Hoeveel winterjassen?
+22
Bruintje Beer
loesje
duckie
teletascha
Lindsya
Filoria
Happydobby
Nana
meisjesmama
Liadan
Flemy
Pandora
Darius
Coccinelle
Flip Fluitketel
Parisienne
sheila123
Annie24
Susan
Tania
PapillonRose
Flower_L
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoeveel winterjassen?
vorige winter droeg L. veelal een dik vest, omdat ik een jas niet praktisch vond voor zo'n klein hummeltje.
Nu heb ik 1 vd Prenatal met bontkraag (voor net) en 1 van V&D (Friends) voor buiten in sneeuw etc.
Vandaag pakketje van ikenmijnkind.nl ontvangen en whoepsie...nu heb ik drie jassen. Had nog een jas van Name-It besteld.
Lichtbruin jackje met scheve rits. Leuk jasje voor straks op de fiets naar KDV, ook niet te dik.
Maar eigenlijk vind ik 3 ook wel veel....hoeveel jassen heeft jullie zoon/dochter voor de winter?
Nu heb ik 1 vd Prenatal met bontkraag (voor net) en 1 van V&D (Friends) voor buiten in sneeuw etc.
Vandaag pakketje van ikenmijnkind.nl ontvangen en whoepsie...nu heb ik drie jassen. Had nog een jas van Name-It besteld.
Lichtbruin jackje met scheve rits. Leuk jasje voor straks op de fiets naar KDV, ook niet te dik.
Maar eigenlijk vind ik 3 ook wel veel....hoeveel jassen heeft jullie zoon/dochter voor de winter?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Hoeveel winterjassen?
Twee. Eentje had ik zelf al gekocht en vorige week een hele leuke jas van mijn moeder voor haar gekregen. Daarnaast heb ik ook nog net als vorige winter zo'n berenvest (kostte me nog aardig wat moeite om die groter dan maat 68 te vinden ergens).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
onze dochter heeft 1 winterjas.
Mijn man en ik hebben ook allebei één winterjas.
Gast- Gast
Ik heb er 1 gekocht voor J. Dat vind ik ook genoeg.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ezra heeft nog geen nieuwe jas van dit jaar, wel een jas van vorig jaar dat waarschijnlijk nog past, en een nieuw, heel dik vest voor het najaar. Ik denk dat hij er in de loop van de winter nog wel een jas bij krijgt.
Yrsa heeft twee nieuwe jassen, een ski-jack en een manteltje. En nog wat jassen die van een nichtje zijn geweest.
Yrsa heeft twee nieuwe jassen, een ski-jack en een manteltje. En nog wat jassen die van een nichtje zijn geweest.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben nu 1 jas in maat 74 hangen, maar ik wil nog een jas in maat 80. De kleding die hij nu aanheeft is inmiddels al 74, dus hij gaat het waarschijnlijk niet redden tot het einde van de winter in maat 74. Hij heeft nu zijn zomerjas nog aan en we hebben nog een jasje voor als het te koud is voor zijn zomerjas, maar te 'warm' voor zijn winterjas.
Al zag ik vanmiddag al een kindje met een winterjas inc. bontkraag Wat zal dat kindje het koud hebben als het buiten rond het vriespunt is en hij heeft dan nog diezelfde jas aan.
Al zag ik vanmiddag al een kindje met een winterjas inc. bontkraag Wat zal dat kindje het koud hebben als het buiten rond het vriespunt is en hij heeft dan nog diezelfde jas aan.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
WIj hebben voor onze jongste 1 jasje en voor onze oudste hebben we nog haar jasje van vorig jaar die ze waarschijnlijk nog wel past en ik heb daarnaast nog een nieuwe gekocht in een maatje groter.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Annie24 schreef:Wij hebben nu 1 jas in maat 74 hangen, maar ik wil nog een jas in maat 80. De kleding die hij nu aanheeft is inmiddels al 74, dus hij gaat het waarschijnlijk niet redden tot het einde van de winter in maat 74. Hij heeft nu zijn zomerjas nog aan en we hebben nog een jasje voor als het te koud is voor zijn zomerjas, maar te 'warm' voor zijn winterjas.
L. draagt nu veelal vestjes met capuchon. Vind een bontkraag nu ook nog geen gezicht eerlijk gezegd. Evenals uggs bij volwassenen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik moet voor N. nog op zoek naar een leuke, 'nette' winterjas. Daarnaast heeft N. nog drie winterjassen van een achternichtje van mij. Ik hoef er zelf dus maar eentje te kopen.. of ik me daar ook aan houd is een tweede
Laatst aangepast door Parisienne op za 17 sep 2011 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben van plan om 2 winterjassen aan te schaffen. Een sportief jasje en een jasje voor de 'net'. Een 'nette'jas heb ik al van mijn moeder gekregen en wil zelf nog naar een sportieve kijken, maar heb nog geen leuke gezien.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hier heeft ze 1 winterjas.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Rejoy. schreef:onze dochter heeft 1 winterjas.
Wij ook. En laurens heeft nog een skipak.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Rejoy. schreef:onze dochter heeft 1 winterjas.
Wij ook. En laurens heeft nog een skipak.
Een poosje terug heb ik een winterjas voor F. gekocht, ik denk dat ik het daar ook bij laat of ik moet nog ergens tegen aan lopen. Ik krijg ook vaak kleding van mijn zus of een vriendin, misschien zit daar nog een winterjas bij maar daar ga ik eerst niet van uit.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb voor de jongste 2 jassen; een nieuwe en eentje van de oudste die nog mooi is.
Voor de oudste 1 dikke winterjas en 1 wat dunnere 'herfstjas' zeg maar.
Voor de oudste 1 dikke winterjas en 1 wat dunnere 'herfstjas' zeg maar.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Yara heeft voor komende winter nu 1 jas en er komt er nog 1 bij (ik heb vorig jaar regelmatig haar jas moeten wassen dus dan kan ik daarmee in ieder geval wisselen).
Van vorig jaar past er trouwens ook nog 1 jas dus misschien komt er wel geen bij...
Van vorig jaar past er trouwens ook nog 1 jas dus misschien komt er wel geen bij...
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb 1 "herfstjas" voor nu zeg maar.
Een winterjas van noppies, en misschien dat ik nog een goedkopere (van H&M of iets) erbij haal voor als de ander in de was zit ofzo.
Een winterjas van noppies, en misschien dat ik nog een goedkopere (van H&M of iets) erbij haal voor als de ander in de was zit ofzo.
Gast- Gast
Wij hebben allemaal 2 jassen en de meiden hebben daarnaast nog hun skipak.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ze hebben allebei twee jassen. Mijn zoontje een nette jas en een speeljas. Mijn dochtertje in twee verschillende maten omdat ze nog zo hard groeit.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
1 maar ik weet niet of hij er de hele winter in past.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
S. heeft nu 2 winterjassen die ze nog past van vorig jaar, waarschijnlijk koop ik er nog eentje bij. M. heeft nu 1 winterjasje, 2 weken geleden gekocht bij de Zara. Voor haar heb ik nog 1 jas nodig, en een dik gebreid vestje.
Gast- Gast
We hebben meestal 1 leuke jas en 1 goede regenjas (met capuchon enzo). Die regenjas doen we dan alleen aan als het echt slecht weer is.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Mijn zoontje heeft er nog twee van vorig jaar en ik heb er één bij gekocht. Eentje van vorig jaar gebruik ik al die buiten gaat spelen en dan heeft die er twee kan die af en toe verwisselen. Als het echt koud wordt wil ik nog wel skipak erbij kopen.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ze heeft tot nu toe alleen een dik vest.
Maar ik heb wel nog een jasje wat ik gekregen heb van een nichtje.
Maar ik heb wel nog een jasje wat ik gekregen heb van een nichtje.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: