Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben in ieder geval al stap in de goede richting
Heb altijd gezegd: eerst werk, (nou daar ga ik volgende week mee beginnen), dan een huis (zijn rond aan het kijken) en dan nog even sparen en dan een kindje... nog maar paar stappen verwijderd dus
Heb altijd gezegd: eerst werk, (nou daar ga ik volgende week mee beginnen), dan een huis (zijn rond aan het kijken) en dan nog even sparen en dan een kindje... nog maar paar stappen verwijderd dus
Gast- Gast
Ik worstel nog heel erg met eten en contact maken en ruimte innemen en mijn zelfbeeld. Met dingen die ik moet van mezelf en dingen die ik niet mag van mezelf. En ik voel me gewoon rot en heb nergens zin in. Maar gelukkig zijn er wel momenten dat ik me wat beter voel.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Zo ik kom ook weer eventjes binnen vallen.
En ja ik zou het liefst ook nu een kind willen!!
Maar moet helaas ook nog even wachten
En ja ik zou het liefst ook nu een kind willen!!
Maar moet helaas ook nog even wachten
Gast- Gast
Ik pas voor de kindjes
Ik ben serieus nu al 10 minuten aan het kijken waar de cartridge moet.. Ik kan t gewoon niet vinden!
Ik ben serieus nu al 10 minuten aan het kijken waar de cartridge moet.. Ik kan t gewoon niet vinden!
Gast- Gast
Ik was met pauze Anousch..
Maarre, ik vroeg me af of je de zanger Neil Hendriks kent.. Jij bent toch wel van de Nederlandstalige zangers?
Maarre, ik vroeg me af of je de zanger Neil Hendriks kent.. Jij bent toch wel van de Nederlandstalige zangers?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik pas voor de kindjes
Zit er niet nog een klepje, daar waar het papier uit komt?
Hier moet ik dat scangedeelte optillen als ik erbij wil
Gast- Gast
Hahaha oke, welkom terug lekker gegeten?
Ja die deed mee aan idols toen toch? die wel vaker terugkwam, met zn vader die onderhand ook beroemd is?
Ja die deed mee aan idols toen toch? die wel vaker terugkwam, met zn vader die onderhand ook beroemd is?
Gast- Gast
mijn lichaam vraagt ook om een baby Maar dat zal er de komende jaren ook niet inzitten...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Alex schreef:Oooh, die afschuwelijke Neil. Wat een bal is die vader van hem, zeg.
Zo kan je het ook brengen
Ik dacht het wel maar dacht laat ik het maar aardiger zeggen hihi
Gast- Gast
Ik ga zo lekker een citroenkwarktaart maken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Die zag ik op de reclame! Laat me even weten of die lekker is, want dan ga ik ook even!VeryCherry schreef:Ik ga zo lekker een citroenkwarktaart maken
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik ga zo lekker een citroenkwarktaart maken
Oe die lijkt ons ook lekker!
Bedenk me net dat ik dus die smaak mee zou nemen i.p.v. bosvruchten (die is ook al nieuw volgens mij)
Gast- Gast
Patriesje schreef:Brennuss schreef:Ik pas voor de kindjes
Zit er niet nog een klepje, daar waar het papier uit komt?
Hier moet ik dat scangedeelte optillen als ik erbij wil
Ik heb het gevonden haha! Ik had de printer uit gedaan, uit veiligheid, maar hij moet dus aan. Anders verstopt ie de cartridge-houder. Toen ik hem aan deed kwamen ze tevoorschijn!
Gast- Gast
Met of zonder pakjes?
Gast- Gast
Brennuss schreef:
Ik heb het gevonden haha! Ik had de printer uit gedaan, uit veiligheid, maar hij moet dus aan. Anders verstopt ie de cartridge-houder. Toen ik hem aan deed kwamen ze tevoorschijn!
Dat zou ook typisch iets voor mij wezen
Gast- Gast
Ik heb geeeeeeeeeen idee..Anousch schreef:Hahaha oke, welkom terug lekker gegeten?
Oh jij bedoeld die blonde zeikstengel zeker? Nee die niet..
Hij heeft met het nichtje van m`n ex en ik kom er pas zonet achter dat hij een soort van bekend is..
Gast- Gast
Uit een pakje, en als die bevalt ga ik ook een keer een 'echte' maken
Zal laten weten of het wat is
Zal laten weten of het wat is
Bosvruchten is volgens mij nog ouder dan dat ik benPatriesje schreef:VeryCherry schreef:Ik ga zo lekker een citroenkwarktaart maken
Bedenk me net dat ik dus die smaak mee zou nemen i.p.v. bosvruchten (die is ook al nieuw volgens mij)
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Bosvruchten is volgens mij nog ouder dan dat ik benPatriesje schreef:VeryCherry schreef:Ik ga zo lekker een citroenkwarktaart maken
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lekker!
Ik ga voor mijn verjaardag (voor zaterdag als ik het vier) een aardbeienkwarktaart maken en sachertorte. Hmmmmm! En Lejow maakt een Piptaart
Gast- Gast
M´n vriend belde me vanochtend op om te vragen of ik de gevelmensen ook koffie ofzo geef..
Dus ik, euhm nee maak af en toe wel een een praatje met ze maar verder niet hoezo?
Bleek dat ze vanochtend stroom nodig hadden en m´n vriend was nog thuis.
Ging hij aan m´n vriend vragen of z´n vrouwtje er niet was.
Whaha
Dus ik, euhm nee maak af en toe wel een een praatje met ze maar verder niet hoezo?
Bleek dat ze vanochtend stroom nodig hadden en m´n vriend was nog thuis.
Ging hij aan m´n vriend vragen of z´n vrouwtje er niet was.
Whaha
Gast- Gast
Ik ga je kaartje zo op de bus doen Lexie, weet niet of er morgen post wordt bezorgd, maar dan heb je hem op tijd
_Donnaa schreef:Bosvruchten is volgens mij nog ouder dan dat ik benPatriesje schreef:VeryCherry schreef:Ik ga zo lekker een citroenkwarktaart maken
Ik heb altijd aardbeien..
Maar nu viel bosvruchten me in 1 keer op.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: