Dagcafé
+18
Merai
Susan
Luthien
TNMN
Lejow
Lotus
Oasis
Kabouter
Spring
VeryCherry
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Sjaantje
Caroow
Moezie
Suus
Mida4you
22 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Man waar ik 6 jaar mee getrouwd ben, dus valt wel onder 'zeer goede kennis' van meAlex schreef:ProudMama schreef:Ik weet iemand die goed is in het verbouwen van badkamers, helaas heb ik m eerst nog even nodig
Hahahahaha, wiewiewie? Familie van je of een kennis ofzo?
Gast- Gast
Oeh, mogen wij hem tzt ook lenen PM?
Ik heb wat portugal foto's in de foto topic gezet!
Ik heb wat portugal foto's in de foto topic gezet!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Man waar ik 6 jaar mee getrouwd ben, dus valt wel onder 'zeer goede kennis' van meAlex schreef:ProudMama schreef:Ik weet iemand die goed is in het verbouwen van badkamers, helaas heb ik m eerst nog even nodig
Hahahahaha, wiewiewie? Familie van je of een kennis ofzo?
Mwah, ja dat is wel een goede bekende inderdaad.
Gast- Gast
Mijn vriend is timmerman dus ook handig met van alles, voor t geval jullie nog wat nodig hebben
Gast- Gast
Mijn vriend kan nog geen ikea-kast in elkaar zetten, maar kookt wel heerlijk
Goedenavond trouwens..
Goedenavond trouwens..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Alsof Purple het gaat zeggen als je het voor de duizendste keer vraagt... Ik verveel me rot, dat ken ik helemaal niet...
Gast- Gast
Die van mij officieel ook, maar doet ook loodgieterswerk, electra, stucen, tegelen, spachtelputz, keukens zetten enz...Anousch schreef:Mijn vriend is timmerman dus ook handig met van alles, voor t geval jullie nog wat nodig hebben
Gast- Gast
Ik kom jullie alleen nog even welterusten wensen... nadat nichtje om 1815 is opgehaald, ben ik boodschappen gaan doen, heb soep gemaakt en gegeten en afgewassen en nu ben ik dood- en doodmoe. Stik ook van de pijn, hoewel ik dat niet graag toegeef maar ik doe het toch maar een keer. Dus ik duik lekker met een stevige pijnstiller mijn bed in.
Morgen komt nichtje weer en een van mijn vriendinnen komt ook langs, ze weet dat het even niet super met me gaat dus ze zou me wel even helpen met nichtje (ze werkt zelf ook in de kinderopvang).
Dus meiden: ik wens jullie een fijne avond en slaap lekker alvast.
Oh en Lexie, ga maar alvast je tentje opzetten bij je brievenbus
Morgen komt nichtje weer en een van mijn vriendinnen komt ook langs, ze weet dat het even niet super met me gaat dus ze zou me wel even helpen met nichtje (ze werkt zelf ook in de kinderopvang).
Dus meiden: ik wens jullie een fijne avond en slaap lekker alvast.
Oh en Lexie, ga maar alvast je tentje opzetten bij je brievenbus
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik leef met je meeZusje van Bert schreef:Alsof Purple het gaat zeggen als je het voor de duizendste keer vraagt... Ik verveel me rot, dat ken ik helemaal niet...
Gast- Gast
Ah wat vervelend dat het zo slecht is afgewerkt door die neef! Wij hebben het door een collega van mijn vriend laten doen (en zelf meegeholpen waar het kon) waarvan we weten dat 'ie altijd heel secuur werkt. Het nadeel van dit soort klussen door kennissen/vrienden/collega's laten doen, is dat je die persoon er niet echt op kunt aanspreken als de kwaliteit tegenvalt. Bij een aannemer moet 't gewoon goed zijn en zo niet, dan komen ze 't maar herstellen. Je betaalt er ook voor.
Hoe groot is jullie badkamer Alex? Die van ons was ook maar 2 bij 2,5 ofzo. Er zat eerst een bad in en dan moest je in bad staan om te douchen en wij hebben er nu voor gekozen helemaal geen bad te nemen en op die plek een ruime inloopdouche te maken. Ik vind 't heerlijk en zal dat bad echt niet missen!
Hoe groot is jullie badkamer Alex? Die van ons was ook maar 2 bij 2,5 ofzo. Er zat eerst een bad in en dan moest je in bad staan om te douchen en wij hebben er nu voor gekozen helemaal geen bad te nemen en op die plek een ruime inloopdouche te maken. Ik vind 't heerlijk en zal dat bad echt niet missen!
Gast- Gast
Jordana, Alex en Lejow; Bedankt dat jullie me niet zwak vinden! Ik voel(de) me er best rot om..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik kan ook heel goed van alles in elkaar zetten, hij mag voor de lekkere hapjes bij de koffie of borrel na het klussen zorgen
Ik heb net uitgevonden dat ik met ons koffieapparaat ook chocolademelk kan op-schuimen. Te lekker!
Ik heb net uitgevonden dat ik met ons koffieapparaat ook chocolademelk kan op-schuimen. Te lekker!
Caroow- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Die van mij officieel ook, maar doet ook loodgieterswerk, electra, stucen, tegelen, spachtelputz, keukens zetten enz...Anousch schreef:Mijn vriend is timmerman dus ook handig met van alles, voor t geval jullie nog wat nodig hebben
handig he, zulke mannen!
