Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zenuwen

+9
Parisienne
mzcharlotte
Silva
Polly
Ella
BJA
Mida4you
Jente10
Mermaid
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Polly di 10 mei 2011 - 10:30

Oh ja, dat zal voor jou inderdaad schelen! Dat is wel fijn dan.

Travel-Addict, het is inderdaad redelijk wat papierwerk en normaal gesproken ook een paar sollicitatiegesprekken. In totaal duurt het proces zo'n twee maanden, afhankelijk van de cruisemaatschappij. Je moet je visum regelen bij de Amerikaanse ambassade, en een volledige medische keuring wordt inderdaad gevraagd. Wat voor iets zou jij willen doen aan boord?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Mermaid di 10 mei 2011 - 10:52

Ik zit even terug te denken, maar heb ongeveer 3 weken geleden mijn sollicitatie verstuurd (gewoon via hun eigen site) en ik vertrek over ongeveer 3 weken. Zij regelen zo'n beetje alles voor me, nu zal het natuurlijk schelen dat ik grotendeels in europa blijf en daar zelf vandaan kom. Heb alleen wat formulieren voor hun administratie in moeten vullen, een verklaring omtrent gedrag aan moeten vragen (omdat ik dus met kinderen ga werken) en die medische keuring moet ik dat nog doen, maar dat gaan ze ook regelen.
Dus ik heb zelf niet heel veel moeten regelen..
En qua gesprekken, ik ben 1 keer bij hun langsgeweest hier in NL en daarna nog 2 telefonische gesprekken met t hoofdkantoor.
Als je meer wilt weten hoor ik t wel!

En ben ook benieuwd wat voor soort werk je zou willen doen!

En polly hoop idd dat ik zo nu en dan wat tijd vrij kan houden voor familie/vrienden.. maar ik maak zelf roosters dus komt wel goed :P
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Lady4 di 10 mei 2011 - 20:47

Wat super zeg, gefeliciteerd!

Lijkt me echt een hele leuke baan, waarbij je veel van de wereld gaat zien. Prachtig! Hoe lang ben je per reis van huis?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Polly wo 11 mei 2011 - 2:25

Dat is fijn, dat ze alles voor je regelen! Verklaring omtrent gedrag, die was ik vergeten inderdaad. Ik vond het best veel papierwerk, misschien was het meer omdat het een volledig Amerikaans bedrijf is. Als je zelf je rooster mag maken komt het helemaal goed, ik heb ook gewoon mijn familie op bezoek gehad en vrienden gezien, mijn vriend was dan altijd zo aardig om extra hard te werken voor mij :-)

Superleuk in ieder geval! Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Oasis wo 11 mei 2011 - 2:30

Gefeliciteerd! cheers Lijkt me echt een topbaan, geniet ervan!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Suus wo 11 mei 2011 - 3:14

Gefeliciteerd! Wat voor werkzaamheden ga je vervullen? Klinkt super in ieder geval! smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Mermaid wo 11 mei 2011 - 22:18

Bedankt! Very Happy

IK ga nu eerst 4 maanden weg, Hoop dat ik inderdaad wat kan zien van de plaatsen waar we langs gaan komen, ik blijf trouwens wel hoofdzakelijk in europa. Maar we gaan ook naar New York dus hoop dat ik dan wel even de tijd heb om iets te zien (als ik er dan toch ben Wink)

Ik word youth s.taff c.oördinator. Dus ik doe gewoon de kinderanimatie met wat leidinggevende verantwoordelijkheden erbij.

Nog maar 3 weekjes!

En polly heb je je vriend aan boord ontmoet?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Lady4 wo 11 mei 2011 - 23:45

En wat voor vooropleiding heb je gedaan?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Polly do 12 mei 2011 - 1:24

Relaxt, maar 4 maanden! Dat is perfect! Ik ben benieuwd hoe het bij HAL aan boord is. Ik ken een paar mensen die voor hen werken, en het klinkt best anders allemaal. Veel Nederlanders aan boord, veel Filipino's. Verder denk ik dat het qua bedrijf ongeveer hetzelfde is, toch een beetje dat sjieke en veelal oudere gasten. Hangt ook af van de route natuurlijk.

Oh, en ik heb mijn vriend aan boord leren kennen ja. Het is echt niet makkelijk om op die manier een relatie op te bouwen, het is nog steeds moeilijk. Meestal komen er ook alleen maar scharrelrelaties uit voort. Maar ik las ergens anders dat je zin hebt om verliefd te worden, en ik schat de kans dat dat aan boord gaat gebeuren wel groot in! :-)
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Mermaid do 12 mei 2011 - 3:10

Ik heb Culturele en maatschappelijke vorming gestudeerd.

haha nouja ik hoef niet zo nodig verliefd te worden maar zit aan te kloten met mn ex, weet niet goed wat ik met m wel en denk dan wel eens pff als ik nou gewoon een leuker iemand tegen kom ben ik ex ook zo vergeten Embarassed
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zenuwen - Pagina 2 Empty Re: zenuwen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum