor Antartica gelden andere regels.[/quote]
Ik dacht juist dat uitzonderingen uitgesloten waren?[/quote]
Nee, door de vingers zien, dat kan niet. Maar andere regels mag wel. Eigenlijk moeten deze wel van tevoren gemeld worden.
Edit; Waarom doen de quotes zo raar???
Voor Antartica gelden andere regels.[/quote]
Ik dacht juist dat uitzonderingen uitgesloten waren?[/quote]
Nee, door de vingers zien, dat kan niet. Maar andere regels mag wel. Eigenlijk moeten deze wel van tevoren gemeld worden.
Edit; Waarom doen de quotes zo raar???
Gast- Gast
Zit je in de bak?_Donnaa schreef:Trouwens, ik heb al weken geen jas meer aan.. Maar ik kom ook nooit buiten..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zit je in de bak?_Donnaa schreef:Trouwens, ik heb al weken geen jas meer aan.. Maar ik kom ook nooit buiten..
Whahahahahahah!
Gast- Gast
Dit topic is briljant. Ik ga gauw even mijn sloffen aantrekken!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Dit topic is briljant. Ik ga gauw even mijn sloffen aantrekken!
Naaper! Ik heb ze de hele dag al aan
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
ProudMama schreef:Zit je in de bak?_Donnaa schreef:Trouwens, ik heb al weken geen jas meer aan.. Maar ik kom ook nooit buiten..
Nee, maar als ik snel het centrum in moet trek ik nooit een jas aan eigenlijk.. Ik kom nooit lang buiten, zeg maar
Gast- Gast
Ik heb niet eens een zomerjas?
dus de straf is zonder jas naar buiten?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Lizardje schreef:Ik heb niet eens een zomerjas?
Yep!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik zag vanmiddag opt terras mensen zitten MET korte broek aan en gingen weg met de winterjas...
Gast- Gast
Ik heb vanmorgen gebikkeld op mijn fiets met mijn dunne zomerjasje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Nou dan ben ik heeeel raar want ik reedt gister om 23:30 vanuit mijn werk lekker met een dikke sjaal om. En koud dat het was! Ik baalde dat ik mijn handschoenen niet mee had en dan maak ik geen grapje.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Whaha, prachtig topic dit.
Maar waar is CBL gebleven?
Ze kan twee dingen doen,
1 de lol van het topic inzien en de reacties waarderen
2 heel boos reageren dat jullie haar allemaal voor schut zetten
hm... ik denk toch dat het optie 2 wordt.
Maar waar is CBL gebleven?
Ze kan twee dingen doen,
1 de lol van het topic inzien en de reacties waarderen
2 heel boos reageren dat jullie haar allemaal voor schut zetten
hm... ik denk toch dat het optie 2 wordt.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Caribbeanlover schreef:En met sjaals. Zo koud is het ook weer niet, eerder fris.
Overdreven hoor.
Ik bepaal nog altijd zelf wel wat ik aantrek EN met wat voor weer het ook is, dus niet zo overdrijven hoor!
Gast- Gast
Ik ging gisteravond vanuit mijn werk naar huis, rond 21uur, zonder jas. Had op dat moment graag een winterjas aan gehad.. brrr
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Ik ging gisteravond vanuit mijn werk naar huis, rond 21uur, zonder jas. Had op dat moment graag een winterjas aan gehad.. brrr
Nou idd, als je daar behoefte aan hebt moet je dat doen toch, is niks raars aan? Het is nl en de 1 denkt dat het zomer is, terwijl het soms echt nog wel heel koud kan aanvoelen hoor!
Gast- Gast
Zeker in de ochtend en avond is het soms gewoon echt koud.Anniej_S schreef:Inge schreef:Ik ging gisteravond vanuit mijn werk naar huis, rond 21uur, zonder jas. Had op dat moment graag een winterjas aan gehad.. brrr
Nou idd, als je daar behoefte aan hebt moet je dat doen toch, is niks raars aan? Het is nl en de 1 denkt dat het zomer is, terwijl het soms echt nog wel heel koud kan aanvoelen hoor!
Als de 1e warme dagen in NL zijn kan ik mij trouwens wel uren vermaken met mensen kijken (daar kan ik mij sowieso wel mee vermaken), de 1 op slippers en in korte broeken en de ander nog met de winterjas aan... mensen weten dan echt nog niet goed wat ze aan moeten doen. Daar heb ik zelf dan ook last van "wat moet ik aan doen"
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Zeker in de ochtend en avond is het soms gewoon echt koud.Anniej_S schreef:Inge schreef:Ik ging gisteravond vanuit mijn werk naar huis, rond 21uur, zonder jas. Had op dat moment graag een winterjas aan gehad.. brrr
Als de 1e warme dagen in NL zijn kan ik mij trouwens wel uren vermaken met mensen kijken (daar kan ik mij sowieso wel mee vermaken), de 1 op slippers en in korte broeken en de ander nog met de winterjas aan... mensen weten dan echt nog niet goed wat ze aan moeten doen. Daar heb ik zelf dan ook last van "wat moet ik aan doen"
Denk dat de meeste daar wel last van hebben! Ik bedoel, ik ben nu binnen, trui aan lange broek maar toch slippers (het is me te koud aan mn teentjes om op blote voeten telopen haha, maar dan zou ik dus voor gek worden verklaard omdat ik slippers aan heb? Waarom ik ze aan heb? Zit toevallig wel een goed voetbed in dus ja..mja daar denken de mensen dan niet aan krijg je een stempel jij bent gek met je slippers aan en een trui..sowhat? Denk ff verder voordat je dan wat zegt..DENK het dan van mij part;)
Gast- Gast
Het vroor hier vannacht, dan is het toch niet raar dat je 's ochtends een winterjas aan hebt? Waait me nu ook te hard, maar nu gaat mijn leren jack aan.
Enne het maakt mij niet echt uit als iemand nu een winterjas draagt of niet, ik doe het omdat ik erg vatbaar ben voor verkoudheid door de wind.
Enne het maakt mij niet echt uit als iemand nu een winterjas draagt of niet, ik doe het omdat ik erg vatbaar ben voor verkoudheid door de wind.
Laatst aangepast door Spetterdespat op wo 4 mei 2011 - 1:02; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Loopt een wollen jas uit?
» Hoeveel winterjassen?
» winterjassen twijfel!
» Winterjassen-topic
» hoeveel winterjassen?
» Hoeveel winterjassen?