Werktie bij bedrijf in D. of niet?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ah wat vervelend dat het zo slecht is afgewerkt door die neef! Wij hebben het door een collega van mijn vriend laten doen (en zelf meegeholpen waar het kon) waarvan we weten dat 'ie altijd heel secuur werkt. Het nadeel van dit soort klussen door kennissen/vrienden/collega's laten doen, is dat je die persoon er niet echt op kunt aanspreken als de kwaliteit tegenvalt. Bij een aannemer moet 't gewoon goed zijn en zo niet, dan komen ze 't maar herstellen. Je betaalt er ook voor.
Dat is waar, maar ik vind een aannemer way too expensive. Mijn neef heeft het voor niks gedaan en nu moet het dus opnieuw. Mijn zwager is super secuur, ik heb zijn huis gezien, die rust niet voordat het naar zijn zin is, dus daar heb ik alle vertrouwen in.
Vergeet-me-nietje schreef:Hoe groot is jullie badkamer Alex? Die van ons was ook maar 2 bij 2,5 ofzo. Er zat eerst een bad in en dan moest je in bad staan om te douchen en wij hebben er nu voor gekozen helemaal geen bad te nemen en op die plek een ruime inloopdouche te maken. Ik vind 't heerlijk en zal dat bad echt niet missen!
Onze badkamer is 1.35 bij 1.80 ofzo. Nog kleiner dan die van jullie, haha. Er past een douchehoek in en een wastafelmeubel. Onze fout was om een vierkante douchecabine te nemen, dat neemt echt teveel plek in. Maar die gaat er hoe dan ook uit en dan nemen we een halfronde, dat scheelt echt ontzettend veel!
Gast- Gast
Ohhh wat handig PM...
Als we in de toekomst de badkamer of keuken willen verbouwen, kunnen we hem dan voor een zacht prijsje inhuren?
Als we in de toekomst de badkamer of keuken willen verbouwen, kunnen we hem dan voor een zacht prijsje inhuren?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik wil graag nog even een ergernis van mij afschrijven..
Normaal heb ik altijd broek maat 34 of 36. Op het werk heb ik 34 aan. Ik ben nu ziek en daardoor is mijn buik enorm opgezwollen en heb ik een maat 38 aan, 2 maten groter dan normaal dus. En ik voel me zo enorm vreselijk mega ellendig daardoor! Iedereen zegt dat ik me aanstel, dat 38 ook nog een goede maat is enz.. Maar ik vind het zo vervelend! Het liefst zou ik in bed blijven zodat niemand het ziet, maar niemand begrijpt dat.
Dat moest ik even kwijt
Normaal heb ik altijd broek maat 34 of 36. Op het werk heb ik 34 aan. Ik ben nu ziek en daardoor is mijn buik enorm opgezwollen en heb ik een maat 38 aan, 2 maten groter dan normaal dus. En ik voel me zo enorm vreselijk mega ellendig daardoor! Iedereen zegt dat ik me aanstel, dat 38 ook nog een goede maat is enz.. Maar ik vind het zo vervelend! Het liefst zou ik in bed blijven zodat niemand het ziet, maar niemand begrijpt dat.
Dat moest ik even kwijt
Caroow- Lady Post-a-lot
Om eerlijk te zijn begrijp ik dat ook niet.Caroow schreef: Het liefst zou ik in bed blijven zodat niemand het ziet, maar niemand begrijpt dat.
Gast- Gast
Ik begrijp je heel goed, Caroow (maar volgens mij ben ik niet echt een goede maatstaaf).
Gast- Gast
Ik voel me gewoon zo lelijk! Het klinkt zo echt overdreven, maar ik vind het echt heel erg.
Caroow- Lady Post-a-lot
Hmm ik heb net alle onuitgepakte dozen uit de woonkamer eens naar een kamer gebracht die we op dit moment verder nog niet gebruiken en nu is de woonkamer maar kaal en leeg :S Wist ik van tevoren al wel en op zich is dit toch al veel beter zo, want die dozenbende maakte de kamer heel erg druk en onopgeruimd, maar dit lege is ook wel weer saai, haha. En toch zal het voorlopig even zo blijven, want we hebben nog geen eettafel met stoelen, maar we hebben ook even niet het geld om te kopen wat we willen, dus laten we het voorlopig eventjes achterwege.
Gast- Gast
Ja dat is ook zo en dat was voor ons ook de reden dat we iemand in onze omgeving hebben gezocht om te helpen. Maar jullie nieuwe badkamer gaat vast goed komen dan!Alex schreef:
Dat is waar, maar ik vind een aannemer way too expensive. Mijn neef heeft het voor niks gedaan en nu moet het dus opnieuw. Mijn zwager is super secuur, ik heb zijn huis gezien, die rust niet voordat het naar zijn zin is, dus daar heb ik alle vertrouwen in.
Wow dat is wel écht heel klein inderdaad. Maar met die halfronde douchebak gaat dat ook meteen heel veel schelen in ruimteAlex schreef:
Onze badkamer is 1.35 bij 1.80 ofzo. Nog kleiner dan die van jullie, haha. Er past een douchehoek in en een wastafelmeubel. Onze fout was om een vierkante douchecabine te nemen, dat neemt echt teveel plek in. Maar die gaat er hoe dan ook uit en dan nemen we een halfronde, dat scheelt echt ontzettend veel!
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: